Blijkbaar is het nog best gevaarlijk om hanggroep jongere te zijn :pquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:08 schreef _MejIk het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)l-op-Vogeleiland.ece
Soms is het beter om niet te googlen. De buurt voelt best veilig maar met steekpartijen en schietpartijen word het toch anders...
True, ben gelukkig niet zovaak aan die kant van het vogeleiland. Meer van het station, autobrug over en dan andere kant. Wat zal ik me weer veilig voelen als ik vanavond terug rijd..quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:38 schreef boofer het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog best gevaarlijk om hanggroep jongere te zijn :p
Maar gewapende overvallen gebeuren nog best vaak daar, volgens mij. En dan heb ik het over het stukje aan de stationsstraat vanaf de spoorbruggen tot aan vogeleiland. Het is daar ook wel redelijk donker 's nachts.
Ik woon aan de diepenveenseweg... daar kun je het wekelijks doen (zeker na een uitgaansavond)quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:33 schreef fruityloop het volgende:
Ik plukte vanmorgen een tas met snackbar-afval uit de voortuin.
Ik heb geen tentjes gezien..quote:Op woensdag 2 november 2011 00:11 schreef boofer het volgende:
[..]
Ik woon aan de diepenveenseweg... daar kun je het wekelijks doen (zeker na een uitgaansavond)
Ik zag trouwens dat er nu al 2 tentjes van Occupy in deventer staan?
Dunnow, woon nog maar jaar in Deventerquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef daftme het volgende:
Is daar jaren geleden al niet eens eerder brand uitgebroken meen ik mij te herinneren?
Dat was een jaar of 5 geleden meen ik, maar er is daar inderdaad wel eens eerder brand geweest ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef daftme het volgende:
Is daar jaren geleden al niet eens eerder brand uitgebroken meen ik mij te herinneren?
Altijd weer jammer dat je zulke berichten pas achteraf hoortquote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef mmmkai het volgende:
Iemand nog vijfjes gegraaid?
http://www.destentor.nl/r(...)af-Waag-Deventer.ece
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef boofer het volgende:
[..]
Altijd weer jammer dat je zulke berichten pas achteraf hoort
Dat dus ...quote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef boofer het volgende:
[..]
Altijd weer jammer dat je zulke berichten pas achteraf hoort
Elke revolutie begint met stoepkrijt.quote:Op maandag 14 november 2011 09:55 schreef Jester65 het volgende:
Gelukkig hebben ze koffie (hopelijk is die lekker heet) en stoepkrijt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |