Waar is dat zusje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het was echt lekker! ene helft was Thais, andere helft was Indonesisch. geweldige toko, jammer dat ie zo ver weg zit. met emping, kroepoek, pinda'koeken', fruitsalade, komkommersalade.. ze had echt vreselijk uitgepakt maar super
Ik vind mensen bezoeken leuk, maar elke keer als ik dan in mijn hoofd de treinreis erbij betrek dan wordt het echt knalduur. Zo jammer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
27.50 incl. 5 drankjes!
Maar incl. treinreis bijna 50 eur voor een paar uurtjes bijkletsen. Niet te vaak en niet te lang dan is het leuk. Volgend jaar komen ze weer hierheen.
Ik heb vreemdere dingen als ontbijt gehadquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat het hier de vispakketjes van Lie worden
Graagquote:
Je mag met me mee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:53 schreef Isabeau het volgende:.
P, veel wandelplezier dit weekend en de Ardennen: goede keus! Ik ben ooit op vakantie geweest naar Dinant en dat was echt heerlijkZou zo weer terug gaan
Maar Ross is dus niet zo'n reiziger
(lees: huismus)
Ontbijt wat is dat? Vaak krijg ik pas rond een uur 2 mijn eerste vaste voedsel binnenquote:
Haha nee bah! Daar heb ik dus helemaal geen behoefte aanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:10 schreef borisz het volgende:
Feli Sun. Tijd om langs de Burgerking te gaan om dat te vieren
.
Feliquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben vandaag officieel 15 kilo afgevallen na 1,5 jaar
![]()
![]()
Streefgewicht rond de 70 bereikt
Vind het prima zo, niet te mager, vlees op mijn heupen maar niet dikkig of mollig meerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Sun! Goed bezig!
en een mooi gewicht (ook al mag ik dat van mezelf niet meer wegen)
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Sun! Goed bezig!
en een mooi gewicht (ook al mag ik dat van mezelf niet meer wegen)
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind het prima zo, niet te mager, vlees op mijn heupen maar niet dikkig of mollig meer![]()
Als ik nog iets er onder duik de komende tijd is het ook goed hoor, maar wil niet onder de 65 gaan komen, dan wordt ik toch echt iets te magertjes, dat vind ik niet mooi nu ik wat ouder wordt..
Preciesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Eigenlijk is het wel een fijn gewicht inderdaad, lekker gemiddeld beetje vet her en der maar niet te veel
Klopt maar ik weet dat ik van 100+ naar 74 gewoon tevreden moet zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Je was toen echt niet te dun? Je bent net zo lang als ik toch?
Of heb je er gewoon geen zin meer in?
Nja ik ga nu eerst een periode in van stabiliseren en evenwicht vinden, daarna hoop ik me ook niet meer echt zorgen te hoeven makenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:25 schreef freecell het volgende:
Ik zit net zo inderdaad.
Ik mag me er niet meer druk om maken van mezelf zolang mijn BMI ok is
Lief aangeboden P en ik zou dolgraag met je meegaan. Maar je bent een manquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
Je mag met me mee hoorMaar er is maar een slaapkamer
Wat was er dan op dat moment mis? Je gewicht of je gedrag?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet dat ik van 100+ naar 74 gewoon tevreden moet zijn
Toen ik 70 woog was ik ziek, at ik te weinig en sportte ik 2 uur per dag
Geen gezond iets, dus heb mezelf nu ook voorgenomen niet meer zo weinig (voor mij dan) te willen wegen
15 kilo, netjes zegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
+ dat ik mezelf er met 74 kilo gewoon erg goed uit vind zienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet dat ik van 100+ naar 74 gewoon tevreden moet zijn
Toen ik 70 woog was ik ziek, at ik te weinig en sportte ik 2 uur per dag
Geen gezond iets, dus heb mezelf nu ook voorgenomen niet meer zo weinig (voor mij dan) te willen wegen
Ik denk niet dat je helemaal weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat was er dan op dat moment mis? Je gewicht of je gedrag?
Ik ben er van overtuigd dat je met een goede aanpassing van je eetpatroon ook wel 70 zou kunnen wegen en je goed zou kunnen voelen
En ik kom ook van 95 hè?En heb tussendoor nog twee kinderen gebaard
Dus ik weet wel wat je bedoelt.
Ik had dat met 63 kilo, toen was ik echt niet goed bezig. Maar het gewicht op zich was echt niks mis mee met mijn gedrag wel
Nou.. dat zie ik eigenlijk als grootste uitdagingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
15 kilo, netjes zegNu op gewicht blijven, maar iets zegt me dat jou dat wel lukt
Niks mis met hoe jij er uitzietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:30 schreef Sarabi het volgende:
+ dat ik mezelf er met 74 kilo gewoon erg goed uit vind zien![]()
Thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks mis met hoe jij er uitzietAls jij lekker in je vel zit bij 74 en niet bij 70 dan vooral 74 blijven!
Het is ook de grootste uitdaging! Maar een voordeel is dat je lekker in een redelijk rustig tempo bent afgevallen en dat je (wat ik zo lees) gewoon erg goed bezig bent qua eten en bewegenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. dat zie ik eigenlijk als grootste uitdagingStoppen met roken vond ik makkelijk, minderen kon ik niet. Dat heb ik met eten dus ook een beetje... Maar we gaan er voor hoor!!!
Ik zal zo ff een foto laten zien die ik mezelf steeds voor zal houden als ik het even lastig krijg
Ook nog gestopt met roken? Damnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. dat zie ik eigenlijk als grootste uitdagingStoppen met roken vond ik makkelijk, minderen kon ik niet. Dat heb ik met eten dus ook een beetje... Maar we gaan er voor hoor!!!
Ik zal zo ff een foto laten zien die ik mezelf steeds voor zal houden als ik het even lastig krijg
Doorgaans geen aan te raden combinatie: stoppen met roken en afvallen, dus idd extra knapquote:
Nee precies, echt knap!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doorgaans geen aan te raden combinatie: stoppen met roken en afvallen, dus idd extra knap
Dat is al veel langer geleden hèquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doorgaans geen aan te raden combinatie: stoppen met roken en afvallen, dus idd extra knap
Thanx Isa.. Heb wel een eindsprint gemaakt hoor, maar van het aller uiterste tot nu heeft wel ff geduurd ja..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook de grootste uitdaging! Maar een voordeel is dat je lekker in een redelijk rustig tempo bent afgevallen en dat je (wat ik zo lees) gewoon erg goed bezig bent qua eten en bewegenEn ik vind je een sterke vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben ik 2000 al gestopt met roken.. maar daarna wel begonnen met aankomen dus ja..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook de grootste uitdaging! Maar een voordeel is dat je lekker in een redelijk rustig tempo bent afgevallen en dat je (wat ik zo lees) gewoon erg goed bezig bent qua eten en bewegenEn ik vind je een sterke vrouw
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx Isa.. Heb wel een eindsprint gemaakt hoor, maar van het aller uiterste tot nu heeft wel ff geduurd ja..
Dit was ik 2,5 jaar terug of zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik nu:Sun, prachtige dame! Wat kun jij trots zijn op jezelf. Je ziet er fantastisch uit! Wat voelt dat heerlijk he, als je dan zo terugkijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Toppie! Ik was weer fijn aangekomenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, prachtige dame! Wat kun jij trots zijn op jezelf. Je ziet er fantastisch uit! Wat voelt dat heerlijk he, als je dan zo terugkijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toppie! Ik was weer fijn aangekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik denk nu steeds 'Dat nooit weer!'
Maar die 'voor' foto is wel erg extreem hoor, flatteus is echt anders.. meestal zag ik er zo uit ongeveer:Ik zou de onflatteuse maar mooi als uitgangspunt houden, voor de motivatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het helpt wel hoor, zo'n voor en na-sessie.
En ik herken wat je zegt over dat je denkt: hoe kon het zo ver komen?? En ik vind het enorm goed dat je het er in anderhalf jaar hebt weten af te krijgen. Ik heb er vijf jaar over gedaan om tien kilo kwijt te raken. Je moet op een bepaald moment die juiste balans en motivatie vinden en pas dan werkt het. Nogmaals: heel veel lof en complimenten.Snobs have more fun!
KLIK!
Ja, ik heb natuurlijk een gezond lijf wat flink kan sporten, dat helpt absoluut! Hoop ook mijn spieren nog iets meer op te bouwen zodat de vetcellen gewoon minder kans krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Dat is echt lastig merk ik maar als je gewoon goed kan bewegen hoeft dat echt geen probleem te zijn.
Ja, dat is ook weer een vak apart inderdaad. Volgens mijn trainer is afvallen niet alleen kilo's kwijtraken, maar dat ook stabiel houden. Volgens hem maken mensen de denkfout dat ze ' klaar' zijn met afvallen. Niks nieuws natuurlijk, maar het klopt wel. Je levensstijl zoals nu dus proberen vol te houden. Niet stoppen met sporten en gezond en licht blijven eten, met uiteraard minder de nadruk op energie-tekorten creëren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx Dude.. nu maar zien dat ik het er ook af hou he
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Story of my life. Maar ik ga niet meer dr Franken en ook niet meer andere dieten doen. Dát heb ik al geleerd mevr. stembandJe bent daar anders toch geweldig goed wat kilo's mee kwijtgeraakt? Ja het is niet je leven lang vol te houden, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Erg lekker inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Als ik in mijn agenda kijk t/m zondag, ben ik zooooooooo blij dat ik nu een weekendniks
heb
Ja, gelukkig besef ik me dat het moeilijkste eigenlijk nog moet komen nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer een vak apart inderdaad. Volgens mijn trainer is afvallen niet alleen kilo's kwijtraken, maar dat ook stabiel houden. Volgens hem maken mensen de denkfout dat ze ' klaar' zijn met afvallen. Niks nieuws natuurlijk, maar het klopt wel. Je levensstijl zoals nu dus proberen vol te houden. Niet stoppen met sporten en gezond en licht blijven eten, met uiteraard minder de nadruk op energie-tekorten creëren.
Oh en die twee foto's uitprinten en bij je spiegel hangen!
Maar voor nu gewoon even hartstikke trots zijn.
veel plezier met trouwringen uitzoeken!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
Wij gaan trouwringen uitzoeken en andere winkels leegkopen (mits er wat leuks te vinden is). Vanmiddag start de Tour de France en verder niets op het programma.
Oh, en ik ben al van de pijnstillers af. Ik heb geen last meer van die wond waar de kies zat (na een dag al) en daar ben ik erg blij mee.
[/dagboek]
Ik heb er nog 3quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Och mn Annie heeft zijn VK's niet meerderop. Nog niks over gezegd
Soms is het hebben van een leven funest voor je forumlife
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:16 schreef DarkElf het volgende:
Hallo!
Wat goed sun!fijn gevoel is dat he?
Heerlijk P even weg!
Zo vanmorgen 9 km hardgelopen, net nieuwe bieb-boeken gehaald en vanavond lekker uit eten, fijne dag zo.
alles wel! Met u en leintjeuh ook?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef kaasplankje het volgende:
Alles wel bij u? Lekker uit eten, waar ga je heen?
Ja goed hoor, ik ben lekker vrij en Lein heeft vroege shift dus die komt straks thuis. Straks ga ik even een leftover pasta di pollo eten als lunch en vanavond hebben we een lekker stukje vlees van de slager, een soort rundvleespakketje met iets van vulling er in geloof ik. Zo even Tour kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef DarkElf het volgende:
alles wel! Met u en leintjeuh ook?
Oh een of ander restaurant in de buurt van enspijk ofzo, ik zou t zelf nooit! Uitzoeken maar we gaan met oma en oma wil er graag heen. En als oma blij is, is t goed!
oh ja de tour begint vandaag! Enjoyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ja goed hoor, ik ben lekker vrij en Lein heeft vroege shift dus die komt straks thuis. Straks ga ik even een leftover pasta di pollo eten als lunch en vanavond hebben we een lekker stukje vlees van de slager, een soort rundvleespakketje met iets van vulling er in geloof ik. Zo even Tour kijken.
Ach ja, waar je gaat eten met je familie maakt soms ook niet uit, wat is het voor keuken dan?
klinkt lekker kaasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, ik ben lekker vrij en Lein heeft vroege shift dus die komt straks thuis. Straks ga ik even een leftover pasta di pollo eten als lunch en vanavond hebben we een lekker stukje vlees van de slager, een soort rundvleespakketje met iets van vulling er in geloof ik. Zo even Tour kijken.
Ach ja, waar je gaat eten met je familie maakt soms ook niet uit, wat is het voor keuken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Heel hard die rem aantrekken, Bluezz. Je wilt niet (en ik ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja die megavette klilo's zijn er wel af dat is zo en daar ben ik blij mee, maar het kruipt langzaam weer omhoog en dat is dus die valkuil jojo
Maar wat anders : wat leuk je fransetopique weer geopend
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
btw.. ik ben ook afgevallenIk heb genoeg (letterlijk en figuurlijk) van alle drie, je mag het gratis hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik pas ook amper jeansquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mijn benen net lompe olifantspoten en het is verrekte lastig met broeken kopen
Als er bij de taille nog een Isa bij past dan zit het bij mijn bovenbenen megastrak.
Ook de reden dat mensen mij doorgaans lichter schatten dan ik echt ben, er zitten gewoon héél veel kilo's in die benen van me
Heb niet echt iets anders qua schoenen.. ja, ook zwart en met een lagere hak..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Dat rood met blommen is leuk! Ik twijfel over de schoenen
Dan gewoon doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb niet echt iets anders qua schoenen.. ja, ook zwart en met een lagere hak..
quote:
ach jee, dat hij daarvan onrustig wordt in dat flatje is wel rot want daar heb je idd geen tuintjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Dudeze gaat gelukkig ook weer na een korte periode naar huis
Doe me denken aan Babi J. ze vinden hem 'druk' maar toen ze vorige maand een weekendje hier waren vond ik dat helemaal nietWe hadden het er even over, maar het heeft gewoon echt te maken met ruimte en naar buiten kunnen denk ik. Zij zitten met zijn3tjes in een klein flatje en hier kan ie naar buiten/tuin/kamer. Zelfs voor zo'n kleintje van anderhalf die een korte concentratiespanne heeft zagen zij al verschil.
andere meisje is Russisch toch? dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Dude, ik heb even niet meegekregen waarom dat andere Franse meisje van vorig jaar niet komt.
En wat is dat miles-gedoe? Ik las het al vaker de afgelopen weken, maar ik heb geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |