Heeft ff mogen duren, ofnietdan!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vast
The bitch is back. Je kan maar beter dekking zoeken
Precies 6 maanden (want eigenlijk had ik gisteren al akkoord), dus het werd wel eens tijdquote:
Nou, precies!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies 6 maanden (want eigenlijk had ik gisteren al akkoord), dus het werd wel eens tijd
Most defquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:34 schreef senesta het volgende:
Goed gedaan Elies, gefeliciteerd!
Wat zal dit een heerlijk gevoel zijn
Hell yeah!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:34 schreef Qwea het volgende:
Nou, precies!
Flikkert een hele last van je schouders nu he?
Tis Juliquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
[..]
Hell yeah!
In juli ga ik er weer twee doen
Yups, het is juli, dus ik moet aan de bak maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef Qwea het volgende:
Tis Juli![]()
Wel lekker... hoe zit het eigenlijk met je migraine?
PINKquote:
Doe je het wel rustig aan (zeg maar gewoon ja mama). Voor je het weet komt je migraine terug vanwege stress ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, het is juli, dus ik moet aan de bak maandag
Migraine is prima; vrijwel geen last meer van. Vergeleken bij vorig jaar that is
God straft meteenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Qwea stop met die drugs![]()
Ow, ik ben misselijk![]()
Van de kersen en dat blikje cocossap dr achteraan was niet slim
Ja mamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:41 schreef Qwea het volgende:
Doe je het wel rustig aan (zeg maar gewoon ja mama). Voor je het weet komt je migraine terug vanwege stress ofzo.
Hij heeft geen vat op mij, ik heb geen ziel en geen gewetenquote:
TRUESTORY!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft geen vat op mij, ik heb geen ziel en geen geweten![]()
Halve infoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh, op 3 nu, een motherfucking geniale aflevering van 30 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even luisteren naar
When you're good to mommaaaaaaaa
Mommaaaaaaaaaaa's good to youhouuuuuuuuuuuuu
Gewoon kijken, Arjan Ederveen is altijd al ok, maar dit is echt een van zn knapste staaltjes everquote:
Jij haat wat af he?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat Chicago, en mn vader ook, hij kon niet eens lekker doorslapen bij die musical met al dat kutgeknal
Ik heb zin in een aflevering of 20 van Miranda of Little Britain ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon kijken, Arjan Ederveen is altijd al ok, maar dit is echt een van zn knapste staaltjes ever
Ditchen schmitchen, da's geen hatenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zegt de kleine schattige blonde kindsterretjes ditchster!
JEZUS, niet little britainquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zin in een aflevering of 20 van Miranda of Little Britain ofzo.
Greys says noooooooooooooooquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
JEZUS, niet little britainDat is net zo debiel als bottom.
Je zakt in achting
Nee, nee, nee, veel genialere :quote:
Greys says something useful, for once.quote:
Jammer dat de DVD er niet is met NL-subsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb zin in een aflevering of 20 van Miranda of Little Britain ofzo.
Welke? little britain?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat de DVD er niet is met NL-subs
Ik kijk dat soort series liever zonder subsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat de DVD er niet is met NL-subs
Klopt! Ik kijk echt ALLES zonder subs of met engelse subs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort series liever zonder subs
Want ze vertalen die grappen altijd zo stom
Jaaaaaa, toen ik die ontdekte was ik ook ff speechlessquote:
Nee, Mirandaquote:
In that case: jammer dat er geen 30 afleveringen op de DVD staanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort series liever zonder subs
Want ze vertalen die grappen altijd zo stom
Nou je hier toch bent, ga the chicago code eens kijken. 1 seizoen, goed afgerond, met bealsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, Miranda
[..]
In that case: jammer dat er geen 30 afleveringen op de DVD staan
Jij voelt je gewoon gepasseerd, faalneusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:54 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat oh-oh een imposter is! Ze is niet wie ze zegt ze is!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon gepasseerd, faalneus
Mental note gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef Qwea het volgende:
Nou je hier toch bent, ga the chicago code eens kijken. 1 seizoen, goed afgerond, met bealsIk heb lopen kwijlen en genieten.
Slam slam o hot bam!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe raise your glass is echt alleen maar leuk door die stomme mama appelsap
Echt hoor, het is echt de moeite waardquote:
Ze zingt HAAL ME UIT DIE DOOS!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou doe mij maar Beyonce, Lady Kaka vind ik ook al niks
Kennikal jaquote:
Jaaah met dat meisje bedoel je toch? Geweldig was dat!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
Mocht met het Pluisje niets worden heb ik nog een kandidaat
Is al gewend aan katten en zit al in Nederland!
http://www.sos-strays.nl/nederlands/babby.html
[ afbeelding ]
True that!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als Beals erin zit, is het áltijd de moeite waard
Tof zoeen labje!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
WTFNiemand zal er wel op gelet hebben (can't blame y'all
) maar ik postte laatst dat ik een kinderfilm over een hond zat te kijken en riep toen dat ik zo'n hond wilde. Kijk nou wat er ter adoptie staat... precies zo'n hond
[ afbeelding ]
Waarom zetten ze dan geen Gereserveerd op de sitequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die heb ik al een keer geplaatst, maar er komt al iemand kijken voor Babby binnenkort
[..]
Oh na Lissie en Droppie ben ik gewoon iets voorzichtigerquote:
Da's geen labje womannnnnnnnnnnquote:
Op de achtergrond staat echt een labje hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geen labje womannnnnnnnnnn
Oke, een beetje misschien. Maar dan met een picardische herder er door, dat kan niet andersKiek maar naar die oren.
[ afbeelding ]
Boh, ik hoop dat je ooit nog es het leven krijgt dat je graag wil meidquote:
Vlotje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 'm sinds eergisteren als ringtone
*giechel*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, ik hoop dat je ooit nog es het leven krijgt dat je graag wil meid
Jonge, ik ga mezelf wel vinden in een kruipruimtequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, ik hoop dat je ooit nog es het leven krijgt dat je graag wil meid
Ja ik wou dat ik m zelf verzonnen hadquote:
Dat is juist het probleemquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet naar die achtergrondhonden
Sorry Qutje, ik los geen problemen op, ik veroorzaak ze alleen maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
oke, help mij. Ik zoek een muziek nummer op breaking bad, season finale season 3.
Kan het nergens vinden welke music erin zat
Tell me something newquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry Qutje, ik los geen problemen op, ik veroorzaak ze alleen maar
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry Qutje, ik los geen problemen op, ik veroorzaak ze alleen maar
Zet jezelf niet zo voor Joker, manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister lekker naar Prince in Parijs hoor, fuck die Pink
Allemaal de schuld van Senes!quote:
Dat. Ik verwachtte een topic vol moord- en doodslag te zien. Maar dit is toch gewoon F&F beleid? Er is zelfs een speciaal topic voor gemaakt voor deze asieldieren die F&Fers na aan het hart staan. Tja.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef Pagan het volgende:
Naar aanleiding van dit topic is Strega nu totaal in tranen. Ik denk dat F&F wel even zonder ons kan, en wij zeker zonder F&F.
Joker (Shar-Pei reu) zoekt goed tehuis.
![]()
Geen goede daad blijft onbestraft.
Mens, daar zit ik al een hele week op te wachtenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Ik verwachtte een topic vol moord- en doodslag te zien.
Kruip jij eens snel terug onder die steen waar je vandaan kwam.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Ik verwachtte een topic vol moord- en doodslag te zien. Maar dit is toch gewoon F&F beleid? Er is zelfs een speciaal topic voor gemaakt voor deze asieldieren die F&Fers na aan het hart staan. Tja.
I'm with stupid.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, dat moeten jullie toch echt niet persoonlijk opvatten. Die discussie is hier uitgebreid gevoerd es, en er is een centraal topic gekomen, om het wat overzichtelijk te maken.
Stel je voor dat Multi voor al die honden een apart topic aan ging maken?
Welnee. Er is niet eens een spesjaal Baloe of Bink topic. Die hebben voorrangquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er moet gewoon een speciaal topic voor mijn hondjes komen
Ja, maar jouw tiet jeukt. Dus das een goed excuus!quote:
Ik moest letterlijk ervan proestenquote:
Jezus, lighten up.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
De grappen mogen ook wel achterwege blijven hoor
Ben je eindelijk afgevallen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet lighter zijn dan vanavond hoor
Daar doe je het maar mee
Nee was het maar waar, ik heb vanavond cakejes en heartbreakers zitten snaaien en volgende week 'moet' ik in mijn nakie in de saunaquote:
Aaah, valt mee. Sauna is geen tl lichtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee was het maar waar, ik heb vanavond cakejes en heartbreakers zitten snaaien en volgende week 'moet' ik in mijn nakie in de sauna
Your pot or mine?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:36 schreef Qwea het volgende:
Cat? Gaan we samen action pasta koken? Ik durf niet meer zelluf
Minequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Your pot or mine?![]()
Doe ik jou hellupuh met labels lezen.
Zeg!quote:
Misplaatst en dat weet je, want die discussie hebben we uitgebreid gevoerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef Pagan het volgende:
Kruip jij eens snel terug onder die steen waar je vandaan kwam.![]()
P. over and out.
Zegt degene met maar 1 werkend oogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Your pot or mine?![]()
Doe ik jou hellupuh met labels lezen.
Jij hebt het Action topic nog niet teruggelezen he?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg!
Wil je nu dat ik ga roepen dat ik nooit meer terug kom en dan morgen weer aanbel?
of gaat de tt daar niet over?
Jezus cat, het is geen must om iedereen op mijn faal te wijzen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt het Action topic nog niet teruggelezen he?
Ik lees het action topic nooitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt het Action topic nog niet teruggelezen he?
Eind juli ben ik in de buurt.quote:
Mag ik nu blijven dan?quote:
ja jezus, ik heb niks anders te vretenquote:
Iets met pasta van 85 cent toch? *zoeken gaat*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus cat, het is geen must om iedereen op mijn faal te wijzen hoor![]()
Welnee. Er kan een bom ontploffen terwijl Baloe op hem zeikt.quote:
quote:
quote:
met het nee, of met het terugkrabbelen?quote:
Krijg watquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Iets met pasta van 85 cent toch? *zoeken gaat*
Op bezoek bij Sawyer Tombo. Omdat ik die dag ook in de buurt van A'dam moet zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja jezus, ik heb niks anders te vreten
Waar ga je heen?
Met het terug krabbelen. DUH.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
![]()
[..]
met het nee, of met het terugkrabbelen?
Ow... Nou ja, wel zo rustigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef Qwea het volgende:
Welnee. Er kan een bom ontploffen terwijl Baloe op hem zeikt.
En dan zegt ze ook nog "In de buurt"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op bezoek bij Sawyer Tombo. Omdat ik die dag ook in de buurt van A'dam moet zijn.
Pasta? Oh nee, die had je ook nog weggegooid toch? *verder zoeken gaat*quote:
Eej, jij bracht het weer onder de aandacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus cat, het is geen must om iedereen op mijn faal te wijzen hoor![]()
Ik woon best bij jou in de buurtquote:
9 juli pas ziggo foon. Dan bel ik wel even, jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej, jij bracht het weer onder de aandacht.En iedereen kan het teruglezen dus het is geen roddelen.
![]()
Anders bel je me met je hippe Ziggo foon, kost ons allebei niks en gaan we ieder in ons pannetje roeren.
Ja nou, alles boven Brabant is bij elkaar in de buurt voor mij. Behalve Friesland, dat ligt ver van alles.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
9 juli pas ziggo foon. Dan bel ik wel even, ja
Wat de neuk zijn restpootjes?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En tot die tijd moet je dan maar restpootjes kopen bij de Action of zo.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja nou, alles boven Brabant is bij elkaar in de buurt voor mij. Behalve Friesland, dat ligt ver van alles.
Het gaat niet zo best met je IQ. Wist je wel dat je van drank een beetje dom wordt?quote:
Ken jij dequote:
Niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:54 schreef Qwea het volgende:
Jezus, dat zijn gewone bokkepootjes zonder vulling
Welk IQ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat niet zo best met je IQ. Wist je wel dat je van drank een beetje dom wordt?
Ik vind het echt vervelend dat ze het zo oppakken oh-oh want het sluiten van dat topic was absoluut niets persoonlijks en dat heb ik ook per PM nog proberen duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Geloof het of niet, ik heb een ziel, ik zit over Pagan en Strega in.
En die opmerking naar Cat snap ik wel hoor, want ze duikt echt overal graag met een vingertje in vanuit het niets, maar daar mag niks over gezegd worden.
Hahahahahahaquote:
Ik snap het niet. Ja, wel dat ze het vervelend vinden dat het topic dicht is, maar de opmerking naar Cat (of wie dan ook for that matter) snap ik niet. Ik snap de boosheid op F&F ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
En die opmerking naar Cat snap ik wel hoor, want ze duikt echt overal graag met een vingertje in vanuit het niets, maar daar mag niks over gezegd worden.
Ik ga zo ook lekkah lekkahquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil nog niet naar bed maar ik stort gewoon in
quote:
relatoe? Rel-a-toe? Een relteen?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stop maar gewoon met me druk maken over mensen die roepen dat ze voor altijd/lang weg gaan en dan na 5 minuten terug komen
Boh, ze beloven je te blocken maar ze blijven pmmen , das ook echt keilaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stop maar gewoon met me druk maken over mensen die roepen dat ze voor altijd/lang weg gaan en dan na 5 minuten terug komen
Een reli-toe.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, ze beloven je te blocken maar ze blijven pmmen , das ook echt keilaag
Ja, dat is nou juist het probleem.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik altijd mn mening te geven Q!
Ja goffer, kom ik mijn belofte na, weer niet goed zeker?quote:
Cry me a riverquote:
Pffft, slapen. Jij kruipt nu jankend op de bank omdat je CS mist.quote:
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OH THE HUMANITYYYYYYYYYYYYYY
Nope, Cat22 is hier geen modje en hoeft zich dus ook niet zo belerend te gedragen alhier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misplaatst en dat weet je, want die discussie hebben we uitgebreid gevoerd
Dat was kort, zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nope, Cat22 is hier geen modje en hoeft zich dus ook niet zo belerend te gedragen alhier.
NOFI
Geen Comic Sans meerquote:
Dat zeg ik:quote:
quote:
Kun je zelf instellen met een of andere browser (FF dacht ik? )quote:Geen Comic Sans meer
Maar jij zei dat toen ik nog aan het typen wasasssssaassquote:
Als je in bed plast wordt het alleen maar warmerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij zei dat toen ik nog aan het typen wasasssssaass
Ik moet echt zo nodig het toilet met een bezoekje vereren, maar bed zo lekker warm
Ik dacht dat op het delen op een forum van PM/DM een ban stond.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ja, wel dat ze het vervelend vinden dat het topic dicht is, maar de opmerking naar Cat (of wie dan ook for that matter) snap ik niet. Ik snap de boosheid op F&F ook niet.
Ik zou niets liever willen dan heel FOK! inzetten om elk dier een goed huis te bezorgen. Maar het kan niet. Dat is zo afgesproken, wordt al maanden zo gehandhaafd en er is een zeer nette PM over gestuurd. Dan zijn de duimpjes naar beneden, de kots-smileys en de woorden misplaatst.
Verder mag je hier van alles zeggen. Als je maar een beetje fatsoenlijk en normaal blijft doen. Dus lucht je hart zou ik zeggen.
Maar als het afkoelt is het kkkoud.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je in bed plast wordt het alleen maar warmer
Als ik een PM stuur naar een user dan deel ik die met mijn medemods zodat ze weten wat ik bespreek met users aangaande F&Fquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik dacht dat op het delen op een forum van PM/DM een ban stond.
Vandaar ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik een PM stuur naar een user dan deel ik die met mijn medemods zodat ze weten wat ik bespreek met users aangaande F&FEn als er vragen over worden gesteld als ik er niet ben dan weten ze waar het over gaat. Maar vraag gerust een ban aan hoor
Dat vind ik wel heel erg jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja godverdomme, weer Kees dr verjaardag vergeten heKutbaas die ik dr ben
Ik had dequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vandaar ook![]()
Morgen krijg je een uitgebreid antwoord op je PM.
Dat heeft ze allemaal al gehad hoor, vorige maand, weet dat beest veelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg ja![]()
Geen taart, geen kadootjes, geen foto's met feestmuts
Jij hebt wat goed te maken
Je moet ook eerst zachtjes zingen en een midnightsnackontbijt regelen en zo, niet gewoon uit het dekbed vissenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heeft ze allemaal al gehad hoor, vorige maand, weet dat beest veel![]()
Die luie draak wordt keisjaggie als ik dr nu uit het dekbed ga vissen en dr bjoetieslaapje verstoor
Inderdaad,. toch maar even heen geweest dusquote:
Je kan ook te ver gaan hoor. Ik denk, ik zeg het maar vast evenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:24 schreef Pagan het volgende:
Ik dacht dat op het delen op een forum van PM/DM een ban stond.
Knappe meid.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad,. toch maar even heen geweest dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, please do. Gun mij ook een grappig einde van deze dagquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knappe meid.![]()
Plassen in bed is écht niet fijn.
Ooohhh, als 12-jarige nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dwama.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knappe meid.![]()
Plassen in bed is écht niet fijn.
Ik kan het me niet heugen, dat ik in bed geplast heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Freak.quote:
van de buurtbarbecuequote:
Ik kijk geen tv, ik heb wat meer informatie nodig.quote:
quote:
Ik wel en ik ga het niet met jullie delenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan het me niet heugen, dat ik in bed geplast heb!
Paint?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel en ik ga het niet met jullie delen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel en ik ga het niet met jullie delen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, ik heb wat meer informatie nodig.
Eej! Dat is fauna dus past hier prima.quote:
Volgens mij is ik hier totaal iets. Wat is eraan te snappen?quote:
Ik viel steeds net na het begin erin, dus ik snapte niet wat er grappig was aan het "hebben jullie een buurtfeestje"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is ik hier totaal iets. Wat is eraan te snappen?
Ow!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik viel steeds net na het begin erin, dus ik snapte niet wat er grappig was aan het "hebben jullie een buurtfeestje"
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik viel steeds net na het begin erin, dus ik snapte niet wat er grappig was aan het "hebben jullie een buurtfeestje"
Er is volgens mij niks aan te snappen. Als je hem helemaal gezien hebt tenminste.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet
Maar misschien vind ik hem ook niet interessant genoeg om te willen snappen
Ik zwom altijd blindquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:00 schreef senesta het volgende:
Zullen ze ook kinderbrillen hebben gewoon als een soort zwembril? Morgen alweer naar de opticien, pootje verbogen, te wijd en de glazen moeten vernieuwd
Ik moet Elco nog uitlaten, eten pakken voor de katten (en ze ondertussen uit mijn broek zien te houden want zo klimmen ze als je niet oppast op de aanrecht), douchen etc en dan nog richting bed. Ik ben gewoon te lui om te beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:00 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik moet mn bed nog schoon opleggen, geen zin
Ik heb eergister mijn hoes om mijn matras gedaan, daar de dekbedhoezen op gepleurd en daar los bovenop de dekbeddenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:00 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik moet mn bed nog schoon opleggen, geen zin
Oh dat vind ik echt ranzig met de hondenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb eergister mijn hoes om mijn matras gedaan, daar de dekbedhoezen op gepleurd en daar los bovenop de dekbeddenZe zitten er nog steeds niet in
Zwembril als in glas helemaal dicht rond de oogjes? Dat is een duur grapje, je hebt wel duikbrilletjes op sterkte maar die kosten kapitalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:00 schreef senesta het volgende:
Zullen ze ook kinderbrillen hebben gewoon als een soort zwembril? Morgen alweer naar de opticien, pootje verbogen, te wijd en de glazen moeten vernieuwd
Bink ligt niet op het dekbed, die ligt altijd aan het voeteneind waar alleen matrashoes zitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt ranzig met de honden
Ik ben serieus aan het overwegen om bij de Griek te gaan crashen, ik moet toch nog wadelen.
Maar ik heb heul geen trek in een kleuter morgen om 7 uur, ik wil morgen uitslapen
Ze gaan een buurtbarbecue plannen maar intussen is het al een buurtbarbecue geworden omdat iedereen sa,enkomtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet
Maar misschien vind ik hem ook niet interessant genoeg om te willen snappen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
Volgens mij zoekt Senes niet echt een zwembril, maar gewoon eentje die wat minder makkelijk verwoest kan worden tijdens normaal gebruik
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink ligt niet op het dekbed, die ligt altijd aan het voeteneind waar alleen matrashoes zit
Op het dekbed is te warm.
Datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
Volgens mij zoekt Senes niet echt een zwembril, maar gewoon eentje die wat minder makkelijk verwoest kan worden tijdens normaal gebruik
Ja, ik schakelde wat laat.quote:
Get used to it, mijnes was ook altijd stuk, ik ging al snel zelf naar de opticien, zielig kijkend, zodat ze het gratis fixten, en mn ouders niet weer over de zeik zouden gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:08 schreef senesta het volgende:
Ze heeft die bril nu een maand of twee of zo? Ik ben nog nooit zo vaak in de stad geweest
Dan ga ik met jou meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er ook weg van dames; slaap lekker allen
Ik neem aan dat je mijn PM hebt ontvangen ondertussen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef senesta het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waar deze reactie vandaan komt.
Ik dacht dat ik een goede PM met uitleg had gestuurd.
En als het jullie niet geheel duidelijk was had dan gewoon een PM met de vraag om duidelijkheid terug gestuurd dan had ik het met liefde nog eens uit willen leggen.
Dank je lieverd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja, gelukkig doe jij dat nooit!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn pm ook even gelezen hebt!quote:
Elies, ik vind dit allemaal niet erg aardig van je. Verder niks hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, please do. Gun mij ook een grappig einde van deze dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |