Ook dat is JdM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik.![]()
Ik ken nog wel wat films/series. Pearl Harbour, Band of Brothers.
Is dat je max ooit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
zit je te zuipen of heb je de hik?![]()
![]()
ik kom net tot de ontdekking dat ik op 19 december vorig jaar 375 posts heb geplaatst
Ik heb het altijd vreselijk gevonden maar dacht dat er een moment zou komen dat ik er wel een beetje de humor of nonsens van in zou zien.quote:
is idd mijn PR, was op de openingsdag van SR2010 volgens mij.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat je max ooit?
15 mei, de dag voordat de examens begonnen had ik er 450..
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet het beste nummer, wel het beste hiphopnummer
Beginnelingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is idd mijn PR, was op de openingsdag van SR2010 volgens mij.....
maar hij is nooit MOD geweest.quote:
geen seconden last van gehad.quote:
klopt, ik ben pas echt begonnen rond het afscheid van Rudy. Tussen 1 juli vorig jaar en dit jaar sta ik op 3 in de 3FM-reeks, achter -Hans- (RIP) en Pinoquote:
waar kun je dat zienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik ben pas echt begonnen rond het afscheid van Rudy. Tussen 1 juli vorig jaar en dit jaar sta ik op 3 in de 3FM-reeks, achter -Hans- (RIP) en Pino
Hansquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik ben pas echt begonnen rond het afscheid van Rudy. Tussen 1 juli vorig jaar en dit jaar sta ik op 3 in de 3FM-reeks, achter -Hans- (RIP) en Pino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |