SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Douchenquote:
samenquote:
Wat een zwitserse precisie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Sam-x het volgende:
Over drie kwartier ga ik weer leren.Half 9.
Goed om focus te hebben. Ik moet stofzuigen. Dat stelt zich ieder uur uit.quote:
Begin ook om half 9?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goed om focus te hebben. Ik moet stofzuigen. Dat stelt zich ieder uur uit.
Al een gekocht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Top Gear om half 9. En dan morgen zelf weer aan de nieuwe auto.
Dus jij koopt een auto omdat anderen zeggen welke je moet kopen ipv zelf te beslissen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef Sam-x het volgende:
Toevallig.. heb een paar dagen geleden een topic geopend in PTA, dankzij hun weet ik nu welke auto ik wil gaan kopen.
Dat was een beetje knullig gezegd, hun hebben me de mogelijkheden laten zien. Ford Fiėsta Futuraquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij koopt een auto omdat anderen zeggen welke je moet kopen ipv zelf te beslissen?
Welke auto ga je nu kopen dankzij hun?
Ik heb er al 1...een Alfa Romeo 155 en heb nu gekocht een Alfa Romeo 155 (de 1 is 2.0 8V en de nieuwe een 2.0 16V). Plus de nieuwe heeft geen roest op de wielkasten, staat wat hoger (die ik nu heb is eigenlijk te laag) en is net wat beter op orde met alles. De oude hou ik wel overigens, die gaan m'n pa en ik samen rijden/onderhouden.quote:
Ik had het topic er even bij gezocht ja...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat was een beetje knullig gezegd, hun hebben me de mogelijkheden laten zien. Ford Fiėsta Futura
Hoezo? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had het topic er even bij gezocht ja...
Gelukkig is het een normale post... en niet zo'n "dom blondje" post
Nou, de manier waar op je het net zei, kreeg ik echt zo'n dom blondje gevoel die zich alles gelooft enzoquote:
Oh nee hoor! Ik zelf wel rondgekeken, maar helaas.. heb ik er bar weinig verstand van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, de manier waar op je het net zei, kreeg ik echt zo'n dom blondje gevoel die zich alles gelooft enzo
Maakt me niet uit hoe je aan me denkt, als je maar aan me denktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan jullie denken
Ik wil een nieuwe foto van je voor boven mn bedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe je aan me denkt, als je maar aan me denkt
Negatieve reclame is ook reclame!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 ziet nu ook voor het eerste die spotzzreclame......
Tsja, dat lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, met zulke horken lok je natuurlijk niemand
[ afbeelding ]
Ik zal nooit meer zo in het openbaar om foto's vragenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef Sam-x het volgende:
Ik ben zo weer weg uit het topic, valt 'n beetje stil
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zo in het openbaar om foto's vragen
Maar das gewoon toegestaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zo in het openbaar om foto's vragen
Mooi!quote:
Mja, ze zullen wel lelijke ogen hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef xFriendx het volgende:
Die zonnebrillen hoeven van mij ook niet zo.
Had ik ook niet verwacht hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
Nu hoef ik niet de hele avond in een hoekje te gaan zitten huilen
Maar ik heb wel de krassende single award gewonnenquote:
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de krassende single award gewonnen![]()
[/sneue bedoeling]
1) mis je niks aanquote:
Ahw. Je mag ook mij boven je bed hangen ipv een plaatje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de krassende single award gewonnen![]()
[/sneue bedoeling]
Net gezien,... lolquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) mis je niks aan
2) staat in de spoiler in de op
Plaatje boven mn bed en jij in mijn bedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ahw. Je mag ook mij boven je bed hangen ipv een plaatje?
en de geweldig tekst rechts spreekt zichzelf tegen.. ook nutteloosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
WTF?
Lekkere tekst ook bij een meisje dat minderjarig lijkt![]()
[ afbeelding ]
Awkward!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
WTF?
Lekkere tekst ook bij een meisje dat minderjarig lijkt![]()
[ afbeelding ]
ouch.. een wel leuke maar de rest is engquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
Oh My God!!
bReeZahh SLetJeS #2
Tjek gewoon wat er dus op "Spotzz" voor volk zit
als je de lakens deelt of elkaar al meer dan 10 jaar kent?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer geef je als vrouw zijnde ondergoed aan een man?
Gewoon zomaar, niet voor een verjaardag ofzo.
Dat doe je toch niet aan gewoon zomaar een vriend?
Ik vind dat er nooit een excuus is om ondergoed aan een man te geven. NOOIT.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
euh neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit dus....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat er nooit een excuus is om ondergoed aan een man te geven. NOOIT.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef clevy het volgende:
[..]
als je de lakens deelt of elkaar al meer dan 10 jaar kent?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat er nooit een excuus is om ondergoed aan een man te geven. NOOIT.
Hihi dat dacht ik alquote:
want je was dus van plan om een of andere gast wat te geven? heeft ie zo'n lelijk orgaan dat het beter bedekt moet worden?quote:
Nee ik ben juist druk bezig om een nieuwe BH te krijgen van een manspersoon maar hij werkt niet meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef clevy het volgende:
[..]
want je was dus van plan om een of andere gast wat te geven? heeft ie zo'n lelijk orgaan dat het beter bedekt moet worden?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal hem even nader toelichten.
Ik was gisteren bij de ex, lag er een gloednieuwe merk boxershort op de tafel. Dus ik zeg oe nieuwe sapph.
Ex: ja heb ik gekregen
Ik: van wie?
Ex: ja van M.
Ik: leuk ja, dus nieuwe liefde?
Ex: *instant rood hoofd* nee hoor
Ik: uhm okay... dus
Hij heeft volgens mij nog niet door dat ik juist hoop dat ie snel een vriendin/scharrel heeftquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
Oh My God!!
bReeZahh SLetJeS #2
Tjek gewoon wat er dus op "Spotzz" voor volk zit
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB ik heb nu een natte poes en ik moest aan jou denken![]()
Doe eens niet doordenken jullie smeerlappen!!
Dat heb ik ook altijd, dat ik juist dan aan Miss moet denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe gevaarlijk is het nu bij jou in bed?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
omkopen, je doet het verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben juist druk bezig om een nieuwe BH te krijgen van een manspersoon maar hij werkt niet mee
no go.. niet doordenken is geen optie bij zo'n statementquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nou uhm hij is echt heel onschuldig uit te leggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, dat ik juist dan aan Miss moet denken.
Valt mee, sta pas paar weken droogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk is het nu bij jou in bed?
Wie niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, dat ik juist dan aan Miss moet denken.
Oh dat is kut ja. Zo'n vergelijkingssite wil ook wel helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik ga overstappen van zorgverzekeraar. En dan moet ik zoveel uitzoeken enzo. En daar hou ik niet zo van. Dus.
Zoek dan als eerste even uit of je dat midden in het jaar mag doen, volgens mij moet je dat voor april ofzo doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik ga overstappen van zorgverzekeraar. En dan moet ik zoveel uitzoeken enzo. En daar hou ik niet zo van. Dus.
Het valt mee, ik krijg korting vanwege mijn nieuwe werkgever dus de keuze is redelijk beperkt. Maar uiteindelijk wel goedkoper dan nu én een betere dekking, dus overstappen loont.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is kut ja. Zo'n vergelijkingssite wil ook wel helpen.
Gewoon overstappen naar Anderzorg....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
1 januari.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek dan als eerste even uit of je dat midden in het jaar mag doen, volgens mij moet je dat voor april ofzo doen
Zorgverzekeraar overstappen kan alleen eind van het jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek dan als eerste even uit of je dat midden in het jaar mag doen, volgens mij moet je dat voor april ofzo doen
Daar zit ik nu..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon overstappen naar Anderzorg....
Uitgebreid pakket, valt onder Menzis vlag en is de goedkoopste van allemaal....
Zit er nu zelf 2 jaar
Dus het valt ook wel mee met ingewikkeld zijn enzo.. Emo wijfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Het valt mee, ik krijg korting vanwege mijn nieuwe werkgever dus de keuze is redelijk beperkt. Maar uiteindelijk wel goedkoper dan nu én een betere dekking, dus overstappen loont.
Nou, binnen de verzekeraars (dat zijn er maar twee) zijn er dus per verzekeraar 4 of 5 pakketten waaruit je kan kiezen hoor. Heul veul!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus het valt ook wel mee met ingewikkeld zijn enzo.. Emo wijf
Maar jij doe het schoonmaakwerk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
L-E is duidelijk het vrouwtje in onze relatie
Dat was nu even, als we gaan hokken is dat natuurlijk heel anders vrouw.quote:
Omdat het een leuk font isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Waaaaarom is het in hemelsnaam Comic sans dag?
WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hi peoplzzzzzzzzzzzzzz![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je wilt overstappen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
ik krijg korting vanwege mijn nieuwe werkgever dus de keuze is redelijk beperkt. Maar uiteindelijk wel goedkoper dan nu én een betere dekking, dus overstappen loont.
Hij duurt lang hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haai haai knuffel-engelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil daar personeel voor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was nu even, als we gaan hokken is dat natuurlijk heel anders vrouw.
Hihi nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Lettertype maakt mij niet zo uit, ik neem jullie in elk lettertype serieus.
Waarom denk je dat je die nieuwe baan hebt?quote:
Nou ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Lettertype maakt mij niet zo uit, ik neem jullie in elk lettertype serieus.
Om mijn familie de ogen uit te steken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je die nieuwe baan hebt?
alles goed?quote:
Daar heb je mij toch voor, je trophy bitchquote:
*gaat baan afbellen*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb je mij toch voor, je trophy bitch
Het is bij kittens eerder jeugdige overmoedquote:
Nopequote:
Joebel heeft ook enige vorm van arrogantie hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is bij kittens eerder jeugdige overmoed
attack with cuteness.. kewl.. zeker van de eigenaresse geleerd </sarcasm>quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Joebel heeft ook enige vorm van arrogantie hoor![]()
Het mooiste is. Joebel loopt door de kamer, Max loopt achter hem aan. Dan stopt Joebel, Max dus ook. Dan zie je Joebel echt denken: I'm gonna attack you with my cuteness!!
En dan krijgt Max koppies van hem
Ja diequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
Kitten? Dat fluffy diertje die balanceerde op je voorgevel?
Morgen optreden van mn zoon en de andere leuke dingen bewaar ik tot volgende weekquote:
zeker! weer mooie tijd om hard te werken en uit te slapen.. en half te feesten want alcohol is me afgeraden door ome dokter.quote:
Leukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen optreden van mn zoon en de andere leuke dingen bewaar ik tot volgende week
Volgend weekend doe ik een rondje NL om te gaan barbecueėnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat voor dingen?
Ik ga morgen naar Fortarock toe ik heb er zin in.
AAAAAAAAAAAAAAAA wat een schatjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die![]()
Kijk dan toch![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend weekend doe ik een rondje NL om te gaan barbecueėn
Ja echt hequote:
Het is een FOK!meetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leukik hoop dat het goed weer is voor je. Maar nog meer voor mijzelf haha
Neukenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een FOK!meet![]()
Goed weer of slecht weer we gaan toch wel neuken
Oja? Is dat dezelfde als ik denk dat 't is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een FOK!meet![]()
En ik ben zeker niet uitgenodigd? Oh wacht jullie willen neuken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een FOK!meet![]()
Geen idee. Als jij aan de BBQ van 9 juli bij Myraela denkt dan denk je goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja? Is dat dezelfde als ik denk dat 't is?
dezelfde..alleen in t andere topic ontkent ze steedsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja? Is dat dezelfde als ik denk dat 't is?
Jezus, dat is echt veel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Vergoeding voor bril/lenzen: 230,- per twee jaar tegenover de 75,- per 3 jaar die ik nu krijg. Wow.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Als jij aan de BBQ van 9 juli bij Myraela denkt dan denk je goed
Jofu komt ook dus dan kunnen jullie samen op de reservebankquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik ben zeker niet uitgenodigd? Oh wacht jullie willen neuken.
crossen met wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is afwachten, maar met een beetje mazzel zit ik morgen bij de crossbaan
ah.. jij bent onschuldige toeschouwerquote:
Hahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu komt ook dus dan kunnen jullie samen op de reservebank![]()
Grapje toch
Jawel hoor. Je doet wel stoer, maar stiekem ben je een schatje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB wil jij even vertellen dat ik dus echt niet cute ben
Not helping!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je doet wel stoer, maar stiekem ben je een schatje.
Ik heb hele slechte ogenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn partner mag zich daar ook verzekeren..
IRL of online?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB wil jij even vertellen dat ik dus echt niet cute ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |