abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99597820
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:15 schreef oeke het volgende:
Jael! Gefeliciteerd! En welkom bij de peuters. *O*

Oh, fijn Marie dat hij weer helemaal beter is!

Wij gaan morgen kamperen. :')
Ik ben benieuwd hoe lang. :P
als jullie in nl blijven: zie het gewoon als ultiem modderfeestje en maak veel foto's ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99598298
Haha, dat gaan we ook doen, regenpak mee en laarzen aan!
Mijn eigen laarzen liggen alleen op de tuin. :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99598388
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef oeke het volgende:
Haha, dat gaan we ook doen, regenpak mee en laarzen aan!
Mijn eigen laarzen liggen alleen op de tuin. :{

dan kan je onderhand beter een teiltje en een handdoek klaarzetten in het 'voor'stukje tent en op blote voeten gaan!

/volkomen offtopic :+
pi_99598544
seleentje krijgt trouwens iets megagaafs van der papa: ze is dol op bijtjes (hierachter bij het weiland staan ook een paar korven), dus hij neemt haar dinsdag mee op bijenexcursie bij de imker! in het bijenpakje wat ze van mij gekregen had :P ben benieuwd wat die imker er van maakt. ze was laatst al een hommel aan het aaien
pi_99599092
Oh, dat is leuk! Wat grappig dat ze bijen zo leuk vindt. We waren hier laatst op een bijenpark, een volkstuincomplex waar veel imkers zitten, en we gingen even bij de kasten kijken. Ko vond het gezoem erg grappig, hij heeft dat nog lang daarna gedaan. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99608943
Welkom Jaël, wat ben je een mooi peutertje!

Fijn dat het beter gaat met Maarten.
Bodpa, hoe is het bij jullie. Nog meer vooruitgang?
Hier gisteren ook nog een erg duffe dag(af en toe koortsig, weinig gegeten). Kan niet zeggen dat hij echt ziek overkwam, misschien echt teveel gedaan de week ervoor. Vanochtend leek het wel weer goed, dus toch maar naar het KDV. Ophalen kan altijd..

Hier was gisteren in de speeltuin een jochie aan het spelen met een slome wesp. Dat vond ik dat weer niet zo'n goed idee. "kijk spinnetje, blijf liggen spin" en duwt het beestje terug op het schepje :X
pi_99619410
Wij mogen hier sinds vorige week ook melden. Leander is ook alweer 2 :o
Zijn verjaardag hebben we verder nog niet gevierd. Dat doen we 31 juli tegelijk met de verjaardag van zijn broer.
Leander mag na de zomervakantie meteen beginnen op de psz. Dat zal nog wat worden want praten doet ie nog steeds niet. Tis allemaal dus wel heel spannend.
Verder is Leander echt zo super ondeugend O+ De liefste is het.
Zindelijk is ie nog lang niet. Maar we zijn daar ook nog niet me bezig. Hij krijgt straks een broertje, de psz enzo vinden we iets teveel van het goede om hem nou zindelijk te krijgen. Maar hij vind het zelf ook weinig aan. De wc is om spullen in te gooien :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 18 juli 2011 @ 20:39:29 #283
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99634603
Welkom Leander *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_99661083
Welkom verse peuters *O*

Vanmorgen peuter ophalen op de psz, ze had weer erg veel gehuild...
Ik vind zelf ook dat ze veel huilt, maar ik weet ook niet wat ik ermee moet.
Ik heb het idee dat ze zichzelf in de weg zit. En de meewarige blikken van anderen helpen ook niet heel erg mee eigenlijk... :o. Herkenbaar voor andere bijna-kleuter-mamas?
Fake it till you make it...
pi_99663311
:W Wij zijn weer terug van 2 heerlijke weken in de warmte van Gran Canaria.
Tess heeft het prima gedaan in het vliegtuig. Heen hadden we kleine kadootjes en heeft ze veel dvd gekeken. Op een gegeven moment was ze het wel helemaal zat, maar uiteindelijk is het toch goed gegaan. Op de terugvlucht heeft ze zelfs 1,5 uur geslapen.
Ik heb geen blondje meer, ik heb een witje (zie fototopic).
Op vakantie zelf heeft ze gezwommen, gezwommen... zoveel dat ze op een gegeven moment niet meer wilde zwemmen :') We zijn naar de "dierentuin" geweest, ze heeft dolfijnen en papegaaien gezien, heeft bijna niet gegeten, is verschrikkelijk ondeugend geweest, heeft 3x bijna iets gepikt :@ en heeft ZONDER slaapzak geslapen! En dat doet ze nu thuis ook.
Gisteravond was ze ze ontzettend moe, ze viel om 17.45 op de bank in slaap (dit is nog nooit gebeurd) en om 8.30 werd ze pas wakker vanmorgen :o

en nu gaan we weer even terug in het dagelijks ritme en gaan we weer even wat strenger worden want mevrouw is iets te bijdehand/brutaal.. Ik moet de foto's nog uitzoeken het zijn er maar 650 :') maar er komen er nog wel een paar in het fototopic ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_99663573
elin ging net naar de wc, had paps r jurk niet omhoog gedaan, kwam ze me trots vertellen dat

'HEB INNE JURK GEPLAST O+ '
pi_99678780
Thnx voor het welkom :)

Elin O+ bah zeg :P

Welkom terug Vicky en Tess, lekkere duopenotti is ze geworden, bruin en wit ;)

Wat sneu Nijna dat ze zoveel huilt!

Jaël wilde vandaag geen luier om! Nou dan niet. Zitten we te lunchen hoor ik in ene ow nee poepie doen, ik denk ow nee! Maar gelukkig was het alleen een plasje en dus een zwembad onder haar stoel! Dat dweilen we wel weer op. Ergens wil ze wel plassen op het potje en vind ze het heel interessant, maar meestal wacht ze toch tot ze haar luier weer om heeft... Nou ja tijd genoeg nog, het komt vast goed :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99681585
Welkom Leander!

Haha Elin, da's ook wel heel erg bijzonder.

Sorry Nijna, geen bijna kleuter hier, dus geen tips. Voelt ze zich lichamelijk verder wel o.k.?

Stoer van Jaël dat ze met plas en poep bezig is, het begin van zindelijk worden is er.

@DF: Mannetje is weer boven Jan, nog een beetje moe van de korte nachten, verder helemaal in orde. Dank voor het vragen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 juli 2011 @ 00:28:40 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99689039
niet bijgelezen. Kwam even vertellen over Jan en de manueel therapeut. Ik heb een ander kind. Zelfs de therapeute viel het verschil op tussen het kind uit de wachtkamer vóór de behandeling en het kind wat ze uitzwaaide. Ik had Jan als eerste laten behandelen, en ze was even kwijt wie er nou naar rechts en wie er naar links keek. Ze merkte dan ook op: "je zou toch verwachten dat hij z'n voorkeurshouding naar links heeft gehad" (wat dus ook zo is). Ze heeft bij Jan stijve nekspieren gevonden, en z'n heup was ook niet al te soepel geloof ik. Ik heb nu ook een verklaring voor zijn drukke gedrag. Zolang hij in beweging is, voelt hij de stijfheid niet en geen pijn. Zodra hij stil moet zitten komen er problemen van. Ze ziet deze problemen bij heel veel vacuüm kindjes, en begin augustus moeten we terugkomen voor de volgende behandeling. Ze doet het liever in drie kleine stapjes goed, dan in één grote stap met drie dagen pijn ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99695125
Stiemie, gefeliciteerd met Linde haar vierjaardag! *O*
Tot snel bij de kleuters

Nicole, Gezellig dat jij en Leander hier ook komt buurten.

Nijna, vertel mij wat.. Hier ook een bijna kleuter die zichzelf (en ons) dwarszit. Hij probeert de laatste tijd veel meer uit, en heel bewust om te kijken naar de reactie. Zijn leuke spelletjes, voor hem..
Huilen doet hij ook meer, al is dat vooral in en om huis. Op het KDV hebben ze, zoals altijd, weinig last van zijn buien.
Ik probeer hem thuis wel iets meer te entertainen, wat meer eropuit, vriendjes bezoeken. Af en toe ook lekker even tekenfilms kijken. Hij is ook meer moe de laatste dagen, geen idee waar dat vandaan komt. Het weekend ook met koorts. Ik hoop dat het ergste overgaat binnenkort, en dat dit niet tot september gaat duren ;)
Maar het knuffelen en kusjes geven vind ik dan wel weer gezellig O+

DJMO, fijn dat een deel van de problemen daar misschien vandaan komen. Zou mooi zijn als hij daarmee iets rustiger wordt, zodat je de andere dingen (zoals spraak) beter kunt aanpakken.
pi_99704669
Leander komt net binnen met een gekregen ijsje van de buurvrouw. Dus ik zeg tegen hem: heb je wel dank je wel gezegd?
Jaha zegt ie!! Net alsof dat gewoon even zo doet :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_99706520
Jaël deed een poepje op het potje *O*
pi_99710790
Hoera voor de poepjes en het dankjewel!

Hier een zieke peuter teruggekregen van het KDV. Ze belden om kwart over 4: 39,5 koorts. Nu ligt hij op de bank, en valt zo'n beetje in slaap.. Er gaat iets door dat lijfje, maar wat??
Naja, verder wel een goede dag gehad, dus zal niks ernstigs zijn..
pi_99717624
och deepfreeze, jou arme peutertje, hopelijk doet een goede nachtrust wonderen!

Leander wat netjes dat je dank je wel zegt! Jaël zegt tegewoordig heel vaak danki mama, als ik iets voor haar doe, zo O+
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 20:35:47 #295
5428 crew  miss_sly
pi_99720489
Senna meldt zich, want ze is nu echt, heus 2 jaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99720555
wij hebben voor Elin nu een trappetje en leuning voor de WC gekocht, gewoon van marktplaats voor 5 euro, en handig dat ie is! (eerst met wcbrilverkleiner en een curverbox waar ze op moest gaan staan :D
pi_99721175
Heej Senna, eindelijk!!! Welkom *O*
pi_99721230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:37 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben voor Elin nu een trappetje en leuning voor de WC gekocht, gewoon van marktplaats voor 5 euro, en handig dat ie is! (eerst met wcbrilverkleiner en een curverbox waar ze op moest gaan staan :D
Ik denk dat ik Jaël ook maar meteen op de wc ga zetten voortaan, we hebben al een wcbrilverkleiner, maar het scheelt achter af weer het potje schoonmaken enzo ;)
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:54:57 #299
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99721443
Welkom Senna!

En ik neem hier weer afscheid met mijn inmiddels kleutertje O+
Vandaag helemaal stralend jarig

en dolblij met haar cadeau!
pi_99721527

deez