oke maar wil wel me nieuwe tittys in de OP heb ik goed naar lopen zoeken!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we maar hierin posten? Dan blijft de reeks heel.
Jostiband?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef Michhas het volgende:
Net met Bozz de stad in geweest, fucking geniale livebandLang geleden dat ik zoiets geniaals heb gezien
ja telefoon enzo daarom was ie niet gekoppeld, thnx voor het sluiten iigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow die is niet gekoppeld, dan deze maar
NP. Ik had kk uit de vorige TT gehaald omdat ik dacht dat het voor kanker stond. Zag dat jij je het afvroeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja telefoon enzo daarom was ie niet gekoppeld, thnx voor het sluiten iig
Mag je dan niet gebruiken dan, dat woord?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NP. Ik had kk uit de vorige TT gehaald omdat ik dacht dat het voor kanker stond. Zag dat jij je het afvroeg.
Als ik het hier in GAM zie, dan edit ik het. Denk erover wat je wilt maar ik kan en wil dat niet los zien van de vreselijke ziekte. Ik game liever niet met mensen die het constant zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mag je dan niet gebruiken dan, dat woord?![]()
Ik gebruik het namelijk om de zin ongeveer die ik uitspreek. Vooral bij Lag Flops en Modern Warfail 2.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je maar nooit met ons spelen
Precies.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je maar nooit met ons spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |