Hij klaagt erover als we het aanraken. Het is ook een verdikte bult. En door de plek is het niet echt fijn bij het afvegen. Er blijft weleens een pluisje hangen. Dus iets pijnlijk en onhygienisch. Dat valt alleen pas op nu hij zindelijk is. Daarvoor veegden we de andere kant om schoon.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Waarom die moedervlek weghalen, is het zo'n eng ding dan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef bodpa09 het volgende:
Marie!![]()
Stoer zeg al die kleutertjes! Is toch best een stap he, de kleuterschool. Dan zijn ze echt 'groot'.
Jemig Ko, tot 10 tellen! Wat knap!
Ik heb hier een sneu hoopje kind op de bank liggen. Kan nauwelijks eten door de aften in zijn mond. Zijn gehemelte zit vol, de linkerkant van zijn tong en de rechterkant begint ook. We hebben antibiotica gekregen, maar dat moet nog gaan werken. Het doet hem zo zeer, echt hartverscheurend om te zien. Hij moet veel ijsjes eten, maar dat durft hij eigenlijk ook nauwelijks. Verder eet hij vooral pap, waarbij de speen op een bepaalde manier in zijn mond moet anders is het ook te pijnlijk. Ik vind hem zo zielig. Dat je je zo beroerd kunt voelen door aften wist ik niet.
Wat moet dat een pijn doen! Arm jongetjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef bodpa09 het volgende:
Marie!![]()
Stoer zeg al die kleutertjes! Is toch best een stap he, de kleuterschool. Dan zijn ze echt 'groot'.
Jemig Ko, tot 10 tellen! Wat knap!
Ik heb hier een sneu hoopje kind op de bank liggen. Kan nauwelijks eten door de aften in zijn mond. Zijn gehemelte zit vol, de linkerkant van zijn tong en de rechterkant begint ook. We hebben antibiotica gekregen, maar dat moet nog gaan werken. Het doet hem zo zeer, echt hartverscheurend om te zien. Hij moet veel ijsjes eten, maar dat durft hij eigenlijk ook nauwelijks. Verder eet hij vooral pap, waarbij de speen op een bepaalde manier in zijn mond moet anders is het ook te pijnlijk. Ik vind hem zo zielig. Dat je je zo beroerd kunt voelen door aften wist ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |