quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef krijtlijk het volgende:
Zou het niet beter zijn om duidelijk te maken dat monsters niet bestaan?
Want als je monsters oid. weg gaat jagen dan geef je dus eigenlijk toe dat ze ook daadwerkelijk bestaan.
Ik heb het hier nog niet meegemaakt hoor, maar ik vroeg het me opeens af.
Krijtlijk, voor Bram bestaan deze monsters op het moment echt. Ik kan gewoon niet anders dan meegaan in zijn gevoel en beleving. Als ik het ga ontkennen ontken ik ook zijn angstgevoelens die toch wel heel erg echt zijn. Ik wil graag dat hij mij kan vertrouwen om zijn gevoelens te uiten en wil dat hij weet dat we wat hij ook bedenkt we altijd voor hem klaar staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef krijtlijk het volgende:
Zou het niet beter zijn om duidelijk te maken dat monsters niet bestaan?
Want als je monsters oid. weg gaat jagen dan geef je dus eigenlijk toe dat ze ook daadwerkelijk bestaan.
Ik heb het hier nog niet meegemaakt hoor, maar ik vroeg het me opeens af.
Hmm zo eerst maar even onder m'n bed kijken voordat ik ga slapenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leugens!
Ja daar heb je gelijk in, ik denk dat ik er ook wel in mee zou gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Krijtlijk, voor Bram bestaan deze monsters op het moment echt. Ik kan gewoon niet anders dan meegaan in zijn gevoel en beleving. Als ik het ga ontkennen ontken ik ook zijn angstgevoelens die toch wel heel erg echt zijn. Ik wil graag dat hij mij kan vertrouwen om zijn gevoelens te uiten en wil dat hij weet dat we wat hij ook bedenkt we altijd voor hem klaar staan.
Ik drink trouwens ook alle kopjes thee en koffie op die ik aangereikt krijg van hem, ook al zit er niets in het kopje. Dat is voor mij hetzelfde.
Dat is geen flauwekul, als dat voor jullie goed voelt dan moet je dat doen en misschien helpt het ook wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Sugarsnap het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie, krijtlijk. Ik ben blij dat we actief op zoek zijn naar manieren om naar het noorden van NL te verhuizen.
Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat dit niet het enige is dat we hebben gedaan. J. en ik (allebei christen, maar we geloven ook zeer zeker in 'geesten' en 'gidsen') hebben afzonderlijk van elkaar op Bram's kamer gebeden om steun van God en Bram's 'gidsen'. Noem het maar flauwekul, maar voor ons voelde het als iets dat we moesten doen. En we wisten het niet van elkaar dat we het gedaan hadden.
Idem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram heeft daar ook moeite mee. Hij vergeet consequent de s.
springen => pringen
spelen => pelen
etc
ooooh maar daar is geen hol aan te doen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef oeke het volgende:
Dat is wel een idee, KD. Het lukt alleen niet als het zoals vandaag op de fiets was. Meneer wilde niet in zijn stoeltje.
elin kan de r ook zeggen, ze heeft gewoon echt moeite met de eerste SP of SPRquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:12 schreef freecell het volgende:
Pingen, pinnen en pelen!
En eerst zei hij tap ipv trap en sinds gisteren zegt hij tlap
Hij kan de r trouwens wel zeggen in 'toren' enzo.
En hakkelen nee, hij kan wel heel vaak enne..enne..enne... zeggen, maar dat weet hij gewoon nog niet hoe zijn verhaal verder gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |