Alsof je het de volgende keer niet weer doet.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het spijt me kutkabouter. Ik was onder invloed .
denk het wel want je blijft een kankernerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Alsof je het de volgende keer niet weer doet.
Nee, maar ik lag half te tukken toen ik ineens een sms kreeg van hem dat er alleen maar chicks op z'n party waren en dat hij teleurgesteld zou zijn als hij niet zou regelen dus ik was gewoon benieuwd.quote:
Mensen met drank op, vertellen toch vaak de waarheidquote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het spijt me kutkabouter. Ik was onder invloed .
Sure.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Parvus het volgende:
[..]
denk het wel want je blijft een kankernerd.
trololol grapje nee ik zal me inhouden!!!!!
Ik heb gister een gala gehad, daar was genoeg te regelenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:39 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, maar ik lag half te tukken toen ik ineens een sms kreeg van hem dat er alleen maar chicks op z'n party waren en dat hij teleurgesteld zou zijn als hij niet zou regelen dus ik was gewoon benieuwd.
Zal best dat hij dat vindt, maar ik zou eerder een kenkernerd zijn als ik iets om z'n mening zou geven.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen met drank op, vertellen toch vaak de waarheid?
Maar zag het er ook een beetje uit? Je hebt ook van die feesten, denk je, yes, veel vrouwen, en vervolgens zijn het echt allemaal dragonders.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb gister een gala gehad, daar was genoeg te regelen
Jawel, natuurlijk zaten er ook draken bij, maar goed, die moeten ook een ei leggenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:44 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Maar zag het er ook een beetje uit? Je hebt ook van die feesten, denk je, yes, veel vrouwen, en vervolgens zijn het echt allemaal dragonders.
Dan moet je het gewoon doen voor koning en vaderland.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk zaten er ook draken bij, maar goed, die moeten ook een ei leggen.
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Frank, zijn jullie gisteren naar loos geweest ofzo?
Daar is DB altijd nog wel aardig in. Ten opzichten van the city Oss.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja.
Hee hebben jij en Pierre zin om volgende week vrijdag of zaterdag flink te gaan bieren in DB?
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon doen voor koning en vaderland.![]()
Dat dusquote:Op zondag 3 juli 2011 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat zijn vriendin het daar niet mee eens is
Ja? Hoezo?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Frank, zijn jullie gisteren naar loos geweest ofzo?
Maar heb je nou geregeld?quote:
Heb je gelezen wat ik vannacht heb gepost hier?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
Hahaha dat berichtje van Michhas aan z'n broertje.
Ik heb al die lego spellen omdat mijn vriendin het leuk vindt die samen te spelen, idd best leuk! Behalve dan dan mijn vriendin structureel de verkeerde kant uit loopt...quote:Op zondag 3 juli 2011 13:12 schreef Michhas het volgende:
Ben net voor de lol even begonnen met Lego Indiana Jones, die shit is best lachen
Nee niet gekocht, maar ga ik van de week wel ff doen, ook die car pack ff kopen danquote:Op zondag 3 juli 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
Nick...
Heb jij dit DiRT 3 monte carlo DLC gespeeld?
Schijnt wel vette rally stages te hebben.
Herkenbaarquote:Op zondag 3 juli 2011 13:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik heb al die lego spellen omdat mijn vriendin het leuk vindt die samen te spelen, idd best leuk! Behalve dan dan mijn vriendin structureel de verkeerde kant uit loopt...
Ja mijn vriendin zei net ook dat ze hem samen wil spelenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik heb al die lego spellen omdat mijn vriendin het leuk vindt die samen te spelen, idd best leuk! Behalve dan dan mijn vriendin structureel de verkeerde kant uit loopt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Anders verdwaal je even in vlissingen en kom je net pas thuis.
Mja, ik weet alleen nog dat ik om half 5 naar huis ben gegaanquote:Op zondag 3 juli 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja.![]()
En jij dan, 8 uur thuis? Nieuwe ervaring?
Gaat nog wel vaker gebeuren in je studententijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mja, ik weet alleen nog dat ik om half 5 naar huis ben gegaan
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin zei net ook dat ze hem samen wil spelen
Maar ik vind dat ze eigenlijk nog best leuk zijn om te spelen, had gedacht dat het vet kinderachtig zou zijn maar dat valt reuze meeSommige opdrachten / puzzels zijn soms nog best lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
haha ik had indi gratis bij xbox hahaquote:Op zondag 3 juli 2011 15:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die Lego games zijn wel grappig. Batman helemaal uitgespeeld, moet Indiana Jones ook nog halen.
Ja zullen we maar weer keer doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee niet gekocht, maar ga ik van de week wel ff doen, ook die car pack ff kopen dan. Zullen we meteen weer eens gaan racen ja?
Vond die Star Wars maar niks.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:22 schreef tliciouz het volgende:
Die lego games zyn inderdaad leuk! Vooral om met mijn vriend te doen, heb indiana jones, batman, starwars en hp. Vind het soms nog best lastig
Ik ook, maar ik koop hem als ie cheaper is, heb hem gespeeld en vond hem niet de volle pond waard. Ik wacht eerst wel op forza 4!!!!quote:
Vind hem ook niet leuk genoeg om lang achter elkaar te spelen en die Gymkhana events zijn gewoon rete-saai. Maargoed ik heb hem gratis dus ik klaag nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik koop hem als ie cheaper is, heb hem gespeeld en vond hem niet de volle pond waard. Ik wacht eerst wel op forza 4!!!!
Hoezo niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:50 schreef Frankii het volgende:
Ik kreeg Forza 3 bij m'n nieuwe Xbox, werkt ie niet
Dat is dus hetgeen waar ik totaal niet naar uitkijkquote:Op zondag 3 juli 2011 17:22 schreef Rossdale het volgende:
Forza 4 wordt wel vetjes! Kan ik EIN-DE-LIJK mijn kinect camera eens gebruiken
Disc unreadable uit de verpakking. Geen zin om er werk van te maken, ben niet zo'n racer.quote:
Head-tracking lijkt me erg vetquote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dus hetgeen waar ik totaal niet naar uitkijk
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zullen we maar weer keer doen.
Die monaco dlc is trouwens wel 800 points
Coolioquote:
Heb je serieus Kinectquote:Op zondag 3 juli 2011 17:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind hem ook niet leuk genoeg om lang achter elkaar te spelen en die Gymkhana events zijn gewoon rete-saai. Maargoed ik heb hem gratis dus ik klaag niet
Forza 4 wordt wel vetjes! Kan ik EIN-DE-LIJK mijn kinect camera eens gebruiken
Hou dat ook maar zo. Ik heb die door des middens gebroken. Je kon niet eens blindfiren als je niet de host was. Dan schoot je op je eigen voeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, ben nog nooit online gegaan met Gears 2.
Ze kunnen nog zulke artistieke foto's van haar nemen, maar Heather Morris blijft een raar hoofd houdenquote:
Dat was de eerste en enige foto van haar die ik ooit gezien heb. Ik heb de rest even bekeken en je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze kunnen nog zulke artistieke foto's van haar nemen, maar Heather Morris blijft een raar hoofd houden
Dat de foto blurry is helpt wel
Happy Independence Day.quote:
Ik heb je op feestboek al gefeliciteerd.quote:
quote:
Lol! Nogmaals feli danquote:
Aandachtshoer dat ik benquote:Op maandag 4 juli 2011 00:26 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik heb je op feestboek al gefeliciteerd.
Ik zie hier een infinite-money-trollface-umad-treyarch-troll-physics stripje aankomen.quote:Op maandag 4 juli 2011 04:25 schreef KoningStoma het volgende:
Een cod point is minstens 100 dollar waard.
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ruil je codpoints in voor dowwas en je bent een stap dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |