oke maar wil wel me nieuwe tittys in de OP heb ik goed naar lopen zoeken!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we maar hierin posten? Dan blijft de reeks heel.
Jostiband?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef Michhas het volgende:
Net met Bozz de stad in geweest, fucking geniale livebandLang geleden dat ik zoiets geniaals heb gezien
ja telefoon enzo daarom was ie niet gekoppeld, thnx voor het sluiten iigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow die is niet gekoppeld, dan deze maar
NP. Ik had kk uit de vorige TT gehaald omdat ik dacht dat het voor kanker stond. Zag dat jij je het afvroeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja telefoon enzo daarom was ie niet gekoppeld, thnx voor het sluiten iig
Mag je dan niet gebruiken dan, dat woord?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NP. Ik had kk uit de vorige TT gehaald omdat ik dacht dat het voor kanker stond. Zag dat jij je het afvroeg.
Als ik het hier in GAM zie, dan edit ik het. Denk erover wat je wilt maar ik kan en wil dat niet los zien van de vreselijke ziekte. Ik game liever niet met mensen die het constant zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mag je dan niet gebruiken dan, dat woord?![]()
Ik gebruik het namelijk om de zin ongeveer die ik uitspreek. Vooral bij Lag Flops en Modern Warfail 2.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je maar nooit met ons spelen
Precies.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je maar nooit met ons spelen
Oke?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik het hier in GAM zie, dan edit ik het. Denk erover wat je wilt maar ik kan en wil dat niet los zien van de vreselijke ziekte. Ik game liever niet met mensen die het constant zeggen
Ik ook, maar nu word het tijd om te slapenquote:
Wie heeft er nou slaap nodigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu word het tijd om te slapen
Ik en veel ook!quote:
Jij snotjong!quote:
Say WHATquote:
Dit is natuurlijk echt pure genialiteit.quote:
Waar was je nou man.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben ook weer wakker, helemaal naar de klote van gisteren
Ja in Utrecht gebleven, ging wat eten bij een clubgenoot en dat is helemaal uit de hand gelopen. Hebben geprobeerd een pauw te vangen en zijn in het speeltuintje in het park gaan spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Waar was je nou man.
Mijn relaas van de avond is ook te vinden hierboven.
Toen ik aan het blowen was een hele complot theorie bedacht over duiven die meesterspionnen van god zouden zijn en vervolgens als een mongool erachteraan ben gaan rennen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja in Utrecht gebleven, ging wat eten bij een clubgenoot en dat is helemaal uit de hand gelopen. Hebben geprobeerd een pauw te vangen en zijn in het speeltuintje in het park gaan spelen
Wtf ben jij voor een reli fundi?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:01 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Toen ik aan het blowen was een hele complot theorie bedacht over duiven die meesterspionnen van god zouden zijn en vervolgens als een mongool erachteraan ben gaan rennen.Dat was echt al om 8 uu 's-avonds ofzo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef AnnaTralala het volgende:
Gisteren probeerde een jongen een versiertruc op me uit die leuk had kunnen zijn, ware het niet dat ik hem al eens eerder had gehoord. Nu vraag ik me af waar deze truc vandaan komt.
Het gaat zo: hij vroeg wat ik zou willen zijn als ik gereincarneerd zou worden. Ik antwoordde en vervolgens zei hij dat hij een pinguin zou willen zijn. Het paringsritueel bij pinguins is namelijk heel makkelijk, de mannetjespinguin hoeft alleen een bepaald geluid te maken en dan kijken er gelijk acht vrouwtjespinguins om. Hij begon redelijk fanatiek het geluid voor te doen: prr, prr. Toen grapte hij dat het fijn zou zijn als hij op straat dat geluid kon maken en er gelijk acht vrouwen om zouden kijken.
Later op de avond maakte hij tijdens oogcontact het geluid weer: prr, prr.
Dit heb ik al eens exact hetzelfde meegemaakt. Waar komt deze truc vandaan? The Game en pick up artists enzo? Zijn er nog meer aanverwante trucs die hij dan waarschijnlijk ook toe gaat passen?
Genoeg van dit soort rare bitches op Youtube te vindenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef KneusTeun het volgende:
Als je tegenwoordig maar genoeg random meuk op Youtube flikkert wordt je vanzelf beloond!?@?
Je hebt concurrentie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, was weer een leuk avondje. Nog lang moeten zoeken, uiteindelijk lag mijn fiets twee straten verder op een auto
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mensen raar zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Genoeg van dit soort rare bitches op Youtube te vindenVoe bijvoorbeeld ook
Snap niet waarom mensen dit zouden gaan volgen.
Haha je bevestigt echt elke keer weer wat een kenkernerd je toch ook bentquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:01 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Toen ik aan het blowen was een hele complot theorie bedacht over duiven die meesterspionnen van god zouden zijn en vervolgens als een mongool erachteraan ben gaan rennen.Dat was echt al om 8 uu 's-avonds ofzo.
Maar dat heb jij nu ook gedaan, nu je minecraft speelt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:58 schreef Parvus het volgende:
[..]
Haha je bevestigt echt elke keer weer wat een kenkernerd je toch ook bent
Ik snap echt niet waar dit soort domme reacties voor nodig zijn, hou die saaie reacties waar niemand een flikker aan heeft lekker voor je. Laat hem lekker z'n verhaal delen, als je het dom vindt negeer je het toch lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:58 schreef Parvus het volgende:
[..]
Haha je bevestigt echt elke keer weer wat een kenkernerd je toch ook bent
amen brother amenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar dit soort domme reacties voor nodig zijn, hou die saaie reacties waar niemand een flikker aan heeft lekker voor je. Laat hem lekker z'n verhaal delen, als je het dom vindt negeer je het toch lekker.
Al dat gescheld altijd hier... We zijn toch geen ONZ ofzo.
Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar dit soort domme reacties voor nodig zijn, hou die saaie reacties waar niemand een flikker aan heeft lekker voor je. Laat hem lekker z'n verhaal delen, als je het dom vindt negeer je het toch lekker.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Elke dag uit de duim gezogen verhalen wordt op laatst nogal eentonig..
Nice.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier wat nieuwe vlees voor de OP.
enjoy
Dat je het zelf maar gelooft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat jij nou niks meemaakt omdat je alleen maar black ops zit te spelen wil niet zeggen dat andere mensen net zo weinig meemaken.
Zeker weten!quote:
Zit ie op jouw schoot?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeker weten!
Hier onze nieuwste aanwinst trouwens:
[ afbeelding ]
Een nieuwe harige poes
quote:
Hihi harige poes heeft je zus, ahum.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]Wat denk je zelf?
Dat is m'n zus.
Hihihiquote:Op zondag 3 juli 2011 01:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hihi harige poes heeft je zus, ahum.
Wat een mongool, jesusquote:Hou je broertje eens in toom man, hij zit hier te roken in de trein
Nu onterf ik hem officieelquote:Haha je broertje heeft ruzie man, zijn vrienden hebben de ruiten kapotgemaakt
Je hebt gelijk het spijt me kutkabouter. Ik was onder invloed .quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |