abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99133292
Mijn dochter was echt heel erg bang van langpootmuggen, om gek van te worden want waar wij wonen zitten er gewoon erg veel.
Nu hebben we haar verteld dat die langpootmuggen de macarena doen :') en nu is ze er niet meer bang voor _O-

Oeke mijn kinderen deden dat ook. Ik heb het ze afgeleerd door te zeggen dat ze moesten aaien ipv slaan en dat werkte eigenlijk wel :)
pi_99133399
ik moest zo hard lachen om die kleine handjes onder dat gordijntje door :D

en ze slaat zichzelf niet maar ze heeft wel dat ze andere dingen mept, waaronder moi :') met een luid

HHHHNNRRGGGGG echt puur frustratie
en dan r tandjes scheef op elkaar, dat noem ik r boevenbek..ook als ze doorslaat (wild spelen met papa) dan trekt ze een scheven bek en wordt ze baldadig O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:05:45 #103
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_99133469
Zou het niet beter zijn om duidelijk te maken dat monsters niet bestaan?
Want als je monsters oid. weg gaat jagen dan geef je dus eigenlijk toe dat ze ook daadwerkelijk bestaan.
Ik heb het hier nog niet meegemaakt hoor, maar ik vroeg het me opeens af.
pi_99133528
ik ben nog steeds bang voor langpootmuggen en spinnen :+
en ik kom van de boerderij :') dat is zielig he ;(

Langpootmuggen zijn dan ook de meest idiote beesten die er bestaan.. t slaat toch nergens op, die enorme poten de lucht in en dan constant tegen t raam opvliegen, kneuzenbeesten :{
pi_99133663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef krijtlijk het volgende:
Want als je monsters oid. weg gaat jagen dan geef je dus eigenlijk toe dat ze ook daadwerkelijk bestaan.

leugens!
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:10:10 #106
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99133794
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef krijtlijk het volgende:
Krijtlijk, voor Bram bestaan deze monsters op het moment echt. Ik kan gewoon niet anders dan meegaan in zijn gevoel en beleving. Als ik het ga ontkennen ontken ik ook zijn angstgevoelens die toch wel heel erg echt zijn. Ik wil graag dat hij mij kan vertrouwen om zijn gevoelens te uiten en wil dat hij weet dat we wat hij ook bedenkt we altijd voor hem klaar staan.
Ik drink trouwens ook alle kopjes thee en koffie op die ik aangereikt krijg van hem, ook al zit er niets in het kopje. Dat is voor mij hetzelfde.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:10:56 #107
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_99133844
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

leugens!
Hmm zo eerst maar even onder m'n bed kijken voordat ik ga slapen :P
pi_99133952
Boh, ik vind langpootmuggen ook helemaal niks. :X
Zo rommelig als ze vliegen, met veel herrie ook nog.
Maar de macarena is wel een goeie! _O-

Dat aaien zeg ik ook, maar die boosheid moet er uit en dat lukt ook niet anders lijkt het wel. Niet vaak en niet lang, maar wel af en toe. Maar ik hou het vol. Het komt vast wel aan uiteindelijk.
Dat boevenbekkie klinkt wel herkenbaar! :D

Ik zou ook gewoon meegaan met de fantasie. Die is ook in ontwikkeling.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:15:30 #109
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_99134126
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Krijtlijk, voor Bram bestaan deze monsters op het moment echt. Ik kan gewoon niet anders dan meegaan in zijn gevoel en beleving. Als ik het ga ontkennen ontken ik ook zijn angstgevoelens die toch wel heel erg echt zijn. Ik wil graag dat hij mij kan vertrouwen om zijn gevoelens te uiten en wil dat hij weet dat we wat hij ook bedenkt we altijd voor hem klaar staan.
Ik drink trouwens ook alle kopjes thee en koffie op die ik aangereikt krijg van hem, ook al zit er niets in het kopje. Dat is voor mij hetzelfde.
Ja daar heb je gelijk in, ik denk dat ik er ook wel in mee zou gaan.
Ik krijg hier trouwens geen kopjes thee of koffie, wel ijsjes de hele dag door :D
pi_99134297
elin drinkt ook koffie, zegt ze :P de hele dag.

en Oeke, je kan m ook leren dat hij heel hard met een stressballetje ofzo tegen de muur mag gooien , 10 keer! en dan samen tellen, dan ben je hem 1. aan t afleiden en 2. hij kan even wat energie en woede kwijt. Dat doe ik hier nog wel eens, dan mag ze 3 keer zo hard als ze kan op de zitzak springen, of even heel hard naar buiten rennen :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:20:02 #111
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_99134382
Trouwens sugarsnap, als mijn zoontje met dit verhaal was aangekomen had ik direct zijn slaapkamer dichtgetimmerd en was op zoek gegaan naar een ander huis volgens mij. Ik kreeg er de kriebels van toen ik het las :@
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:23:58 #112
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99134577
Dat was ook mijn eerste reactie, krijtlijk. Ik ben blij dat we actief op zoek zijn naar manieren om naar het noorden van NL te verhuizen.
Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat dit niet het enige is dat we hebben gedaan. J. en ik (allebei christen, maar we geloven ook zeer zeker in 'geesten' en 'gidsen') hebben afzonderlijk van elkaar op Bram's kamer gebeden om steun van God en Bram's 'gidsen'. Noem het maar flauwekul, maar voor ons voelde het als iets dat we moesten doen. En we wisten het niet van elkaar dat we het gedaan hadden.
pi_99134693
Dat is wel een idee, KD. Het lukt alleen niet als het zoals vandaag op de fiets was. Meneer wilde niet in zijn stoeltje. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:29:15 #114
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99134817
Ik vond het juist wel belangrijk om mee te gaan in het monstergebeuren :) Fantasie en werkelijkheid lopen nog zo door elkaar bij die kleintjes. Zal je maar gebeuren dat je doodsbang bent voor die krokodil die volgens jou onder je bed zit en je ouders blijven je maar voor gek verklaren ;( Ik leer ze dan liever hoe ze zelf monsters / krokodillen / spoken etc weg kunnen jagen zodat ze ermee om leren gaan.

Overigens hebben we hier ook wel eens van die enge dingen gehad. Zei Linde ineens dat er een hele blauwe man naast me op de bank zat :X Dat was een mooi moment om even naar de keuken te gaan om de vaatwasser uit te ruimen :o
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:32:41 #115
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99134973
Hier iets wat een stuk minder eng was, maar wel bijzonder. Bram's allereerste kerstontbijtje (eerste kerstdag 2009) hebben we niet met z'n 3en gevierd, maar volgens ons met veel meer. Bram bleef nl maar naar verschillende plekken in de woonkamer kijken vanuit zijn kinderstoel en lachen en babbelen zoals hij normaal tegen familieleden deed. Maar er was toch niemand anders te zien. Volgens ons zijn er een aantal overleden familieleden ons wezen opzoeken tijdens onze eerste kerst als gezinnetje.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:37:38 #116
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_99135217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Sugarsnap het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie, krijtlijk. Ik ben blij dat we actief op zoek zijn naar manieren om naar het noorden van NL te verhuizen.
Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat dit niet het enige is dat we hebben gedaan. J. en ik (allebei christen, maar we geloven ook zeer zeker in 'geesten' en 'gidsen') hebben afzonderlijk van elkaar op Bram's kamer gebeden om steun van God en Bram's 'gidsen'. Noem het maar flauwekul, maar voor ons voelde het als iets dat we moesten doen. En we wisten het niet van elkaar dat we het gedaan hadden.
Dat is geen flauwekul, als dat voor jullie goed voelt dan moet je dat doen en misschien helpt het ook wel.
Ik geloof op zich niet in geesten, of eigenlijk wíl ik er niet in geloven.
Maar ik heb wel bij mijn oudste op de kamer heb geslapen toen mijn vriend op vakantie was, omdat ik altijd in mijn ooghoek dingen zie bewegen in de spiegel op onze slaapkamer. Toen ik dat aan mijn schoonzus vertelde zei zij dat ze dat ook altijd zag (zij heeft voor ons in dit huis gewoond) Het zullen vast schaduwen zijn ofzo maar in mijn eentje in die grote slaapkamer vind ik maar niks :N
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:39:08 #117
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99135280
Gezellig onverwachts bezoek met kerst :D Heb je ze wel iets te eten aangeboden? ;)

Linde had een jaar geleden ook nog wel eens verhalen over voordat ze geboren was. "Ja want toen was ik dood en toen kreeg ik een mama" en "Ja want toen werd ik geboren en was er licht en toen kreeg ik dit gaatje in mijn buik (navel)". Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aanmoet. Of het echt is of dat ze het samenstelt uit verhalen die ze hoort... Ik ga er meestal gewoon in mee, net zoals met de monsters zeg maar :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:49:28 #118
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99135704
kheb ze een kopje koffie aangeboden, maar ze wilden niets. Gek he?

Maar of het nu fantasie is of niet, het is voor die kinderen gewoon echt. Dus ik ga er maar in mee.
pi_99140945
Ik ga er niet in mee, maar ik ontken het ook niet. Dus ik ga mee in het gevoel, en troost ook, maar ik zeg zelf niet dat ze bestaan.
pi_99141127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram heeft daar ook moeite mee. Hij vergeet consequent de s.

springen => pringen
spelen => pelen
etc
Idem.

En hakkelen/stotteren die van jullie ook? M. kan echt blijven hangen op de n, vooral bij nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnog een keer.

Hij betovert ons de hele dag: stokje in zijn hand, simsalabim, ping! en dan kunnen we niet meer praten. Simsalabom ping! en we kunnen het weer. Hij vindt het hilarisch.

Fijn dat Bram lekker is gaan slapen, Sugar! *O*

Die handjes van Ko! O+
pi_99141182
Pingen, pinnen en pelen!
En eerst zei hij tap ipv trap en sinds gisteren zegt hij tlap :')

Hij kan de r trouwens wel zeggen in 'toren' enzo.

En hakkelen nee, hij kan wel heel vaak enne..enne..enne... zeggen, maar dat weet hij gewoon nog niet hoe zijn verhaal verder gaat.
pi_99141193
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef oeke het volgende:
Dat is wel een idee, KD. Het lukt alleen niet als het zoals vandaag op de fiets was. Meneer wilde niet in zijn stoeltje. :')
ooooh maar daar is geen hol aan te doen.. :P elin moet als we naar alkmaar stad gaan in de buggy (hier in HHW hoeft ze niet meer van me)
Elin geeft aan dat ze zelf niet in de kikkerwagen wil :+ heel boos!
dus dan koop ik r om met een lange jan ofzo :+
pi_99141205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:12 schreef freecell het volgende:
Pingen, pinnen en pelen!
En eerst zei hij tap ipv trap en sinds gisteren zegt hij tlap :')

Hij kan de r trouwens wel zeggen in 'toren' enzo.

En hakkelen nee, hij kan wel heel vaak enne..enne..enne... zeggen, maar dat weet hij gewoon nog niet hoe zijn verhaal verder gaat.
elin kan de r ook zeggen, ze heeft gewoon echt moeite met de eerste SP of SPR
(al blijft t hilarisch om haar door de kamer te zien Flingen, en dan luid FLING FLING FLING)
pi_99141384
Dana heeft ook moeite met de SP...het is hier ook standaar pazzeti (spagetti)
En knikkeren was klikkeren...naar dat is gek want ze heeft verder geen moeite met de k of de n
pi_99141519
Hier gaat de SN net een weekje goed ;)
Maar dat ik met hulp van de logo. En hij is niet eens echt laat met het leren van daarvan. Dus jullie kleintjes hebben de tijd nog wel ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:45:11 #126
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_99141535
DF... je bent nog thuis. Wil je even doorgeven aan Marion dat ik niet kom vanmorgen?? Ik heb haar gekrabbeld maar ik weet niet of ze het nog leest...
Make love, not war ☮
pi_99141595
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier gaat de SN net een weekje goed ;)
Maar dat ik met hulp van de logo. En hij is niet eens echt laat met het leren van daarvan. Dus jullie kleintjes hebben de tijd nog wel ;)
maar SN doet ze wel, zoals Sneeuw
pi_99141603
Chris is destijds doorverwezen vanuit het CB met 3 jaar, omdat hij heel stug klanken verwisselde. De f werd een s, een k een t etc. Maar hij kon de klanken wel goed. Omdat hij het al zo lang deed (een jaar) was er sprake van "verkeerd geprogrammeerd/dyspraxie". Hij besefte niet dat hij de letters verkeerd zei. In zijn beleving was het echt toekje ipv koekje.
Maar ik ze me er met die kleintje echt nog geen zorgen om maken. Zo hoeven ze de R pas met 6 jaar te kunnen ;)

Is goed diaan, mis je wel de high tea! Allemaal lekkers om te snoepen, er staat een bastogne-monchoutaart in de koelkast :Y)
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:52:34 #129
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_99141638
Is die high tea vandaag?? Dat wist ik niet eens. :D Maar ik ga het echt niet redden.. ben wat verkouden/hoofdpijn/spierpijn en moet vanmorgen de auto bij garage ophalen. En nog wat maken voor m'n vader met Lennon, m'n vader is vandaag jarig..
Make love, not war ☮
pi_99141655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris is destijds doorverwezen vanuit het CB met 3 jaar, omdat hij heel stug klanken verwisselde. De f werd een s, een k een t etc. Maar hij kon de klanken wel goed. Omdat hij het al zo lang deed (een jaar) was er sprake van "verkeerd geprogrammeerd/dyspraxie". Hij besefte niet dat hij de letters verkeerd zei. In zijn beleving was het echt toekje ipv koekje.
Maar ik ze me er met die kleintje echt nog geen zorgen om maken. Zo hoeven ze de R pas met 6 jaar te kunnen ;)

Is goed diaan, mis je wel de high tea! Allemaal lekkers om te snoepen, er staat een bastogne-monchoutaart in de koelkast :Y)
ik kan de r nog steeds niet goed, ja ik doe stiekem een rol R met de tong, maar achteruit de keel is t een G
pi_99142082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:54 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik kan de r nog steeds niet goed, ja ik doe stiekem een rol R met de tong, maar achteruit de keel is t een G
Idem, ik kán het wel, maar dat voelt zo gek :')

Leander en ik hebben net een feestje gebouwd. We hebben het eerste plasje ooit op een potje *O*
Vanmorgen geen luier omgedaan (voor de zoveelste keer) gezegd: plasje moet op het? *potje* ja, precies :) (voor de zoveelste keer)

En vanmorgen één nieuw ding ingevoerd qua uitleg: als je moet plassen moet je het lasje even vasthouden in je buik en loslaten op het potje.
Dus op een gegeven moment kijkt hij :o !!! WAAR ISSIE MIJ POTJE!
Uhm... daar? Bij de bank?
Hij gaat op het potje zitten mompelt iets over loslaten en hop :+

Dus tip voor de anderen misschien? :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:38:48 #132
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99142449
Wat goed Leander *O*
pi_99142624
En twee :+
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:51:20 #134
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99142703
Gaat goed zo!

Met Bram is het vannacht ook erg goed gegaan. Hij kwam rond 0.00 uur nog wel naar ons toe, maar niet in paniek. Toen we hem vertelden dat het nog tijd was om te slapen en hem terugbrachten naar zijn bedje was het goed. Hij is weer gaan liggen en gaan slapen.
Vanochtend om half 6 was hij uit bed gevallen (gelukkig niet hard, liggen een aantal kussens voor) en heeft J. hem bij me gebracht. J. moest toch gaan werken, dus heeft Bram het laatste stukje bij mij geslapen. Tot zover een hele goede nacht geweest *O*
pi_99143020
Goedzo bram!!
En Leander ook!!
pi_99144668
*Sluipt binnen...

Over die geesten enzo. Er zijn best wat boeken geschreven over reïncarnatie en kinderen. Er zijn tal van vervalen over kinderen die ineens iets roepen als: "Kijk, mama, zie je die mevrouw daar lopen?Dat was vroeger mijn moeder!" En dan blijkt die mevrouw idd jaren geleden een kindje te hebben verloren.

Mensen die geloven in incarnatie zeggen dat kinderen omdat ze nog zo jong zijn veel herinneringen hebben aan vorige levens.

Ik ga zodra ze goed kan praten ook maar eens aan Lente vragen wie ze was voordat ze geboren was. Wie weet..!

Boek

En voor de liefhebbers: [url=*Sluipt binnen... Over die geesten enzo. Er zijn best wat boeken geschreven over reïncarnatie en kinderen. Er zijn tal van vervalen over kinderen die ineens iets roepen als: "Kijk, mama, zie je die mevrouw daar lopen?Dat was vroeger mijn moeder!" En dan blijkt die mevrouw idd jaren geleden een kindje te hebben verloren. Mensen die geloven in incarnatie zeggen dat kinderen omdat ze nog zo jong zijn veel herinneringen hebben aan vorige levens. Ik ga zodra ze goed kan praten ook maar eens aan Lente vragen wie ze was voordat ze geboren was. Wie weet..! Boek En voor de liefhebbers: er]verhalen van kinderen.[/url]
pi_99154530
Bram en Leander, goed jongens!!

Hier vanochtend een jochie dat steeds beter met andere kindje optrekt. Vanochtend een dreumes mee op sleeptouw. Samen door de struikjes en brandnetels struinen. O+
Om daarna thuis zijn zandschoenen te legen in papa zijn schoenen, want papa had nog wel meer schoenen. :D
Diaan, een ochtend met teveel suikers, heerlijk. Volgende week minicursusmarmerverven, maar dan ben ik er niet
pi_99157064
Deepfreeze :D

Nou, vandaag is er een keer of 12 op het potje geplast :+
En voor vandaag nog nóóit :o

Op een gegeven moment kwam er een vriendje spelen en toen was het 3x in een half uur op de grond, maar daarna had hij zich herpakt en ook mét afleiding alles weer op het potje *O*

Als hij morgen weer 1x op het potje heeft geplast doe ik hem een boxer aan :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:21:39 #139
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_99157942
Tot nu toe gaat het hier ook goed. * Doet een bezwering om de wet van Fok! af te weren.*
Alles op de wc tot nu toe. Wel een plasluier vanmorgen, maar nog geen ongelukjes verder. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:52:19 #140
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99171913
Wat goed van Leander *O*

DF, ik moest lachen om het zandverhaal :)

O ja, over het praten, Maarten kan wel de S zeggen als in Sjaan, maar het is verder: pelen, peeltuin, kippie (skippie, de buurkat)...

En Bram zo goed in zijn eigen bed geslapen *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_99186573
12 keer :o Dana plast mischien 4 of 5 keer op een dag ghehe

gister gaf ik haar wat te drinken amtwoord mevrouw met : Thank you!...lang leve dora ;)

En het 3 jaar verslag van het kdv terug. Vindt dat altijd leuk om te lezen :)
Kwam er op neer dat de grove motoriek nog wwat houterig is, maar dat het evenwicht goed is en dat ze qua taal best wat vooruit ligt op haar leeftijdsgenootjes. En dat ze goed in dr vel zit en met alle kindjes goed kan opschieten.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:20:39 #142
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99186708
Vandaag zonder luier, ben benieuwd... Straks nog maar wel even broekje aan als we boodschappen gaan doen.
pi_99188357
ik heb zo'n WCbrilverkleiner gekocht :) nu ze goed op de pot plast, moeten we dit maar eens proberen :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:21:38 #144
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99189310
Ideaal vind ik de wcbrilverkleiner... Maarten plast eigenljk daar altijd op!
Nu even een luierbroekje aan, net naar de Lidl en zo nog even naar het winkelcentrum. Daarna de luier weer af!
pi_99192034
Ik heb een potje van FP met muziekje, daar kan ik de bril afhalen en die als verkeiner gebruiken. Maar op het moment is de interesse gering.

Ik haalde Seb dinsdagmiddag als een gloeiend hoopje ellende uit zijn bed. Ziek dus. -O- Een hele middag bij mij gehangen en de volgende dag een middag bij oma. Maar 's avonds weer helemaal fit.

Seb is helemaal gek van boekjes lezen O+ Vorige week hadden zij bij de Bieb uitverkoop van afgeschreven boeken. Nu heeft hij een boekje met plaatjes van de boerderij. Hij kan nu:
de oogstmachine, hooimachine en de ploeg herkennen achter de tractor :o En ze benoemen. Ik wees een plaatje aan en zei wat is dat Seb, een ploeg? 'nee mama isse hoooooimachineeee. Een jaar geleden kon hij net een paar woordjes. Nu kan hij het volledige boerenbedrijf benoemen _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_99192374
Haha Estrys, wat gaaf :D
Leander kan idd ook zo mooi: isse aardappelrooimachine! Zeggen. En dan die koppen van opa en oma _O- priceless :D

Leander is nog droog vandaag :) Even met luier naar de winkel geweest, luier was nog droog. Afgedaan en binnen 2 minuten een plasje op de pot O+

Alleen wel nog steeds met blote billen.... En hij wil perse geen onderbroek aan. En probleem 2: hij kan zich niet zelf uitkleden :')
Dit wordt nog wat.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:43:34 #147
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_99192576
Free, ik had voor Chris in het begin een trainingsbroek en een spijkerbroek met elastiek bovenin.
En hij heeft zo'n smal bipsje, dat hij nu nog gewoon de broek uit en aandoet zonder de knoop te openen ;)

We hebben een dubbele wc-bril. Daar zit een extra kinderbril vast in het deksel. Dat was zeker in het begin wel handig. De brilverkleiner die we hadden wiebelde nog best wel. En dan was Chris meer bezig met blijven zitten, dan met plassen. Met die vaste kinderbril ging dat wel goed. Al is hij er nu alweer te groot voor..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:45:34 #148
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99210847
Het is hier nu pas "fout" gegaan, wel tussendoor nog een tijd een luierbroekje dus aangehad vanwege boodschappen en op pad te zijn en daarna een slaapje. Dit is vanaf kwart voor 4. Maarten lag lekker bij pappa tv te kijken en ineens zegt pappa: "dit voelt wel nat aan :D"
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:40:33 #149
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_99221038
Hier gingen we met de bus naar een meeting (minimaal anderhalf uur reizen vanaf huis), en ik bedacht me halverwege de busreis dat ik haar vergeten was een luier aan te doen en dan was het ook nog best een tijd geleden dat ze naar de wc was geweest. :o
Snel een tussenstop gedaan bij mijn ouders (dat ligt op de route), alles nog droog gelukkig en even voor de zekerheid een luierbroekje aangedaan en even op de wc geweest al kwam er niets. Maar bij de locatie aangekomen kwam ze er op een gegeven moment zelf mee dat ze naar de wc moest. Alles is dus helemaal goed gekomen. *)

Maar goed ook, want ik kneep hem wel even, we zijn pas net een week bezig... :')

Wij hebben een wc-bril verkleiner met trapje, anders komt ze niet zelf de wc op... :P Wel leuk trouwens dat opeens bij iedereen het zindelijk worden speelt. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:01:52 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99234607
Vlak daarna was het weer fout gegaan, en vandaag hebben we allerlei drukte met o.a. een logeerpartij met zijn allen bij opa & oma dus we zien wel wanneer we weer een nieuwe poging doen!
Ik denk over een tijdje weer, net als DF heeft gedaan... Gisteren toen het de tweede keer mis ging, toen kwam hij er ook pas mee toen ik hem vroeg om naar de wc te gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')