quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 15:43 schreef Tengu het volgende:Over het youtube filmpje, ben het wel met je eens, comments-on-aproval is dubieus maar kan natuurlijk ook gewoon zijn om de oeverloze discussies die ze op utube voeren een beetje in te dammen, die gaan over het algemeen echt nergens over.
Heb ooit een discussie gevoerd met een chinees op utube over zijn video over de Daila Lama en hij delete gewoon iedere comment die tegen china was gericht hehe! zo kan het ook :-)
quote:
(Overigens staan er een wel een aantal namen dubbel in de lijst)
Ja volgens mij heb ik hem iets te snel gekopieerd. In het eerste deel staan de mensen die op een bepaalde persverklaring aanwezig zullen zijn en daarna worden alle getuigen die er zijn nogmaals ingedeeld naar categorie.
quote:
Maar ik blijf erbij dat ik het ongeloofwaardig vind dat regeringen bewijs zouden hebben en dat verdoezelen, en al die miljoenen burgers in de afgelopen honderden jaren nog niets hebben kunnen produceren wat geloofwaardig is. dat zit me het meest dwars, onmogelijk dat alleen regeringen 'iets' hebben.
Kijk bijv. eens naar de case van de "Phoenix Lights". Tienduizenden mensen hebben in 1997 een enorm zwevend "schip" over de stad zien vliegen (route van zo'n 400km). De autoriteiten werden helemaal platgebeld en er was erg veel commotie over deze case.
Op een gegeven moment heeft de burgemeester een persconferentie belegd, waarbij hij zei dat ze een "lead" hadden. En toen liet hij iemand verkleed in een alien pak opkomen en toen moest natuurlijk iedereen lachen en hij zei "dit laat zien dat jullie dit onderwerp veel te serieus nemen".
Veel mensen voelden zich toen op hun pik getrapt omdat ze werden weggezet als een stel gekken en als je de vele sightings van mensen hoort dan lijkt het toch echt alsof ze iets heel vreemds hebben gezien. Deze burgemeester is een paar jaar terug naar voren gekomen met het feit dat hij dit enorme gevaarte ook in de lucht heeft gezien. Hij heeft toegegeven dat hij het onderwerp expres heeft geridiculiseerd omdat ze achter de schermen redelijk in paniek raakten.
De telefoontjes van mensen bleven maar binnenkomen en de pers was continu druk aan het uitoefenen op zoek naar antwoorden. De burgemeester heeft toen besloten dat het teveel op een soort van paniek begon te lijken en heeft toen de boel geridiculiseerd. Dit zijn zijn eigen woorden en hij is ook deel van de Disclosure Project en zijn verklaring is ook te vinden op youtube. Hij noemde het object dat hij zag trouwens "other worldly", net zoals vele andere getuigen.
quote:
Overigens, er zijn wel opvallende dingen in ufo-spotting door de tijd heen. Bedoel dit niet als tegen-argument of zo maar het is wel opvallend:
Door de jaren heen werden ufo's altijd beschreven als conische vormen, ovaal, plat, discen, etc.
Jaren later werden ze door de mensen omschreven als meer hoekig, rechte lijnen, triangels etc.
En als je die jaren synchroniseerd met wat er in de media verscheen over ufo's, boeken, films, strips, etc dan zie je dat dat perfect samengaat. Na Star Wars etc werden de ufo's anders beschreven door mensen wereldwijd dan voor Star Wars.
Ik moet zeggen dat ik dit niet echt tegenkom hoor. De meeste verklaringen gaan nog steeds over vliegende schotels, maar ook worden nog veel sigaarvormen, driehoeken en boemerangvormen gezien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 05-07-2011 21:23:58 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."