Nu onterf ik hem officieelquote:Haha je broertje heeft ruzie man, zijn vrienden hebben de ruiten kapotgemaakt
Je hebt gelijk het spijt me kutkabouter. Ik was onder invloed .quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar dit soort domme reacties voor nodig zijn, hou die saaie reacties waar niemand een flikker aan heeft lekker voor je. Laat hem lekker z'n verhaal delen, als je het dom vindt negeer je het toch lekker.
Al dat gescheld altijd hier... We zijn toch geen ONZ ofzo.
Alsof je het de volgende keer niet weer doet.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het spijt me kutkabouter. Ik was onder invloed .
denk het wel want je blijft een kankernerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Alsof je het de volgende keer niet weer doet.
Nee, maar ik lag half te tukken toen ik ineens een sms kreeg van hem dat er alleen maar chicks op z'n party waren en dat hij teleurgesteld zou zijn als hij niet zou regelen dus ik was gewoon benieuwd.quote:
Mensen met drank op, vertellen toch vaak de waarheidquote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het spijt me kutkabouter. Ik was onder invloed .
Sure.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Parvus het volgende:
[..]
denk het wel want je blijft een kankernerd.
trololol grapje nee ik zal me inhouden!!!!!
Ik heb gister een gala gehad, daar was genoeg te regelenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:39 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, maar ik lag half te tukken toen ik ineens een sms kreeg van hem dat er alleen maar chicks op z'n party waren en dat hij teleurgesteld zou zijn als hij niet zou regelen dus ik was gewoon benieuwd.
Zal best dat hij dat vindt, maar ik zou eerder een kenkernerd zijn als ik iets om z'n mening zou geven.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen met drank op, vertellen toch vaak de waarheid?
Maar zag het er ook een beetje uit? Je hebt ook van die feesten, denk je, yes, veel vrouwen, en vervolgens zijn het echt allemaal dragonders.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb gister een gala gehad, daar was genoeg te regelen
Jawel, natuurlijk zaten er ook draken bij, maar goed, die moeten ook een ei leggenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:44 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Maar zag het er ook een beetje uit? Je hebt ook van die feesten, denk je, yes, veel vrouwen, en vervolgens zijn het echt allemaal dragonders.
Dan moet je het gewoon doen voor koning en vaderland.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk zaten er ook draken bij, maar goed, die moeten ook een ei leggen.
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Frank, zijn jullie gisteren naar loos geweest ofzo?
Daar is DB altijd nog wel aardig in. Ten opzichten van the city Oss.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja.
Hee hebben jij en Pierre zin om volgende week vrijdag of zaterdag flink te gaan bieren in DB?
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon doen voor koning en vaderland.![]()
Dat dusquote:Op zondag 3 juli 2011 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat zijn vriendin het daar niet mee eens is
Ja? Hoezo?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Frank, zijn jullie gisteren naar loos geweest ofzo?
Maar heb je nou geregeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |