Chickquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als ik nu in de spiegel kijk denk ik echten ik had al niet zo'n top zelfbeeld
ik moet dat echt proberen te veranderen
quote:
maar wat vind je dan zo naar aan jezelf?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als ik nu in de spiegel kijk denk ik echten ik had al niet zo'n top zelfbeeld
ik moet dat echt proberen te veranderen
Vetrol en een buikjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wat vind je dan zo naar aan jezelf?
Jammer dat ze zoveel duurder moeten zijn dan normale Nubarsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)angie+%28Scrangie%29
Legendary Lavender![]()
Moon drop topcoat![]()
I need!
Maar wilde een account aanmaken in de webshop, stond Nederland niet in het lijstje![]()
Nu maar mail gestuurd om te vragen of ze niet shippen naar ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stash foto's![]()
Wheheh nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig eigenlijk, dat de 'normale' man eenzelfde figuur heeft als de 'mollige' vrouw
Mannen 'mogen' over het algemeen wat meer spek hebben dan een vrouwLife isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
ben ik niet met je eens. De verdeling van het lichaamsvet is ook anders tussen mannen en vrouwen. Overigens zijn dit ook maar plaatjes die ik snel van internet heb getrokkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh nais!
Grappig eigenlijk, dat de 'normale' man eenzelfde figuur heeft als de 'mollige' vrouw
Mannen 'mogen' over het algemeen wat meer spek hebben dan een vrouw
heel fijn kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gewoon fucking MIN TWEE (!!!) aan elk oog![]()
Lenzen moeten besteld worden want ik heb een cilinder...dus ik weet nog niet hoe het is om de boel scherp te zien
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gewoon fucking MIN TWEE (!!!) aan elk oog![]()
Lenzen moeten besteld worden want ik heb een cilinder...dus ik weet nog niet hoe het is om de boel scherp te zien
als je haar niet goed zit zeg je gewoon dat ze dr bril af moet zettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar, het kan erger, mijnheeft +11,50 en +11,75
Bwheheheheh!
D'r lenzen uitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je haar niet goed zit zeg je gewoon dat ze dr bril af moet zetten![]()
Dat lijkt me echt zo kut...vind dit al ergquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
D'r lenzen uit
Dan ziet ze inderdaad helemaal niks meer zo ongeveer
Het eerste dat ze ook 's ochtends doet is haar lenzen in doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo kut...vind dit al erg
Ikke ook jaquote:
Ik ga even op NS.nl kijken, want ik heb tegenwoordig een voordeelurenkaart, jaja! Dus ik kan vanaf 9u gaan reizen.... Be right back!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg maar hoe laat jij wilt afspreken en ik wil je bset naar inglot brengen hoornaja zal zelf ook wel falen
het ligt niet in het centrum ofzo maar met de tram prima te doen
Okaaay ik kom daarheen danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]Jeuj!!!
Dan ben ik rond 11u op A'dam centraal
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okaaay ik kom daarheen dantram gaat vanaf mijn nieuwe crib rechtstreeks naar CS!
Word visagiste, tijdens je studiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Inglot, wants.
Mocht net zusje opmaken, da's best heel vermakelijk.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Yay!! Mag ik dan ook je nieuwe crib zien??![]()
Maakt niks uit, ben heel benieuwd naar je crib! En je poezelsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tuurlijk
hou er wel rekening mee dat het veel verhuisdozen en 2 kattn zijn, meer heb ik ng niet echt
Is goed hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maakt niks uit, ben heel benieuwd naar je crib! En je poezels
Slaap lekker
Kippie kom je dinsdag shoppen?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 05:38 schreef princess-a het volgende:
"Draai jij eens even een rondje voor me, dan kan ik je innerlijk goed bekijken"needless to say dat ik die kerel nogal hard heb uitgelachen
gadverrrrdammequote:Op zondag 3 juli 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
En dan denken ze ook nog te kunnen scoren.
Afgelopen vrijdag kwam een gast naar me toe, maakte zijn vinger naten begon over mijn tattoo te wrijven. Dus ik deins vol afschuw weg. Hij wou kijken of het eraf ging. Ik wijs naar brede indo vriend vol tattoos die met ons daar was...'Probeer het anders even bij hem'
Nah....dat sloeg die ff over.
Loser
Ik heb zelden een kater als ik alleen maar bier drink. Het gaat pas fout als ik ga mixen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
dan drink je vast niet in mijn tempo![]()
dat, of je kater komt morgen pas
Lol... fijn.. Die zondagen om te lamballenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:43 schreef princess-a het volgende:
Whaha Priem!![]()
ik zit onder de blauwe plekken en heb zo het vermoeden dat dat komt door een zekere bootben op ontdekkingsreis geweest over het dek
![]()
iehl Puckzzz! Wel jammer dat ie het niet bij die vriend wilde doen
Ik was 21 toen ik uit huis ging... En 21 toen ik ging werkenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:49 schreef princess-a het volgende:
Hoe oud waren jullie eigenlijk toen jullie uit huis gingen en op welke leeftijd gingen jullie werken?
Ik moet dinsdag werken tot 12.00, dan ben ik pas 2u in Amsterdam ofzoquote:Op zondag 3 juli 2011 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is goed hoor
[..]
Kippie kom je dinsdag shoppen?
Zo ik ben klaar voor de verhuizingnog een uurtje wachten en dan inladen maar!
Do kan ik niet, wo welquote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag werken tot 12.00, dan ben ik pas 2u in Amsterdam ofzokunnen jullie woensdag of donderdag niet? Dan ben ik vrij!
Bwhehehhehehequote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
vriend doet (mijn dure Rituals) handcreme op... Een klodder ter grootte van een half eitoen ik vroeg of hij z'n hele lijf er mee ging insmeren keek ie me ook nog eens heel daabs aan. Mannen
Peekshur!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
en ik net smoky eyes gemaakt, krijg ik het commentaar dat mijn ogen wel vrij heftig zijn opgemaaktmannen!
Ik ga even Sjaan smsen dan kijken of ze woensdag kan, ies okay?quote:
Ja, iesh prima!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga even Sjaan smsen dan kijken of ze woensdag kan, ies okay?
Unacceptable ! You may not leave before you post picturequote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
pic gemacht, post ik vanavond, mot nu weg namelijk
Bwhehehehehhequote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Vriend gebruikt hier ook mijn celestial (lush gezichtscrème) alsof ie de hele buurt gaat insmeren...
Indead!!! This behavior is unacceptable!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Unacceptable ! You may not leave before you post picture![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
nou vrut, moet je het wel met crappy webcamshots doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen MAC Club gebruikt, bruine eyeliner en wat highlighter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |