abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99017091
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef Staal het volgende:

[..]

Daarom heeft hij haar maar even misbruikt. :').
Hij zat sinds vrijdag vast wegens het onttrekken van het meisje aan het ouderlijk gezag. Later is het misbruik duidelijk geworden.
Er staat in het bericht niet dat hij haar heeft misbruikt :N

In het bericht staan 2 dingen:

1 - De vader beweert dat de man haar zou hebben misbruikt

2 - De politie zegt dat de man nog vastzit wegens het onttrekken aan het ouderlijk gezag.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:54:50 #77
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_99017758
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:33 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Er staat in het bericht niet dat hij haar heeft misbruikt :N

In het bericht staan 2 dingen:

1 - De vader beweert dat de man haar zou hebben misbruikt

2 - De politie zegt dat de man nog vastzit wegens het onttrekken aan het ouderlijk gezag.
Daarom speculeer je maar dat het wel goede bedoelingen zullen zijn geweest maar ik heb toch meer vertrouwen in de vader die het meisje zelf spreekt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_99017923
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef Staal het volgende:

[..]

Daarom speculeer je maar dat het wel goede bedoelingen zullen zijn geweest maar ik heb toch meer vertrouwen in de vader die het meisje zelf spreekt.
Nee, jij bent degene die speculeert, en meteen stelt dat de man haar heeft misbruikt.

Maar dat is niet wat er staat. Er staat dat de vader dat beweert, en er staat dat de man op heel andere gronden wordt vastgehouden dan misbruik.

Misschien heeft hij haar wel misbruikt, dat wijst verder onderzoek wel uit. MIsschien heeft hij haar ook niet misbruikt, dat staat immers nog niet vast.

Er zijn genoeg mensen die zich in de vingers snijden door een kind in nood op te willen vangen. Als man zijnde, moet je daar dubbel voorzichtig mee zijn. Hoe dan ook, tip voor iedereen die ooit in die situatie belandt: Meldt altijd meteen aan de politie (en aan Jeugdzorg als die instantie de voogdij uitoefent) dat je een minderjarige onderdak verschaft en op grond waarvan. Dat kan veel narigheid voorkomen.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:03:03 #79
42366 Staal
pi_99018050
Nogmaals, ik vertrouw meer op de vader dan op de vermoedens van een paar FOK!kertjes dat de man vast goede bedoelingen zal hebben gehad.
Un certain jeune homme
pi_99018072
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:03 schreef Staal het volgende:
Nogmaals, ik vertrouw meer op de vader dan op de vermoedens van een paar FOK!kertjes dat de man vast goede bedoelingen zal hebben gehad.
Ik ga nergens van uit. Ik houd alle opties open. In tegenstelling tot jij zelf.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:08:59 #81
42366 Staal
pi_99018227
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:03 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik ga nergens van uit. Ik houd alle opties open. In tegenstelling tot jij zelf.
Ik hou het ook open maar ik vertrouw wel op die vader.
En kerels van 32 die aanpappen via hyves met 17 jarige meisjes hebben doorgaans geen goede bedoelingen maar dat zal dan verder nog wel uit het onderzoek blijken dan.
Un certain jeune homme
pi_99018421
quote:
9s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:08 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik hou het ook open maar ik vertrouw wel op die vader.
En kerels van 32 die aanpappen via hyves met 17 jarige meisjes hebben doorgaans geen goede bedoelingen maar dat zal dan verder nog wel uit het onderzoek blijken dan.
Vaak, als kinderen in dit soort situaties terecht komen, is er thuis ook het een en ander mis.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:21:20 #83
42366 Staal
pi_99018649
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:14 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Vaak, als kinderen in dit soort situaties terecht komen, is er thuis ook het een en ander mis.
Jij bent de expert natuurlijk.
Ik weet toevallig dat er ongelooflijk veel kinderen zijn die op hun tiende jaar al een computer met internet op hun kamertje krijgen. Of een Ipadje met internet. Als je als ouder langsloopt zie je ze bijv. Eccky spelen op Hyves en dat ziet er uit als een spelletje maar daar hangen net zo goed vreemde snuiters rond die er in het spel uitzien als een schattig meisjepoppetje.

Er zijn te veel ouders die geen flauw benul hebben wat hun kinderen op internet doen en meestal gaat het gelukkig ook goed. Dit zijn geen slechte ouders maar onwetende ouders.

Overigens ga ik wat anders doen want ik weet nu al waar dit op uit gaat draaien. Fijne dag.
Un certain jeune homme
pi_99019042
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef Staal het volgende:

[..]

Jij bent de expert natuurlijk.
Ik weet toevallig dat er ongelooflijk veel kinderen zijn die op hun tiende jaar al een computer met internet op hun kamertje krijgen. Of een Ipadje met internet. Als je als ouder langsloopt zie je ze bijv. Eccky spelen op Hyves en dat ziet er uit als een spelletje maar daar hangen net zo goed vreemde snuiters rond die er in het spel uitzien als een schattig meisjepoppetje.

Er zijn te veel ouders die geen flauw benul hebben wat hun kinderen op internet doen en meestal gaat het gelukkig ook goed. Dit zijn geen slechte ouders maar onwetende ouders.

Overigens ga ik wat anders doen want ik weet nu al waar dit op uit gaat draaien. Fijne dag.
Thuis kun je misschien nog enig zicht hebben op wat je kind op internet doet, maar ook op school/stageplek/werk/bij vrienden thuis is er genoeg ruimte om te internetten. En via een proxyserver ook op Hyves en msn etc. Je kunt dus nooit voorkomen dat je kind gebruik maakt van dergelijke mogelijkheden op het internet.

Een kind met een stabiele achtergrond komt niet snel in het Loverboy circuit terecht. Het zijn vaak kinderen die het thuis niet naar de zin hebben (huiselijk geweld etc), die onzeker zijn, een laag zelfbeeld hebben, op school niet goed mee kunnen komen, en vaak hebben ze een lager dan gemiddeld IQ. Al die dingen samen, maken dat ze op zoek kunnen gaan naar waardering, naar hulp en steun. Vaak denken ze die bij precies de verkeerde mensen te vinden.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:37:56 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_99019317
OM heeft nu ook verdenking van misbruik toegevoegd.

quote:
Verdenking van misbruik in zaak Melanie (nu.nl)

DORDRECHT - De 32-jarige man uit de Noordoostpolder die afgelopen weekeinde is aangehouden nadat het vermiste meisje Melanie bij hem thuis werd gevonden, wordt ook verdacht van misbruik van het meisje.

Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) maandag laten weten.

Het zwakbegaafde 17-jarige meisje uit Hardinxveld-Giessendam was sinds donderdag vermist. Daarop liet de politie een zogeheten Amber Alert uitgaan om de vermissing landelijk onder de aandacht te brengen.

Het meisje werd in de nacht van vrijdag op zaterdag aangetroffen in het huis van de verdachte. De man werd direct aangehouden op verdenking van onttrekking aan het ouderlijk gezag. Nu komt daar ook de verdenking van een zedenmisdrijf bij.

Geen aangifte
De verdenking van misbruik is gebaseerd op een verklaring van het meisje. Zij heeft hierover geen aangifte gedaan, aldus het OM. Over de relatie tussen de man en het meisje is nog geen duidelijkheid.

De verdachte wordt dinsdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_99019431
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef eleusis het volgende:
OM heeft nu ook verdenking van misbruik toegevoegd.

[..]

Hopelijk durft ze dan toch nog aangifte te doen, na haar ervaring van de vorige aangifte die werd geseponeerd bij gebrek aan bewijs.
pi_99038639
Een voorbeeldje van maanden vertraging:

14-jarige Hanifa Abdallah vermist

maandag 04 juli 2011 13:19

hanifa_tcm15-701043OPSPORING VERZOCHT - Sinds 14 maart dit jaar wordt de 14-jarige Hanifa Abdallah vermist. Ze liep op deze datum weg uit het Transferium in Heerhugowaard. Hanifa is eerder weggelopen uit jeugdinstellingen, maar keerde steeds na een aantal weken weer terug. Mogelijk verblijft zij in Amsterdam Zuid-Oost waar zij oorspronkelijk vandaan komt. Signalement: negroïde, 1.60 meter lang. Op haar arm heeft ze groot ‘NIFA’ getatoeerd staan. Als u weet waar Hanifa is, geeft u dit dan door aan de politie via 0900-8844.

http://www.medemblikaanze(...)ifa-abdallah-vermist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')