Och natuurlijk... onze Baby Billy Bell!!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik viel zowat van m'n stoel! Maar toen las ik "voor vandaag".
kan maar doe ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt ook afwisselen met een pompommetje![]()
Of een vlaggetje![]()
Een hamer![]()
En zelfs een zweep!
Nee, want zwart is mijn kleur niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Durven jullie wel met zo'n t-shirt over straat te lopen?:
[ afbeelding ]
Er is amper meer een t-shirt zonder een of ander opdruk te krijgen. Of je moet van die egaal witte nemen bij de zeeman ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo dol op t-shirts met een "grappige" tekst erop.
Ik ben niet tegen opdruk, maar die "grappige" teksten staan me niet zo aan. Wat ik dus al zeiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is amper meer een t-shirt zonder een of ander opdruk te krijgen. Of je moet van die egaal witte nemen bij de zeeman ofzo.
Dat is iets voor mijn heteroquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Durven jullie wel met zo'n t-shirt over straat te lopen?:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo heel serieus hoor, alleen heb ik andere humor. Goede humor.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel serieus hoor, alleen heb ik andere humor. Goede humor.
Vind je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het zou een mooi t-shirt zijn als je moeite hebt om (op je werk) uit de kast te komen, dat je het op zo'n manier oplost. 't is in elk geval redelijk origineel.
Nouja. In elk geval zou er geen terugkeren meer aan zijn. Als je het wil zeggen, kun je tot op de laatste seconde wachten, met zo'n shirt aan is de coming out onomkeerbaar.quote:
Past inderdaad wel goed, heheh.quote:
Maar je komt toch juist NIET uit de kast als je een T-shirt aandoet met "I'm not gay"?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja. In elk geval zou er geen terugkeren meer aan zijn. Als je het wil zeggen, kun je tot op de laatste seconde wachten, met zo'n shirt aan is de coming out onomkeerbaar.
Maar volgens mij zeg ik nu wat doms.
but my boyfriend is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je komt toch juist NIET uit de kast als je een T-shirt aandoet met "I'm not gay"?
nouja, het deel achter de komma ontkent het eerste deel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je komt toch juist NIET uit de kast als je een T-shirt aandoet met "I'm not gay"?
Dat wil niet zeggen dat degene die het T-shirt DRAAGT ook homo is. Kan een vrouw zijn, kan biseksueel zijn, panseksueel, of aseksueel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
but my boyfriend is.
dat is de hele pun
Ik ook niet. Wordt vooral gebruikt in de transwereld, volgens mij, om aan te geven dat men (ook) op transseksuelen kan vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Panseksueel is echt zo'n term waar ik nog niet zo veel mee kan.
Maar dat geldt niet voor iedereen, denk ik. Ik geloof best dat er mensen zijn die niks om uiterlijk geven en echt vooral voor het spirituele gaan, maar aan de andere kant denk ik ook dat er genoeg mensen zijn die gewoon meegaan met de trend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het omschreven horen worden als "ik val alleen op persoonlijkheid" en daar moet ik altijd een beetje van walgen, omdat het me laat denken dat ik oppervlakkig genoeg ben om me te laten leiden door geslacht, en omdat er net zo goed een stuk uiterlijk bij komt kijken.
Ik heb er nog nooit van gehoord, van dat woord.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Panseksueel is echt zo'n term waar ik nog niet zo veel mee kan.
Garnalenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu een beeld van iemand die z'n piel in een hete wokpan legt naast het vlees en de paprika, bij het woord panseksueel. Daar gaan m'n toekomstige wokavonturen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nouja, het deel achter de komma ontkent het eerste deel.
Of anders doe je zoiets:
[ afbeelding ]
Er is een wiki vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het omschreven horen worden als "ik val alleen op persoonlijkheid" en daar moet ik altijd een beetje van walgen, omdat het me laat denken dat ik oppervlakkig genoeg ben om me te laten leiden door geslacht, en omdat er net zo goed een stuk uiterlijk bij komt kijken.
Er staat ook homoromantic asexuals.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:18 schreef gastwatdefok het volgende:
A person who is romantically attracted to a member of the same sex. Homoromantic asexuals seek romantic relationships for a variety of reasons, including companionship, affection, and intimacy. However, they do not desire sex with their romantic partner.
dat klopt toch niet?
ah daar had ik dus overheen gekeken.quote:
Overigens zie ik mezelf wel als homoromantic asexualquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:23 schreef gastwatdefok het volgende:
ik dacht al, dat kan toch niet zo zijn
Je definieert "romantic" een beetje te krap nu.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef gastwatdefok het volgende:
romantiek zonder sex zou als een appeltaart zonder appel zijn
( vanuit mijn opzicht dan hé )
En wat voor teken zou dat moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Probeert god mij een teken te geven door mij telkens tegen lekkere gasten te laten tennissen?
Ik moet bij dit soort opmerkingen altijd aan dit plaatje denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Probeert god mij een teken te geven door mij telkens tegen lekkere gasten te laten tennissen?
er is ook zoeits als romantische sex héquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je definieert "romantic" een beetje te krap nu.
Dat zei ik, je definitieert romantisch nu te krap. Het gaat niet om rozenblaadjes, kaarsen en strandwandelingen in de manenschijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
er is ook zoeits als romantische sex hé
volgens mij probeert hij te zeggen "kijk, zie je dat?, mag je lekker niet hebben!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
ik zit trouwens te twijfelen, eerst een romantisch etentje, en daarna een strandwandeling, of andersom?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zei ik, je definitieert romantisch nu te krap. Het gaat niet om rozenblaadjes, kaarsen en strandwandelingen in de manenschijn...
Doe je het expres of zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik zit trouwens te twijfelen, eerst een romantisch etentje, en daarna een strandwandeling, of andersom?
Zelfkennis ftw!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef gastwatdefok het volgende:
maar ik ga weer ophouden, want ik praat weer poep
ik barst er vanquote:
Dat ik beter kan gaan dubbelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wat voor teken zou dat moeten zijn dan?
hoezo drop je doktersassistent danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:02 schreef gastwatdefok het volgende:
nou, I'm out of options voor opleidingen
MBO?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:02 schreef gastwatdefok het volgende:
nou, I'm out of options voor opleidingen
yup.quote:
dan moet ik een stage plek vinden, gelijk al in m'n eerste leerjaar, en die kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoezo drop je doktersassistent dan
vind ik niet interessantquote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:06 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
yup.
[..]
dan moet ik een stage plek vinden, gelijk al in m'n eerste leerjaar, en die kan ik niet vinden.
omdat dat niet lukt.quote:
tussen nu en volgende maand?quote:
En apothekersassistent?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef gastwatdefok het volgende:
ik kijk wel voor een opleiding in handel ofzo...
ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
is dat een eis om voor dat je met iets begint een stage moet hebben?
nope.quote:
op de zadkine site?quote:
nee laat maar, ik ga het me moeder laten zien, zij weet het verschil tussen BBL en BOL nietquote:
zou geweldig zijn, buiten het feit van mensen wassen en injecties geven etc. (stoma)quote:
nee dat zie ik net ook al, 5 dagen in de week naar school, geen stagequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou, ik zie nergens de eis van een stageplek hoor
Mensen wassen lijkt me ook niet echt ideaal tijdverdrijf, maar dat ligt er ook aan waar je werkzaam bent natuurlijk. Injecteren ben je na een tijdje toch ook wel gewend, of niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:18 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zou geweldig zijn, buiten het feit van mensen wassen en injecties geven etc.
stage in mei, dat welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:20 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
nee dat zie ik net ook al, 5 dagen in de week naar school, geen stage
het is niet alleen een injectie geven hé, ook bijvoorbeeld voor als iemand niet kan plassen even een buisje erin stekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mensen wassen lijkt me ook niet echt ideaal tijdverdrijf, maar dat ligt er ook aan waar je werkzaam bent natuurlijk. Injecteren ben je na een tijdje toch ook wel gewend, of niet?
Of je moet zorgen dat je in het ziekenhuis gaat werken, dan kun je jongens die gevallen zijn tijdens het voetballen verzorgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
het is niet alleen een injectie geven hé, ook bijvoorbeeld voor als iemand niet kan plassen even een buisje erin steken
ja, maar m'n vriend werkt dan mee héquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Of je moet zorgen dat je in het ziekenhuis gaat werken, dan kun je jongens die gevallen zijn tijdens het voetballen verzorgen.
Dat is toch alleen maar goed dan? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ja, maar m'n vriend werkt dan mee hé
( hij gaat opleiding voor broeder volgen )
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Open gesprekken kunnen best confronterend zijn maar zijn uiteindelijk het best. Alles wordt dan besproken en na afloop is alles er uit. Ook geen roddels meer enzo!
Ow, ik post overal waar wat interessants is, maar voornameijk in KLB omdat ik een verstokte zuurpruim benquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb je hier trouwens nooit eerder zien posten, dus -uh- welkom!
Geen homo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, ik post overal waar wat interessants is, maar voornameijk in KLB omdat ik een verstokte zuurpruim ben
Maar dank.
Verstokte zuurpruim of homo, wat is het verschil?quote:
Fapbaarheidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Verstokte zuurpruim of homo, wat is het verschil?
Ik zie een meevaller eigenlijk niet als een normale meevaller maar meer het op wonderbaarlijke wijze uitblijven van de volgende tegenslag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Verstokte zuurpruim of homo, wat is het verschil?
Jij geilt op verstokte zuurpruimen?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie een meevaller eigenlijk niet als een normale meevaller maar meer het op wonderbaarlijke wijze uitblijven van de volgende tegenslag.
Gechargeerd een beetje.
Aantrekkelijk misschien, maar je hebt je handen vol om diegene een beetje aangenaam in de omgang te houden lijkt me.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aantrekkelijk misschien, maar je hebt je handen vol om diegene een beetje aangenaam in de omgang te houden lijkt me.
Zoals F.W. Hermans ooit schreef "De enige vorm van geluk die ik ken, is me ongelukken bedenken die me nog niet overkomen zijn"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben een optimistische pessimist.
"Goh, ik ben ook vandaag niet onder een vrachtwagen terecht gekomen!"
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het ook leuk om te wedden hoe lang het duurt voor een nieuwe winkel failliet gaat.
Ken jij trouwens HOI Harde Cijfers? http://www.hoi-online.nl/798/Opvraagmodule.htmlquote:
Dag Great.quote:
Nee, maar ik kijk nu!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ken jij trouwens HOI Harde Cijfers? http://www.hoi-online.nl/798/Opvraagmodule.html
Misschien moet je niet overal beren op de weg zien, maar het gewoon eens proberen en zien hoe het gaatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
het is niet alleen een injectie geven hé, ook bijvoorbeeld voor als iemand niet kan plassen even een buisje erin steken
Ik kwam er terecht door een Tweet van De Groene Amsterdammer, dat hun oplage nog altijd stijgende is. Stijgende!quote:
Of een website!quote:Hoe is het met jou dan?Zullen we een gokbureau beginnen waar je kunt wedden op nieuwe winkels?
Of van die so-called luxe winkelstraatjes met spulletjes uit het wat duurdere segment, waarbij je, toen het gebouwd werd, al dacht dat het mis zou gaan binnen een jaartje of 10.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben een optimistische pessimist.
"Goh, ik ben ook vandaag niet onder een vrachtwagen terecht gekomen!"
Hehe, fijne opmerkingen dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zoals F.W. Hermans ooit schreef "De enige vorm van geluk die ik ken, is me ongelukken bedenken die me nog niet overkomen zijn"
Terwijl sommige winkeltjes toch best ok zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd zo triest als je zo'n ambitieuze man een eigen winkeltje (eenmanszaakje) hebt zien starten, leuk aangekleed, altijd met de winkeldeur open.... en je ziet er nooit een mens. Iedereen loopt altijd eraan voorbij en de beste kerel ziet moederziel maar te wachten achter de counter....
Ik snap ook niet waarom mensen nou zoiets ambieren.
Of van die winkeltjes met veel te dure woon accessoires. Iedereen kijken om het vervolgens zelf na te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd zo triest als je zo'n ambitieuze man een eigen winkeltje (eenmanszaakje) hebt zien starten, leuk aangekleed, altijd met de winkeldeur open.... en je ziet er nooit een mens. Iedereen loopt altijd eraan voorbij en de beste kerel ziet moederziel maar te wachten achter de counter....
Ik snap ook niet waarom mensen nou zoiets ambieren.
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Terwijl sommige winkeltjes toch best ok zijn
Da's logisch. Het geld groeit niet op me rug... Ik loop ook vaak de IKEA door puur om ideetjes op te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Of van die winkeltjes met veel te dure woon accessoires. Iedereen kijken om het vervolgens zelf na te maken.
Het lijkt me trouwens best okay om een winkeltje te hebben, maar je moet er natuurlijk wel van rondkomen.![]()
Ik zal ook precies hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's logisch. Het geld groeit niet op me rug... Ik loop ook vaak de IKEA door puur om ideetjes op te doen.
Er zit in Eindhoven toch ook zo'n winkeltje met schrijfartikelen? Van die vulpennen voor honderd euro per stuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Of laatste die nieuwe hoedenwinkel in de Bergstraat. Die heeft het ook niet lang vol gehouden. Maar ja. Een hoedenwinkel. In Eindhoven.
Iedereen die in Eindhoven en omgeving altijd al een hoed had willen dragen, die koopt er de eerste maand misschien een hoed. En dan jarenlang niet meer. De echte hoedenliefhebbers die hebben al een hoed, en die zijn dan waarschijnlijk trouw aan hun oude hoedenmaker. Dus je kunt zo uitrekenen dat die nooit genoeg klanten zullen krijgen.
Da's dan wel weer tof, een echt mooi goede vulpen...Nooit naar je werk meenemen want die raakt in no-time zoek. Altijd pennen weg. Zo had ik eens een pen gelabeld als 'mijn pen, afblijven'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zit in Eindhoven toch ook zo'n winkeltje met schrijfartikelen? Van die vulpennen voor honderd euro per stuk.
Aarts en Co in de Hermanus Boexstraat? Die is 31 mei er mee gestopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zit in Eindhoven toch ook zo'n winkeltje met schrijfartikelen? Van die vulpennen voor honderd euro per stuk.
Zou zo maar kunnen, hij zat de McDonalds in de buurt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aarts en Co in de Hermanus Boexstraat?
Verbaast me niets.quote:Die is 31 mei er mee gestopt.
Dat is wel slecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's dan wel weer tof, een echt mooi goede vulpen...Nooit naar je werk meenemen want die raakt in no-time zoek. Altijd pennen weg. Zo had ik eens een pen gelabeld als 'mijn pen, afblijven'.
En ja hoor, duurde nog geen ochtend, en weg was de pen. Onvindbaar. En een paar dagen later zag ik m zomaar op het bureau van de directeur liggen. Terwijl ie die week absoluut niet bij ons was geweest.
Ik wil er mórgen nog naartoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
In de Willemstraat in Eindhoven is een nieuwe Italiaanse delicatesse/belegde broodjes/wijnhandel, sinds een maand ofzo. Ik geef die hooguit een half jaar.
Ik ben er even naar binnen gelopen, en je verwacht dan toch een Italiaanse mama die je hartelijk begroet met een Bonjorno!en je aanbiedt om wat ovenvers gebakken brood te proeven met huisgemaakte pesto. Maar in plaats daarvan was het een hollander (type middlelife crises manager die iets heel anders wilde gaan doen) die wat zurig "Goedemiddag" zei. En ziet de winkel er van binnenuit als een laboratorium waar ze sectie plegen op overleden genetisch gemodificeerde huisdieren. Ik zie er ook niet veel klanten.
Ik vind dat ook altijd zo typisch aan die mensen die meedoen aan een programma als 'ik vertrek'... Totaal onvoorbereid zo'n stap nemen en dan verbaast zijn over dat het mis gaat...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
In de Willemstraat in Eindhoven is een nieuwe Italiaanse delicatesse/belegde broodjes/wijnhandel, sinds een maand ofzo. Ik geef die hooguit een half jaar.
Ik ben er even naar binnen gelopen, en je verwacht dan toch een Italiaanse mama die je hartelijk begroet met een Bonjorno!en je aanbiedt om wat ovenvers gebakken brood te proeven met huisgemaakte pesto. Maar in plaats daarvan was het een hollander (type middlelife crises manager die iets heel anders wilde gaan doen) die wat zurig "Goedemiddag" zei. En ziet de winkel er van binnenuit als een laboratorium waar ze sectie plegen op overleden genetisch gemodificeerde huisdieren. Ik zie er ook niet veel klanten.
Ja, een bed-and-breakfest beginnen in the middle of knowhere, de taal niet eens sprekend... en al blij zijn met 1 Engels gezin per week die toevallig op doortocht zijn... Hoe onverantwoord.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo typisch aan die mensen die meedoen aan een programma als 'ik vertrek'... Totaal onvoorbereid zo'n stap nemen en dan verbaast zijn over dat het mis gaat...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie een meevaller eigenlijk niet als een normale meevaller maar meer het op wonderbaarlijke wijze uitblijven van de volgende tegenslag.
Gechargeerd een beetje.
Ook echt altijd in zo'n dorpje waar niets te beleven isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een bed-and-breakfest beginnen in the middle of knowhere, de taal niet eens sprekend... en al blij zijn met 1 Engels gezin per week die toevallig op doortocht zijn... Hoe onverantwoord.
Ja of daar pas bedenken dat je kinderen het misschien best zwaar gaan krijgen op een school waar ze de taal niet spreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een bed-and-breakfest beginnen in the middle of knowhere, de taal niet eens sprekend... en al blij zijn met 1 Engels gezin per week die toevallig op doortocht zijn... Hoe onverantwoord.
't maakt voor prachtige tv, maar 't is een regelrechte klapper voor die mensen. Zijn ze rond de vijftig, alle schepen achter zich verbrand en kunnen hun oude baan in Nederland niet meer krijgen. Drama's...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja of daar pas bedenken dat je kinderen het misschien best zwaar gaan krijgen op een school waar ze de taal niet spreken.
Of er daar achter komen dat de koop toch niet goed gegaan is...
Mja, eigen schuld hoor. Wie doet dat dan ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't maakt voor prachtige tv, maar 't is een regelrechte klapper voor die mensen. Zijn ze rond de vijftig, alle schepen achter zich verbrand en kunnen hun oude baan in Nederland niet meer krijgen. Drama's...
Midlifecrisis, spijt hebben dat ze hun droom van toen ze 19 waren hebben laten varen voor die vrouw+kind, en elke dag het vaste ritueel van opstaan, naar werk rijden in de file, heel de dag een kantoorbaan 'in een dynamische omgeving van een young ambiteus bedrijf', 's avonds door eenzelfde file weer naar huis rijden en vervolgens naast hun vrouw met kort pittig kapsel nog even DWDD en GTST kijken voordat ze weer in bed ploffen, zat zijn. Zonder seks uiteraard want daar heeft zij geen zin meer in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, eigen schuld hoor. Wie doet dat dan ook.
Zouden homo's daar nou ook last van hebben, midlife crises?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Midlifecrisis, spijt hebben dat ze hun droom van toen ze 19 waren hebben laten varen voor die vrouw+kind, en elke dag het vaste ritueel van opstaan, naar werk rijden in de file, heel de dag een kantoorbaan 'in een dynamische omgeving van een young ambiteus bedrijf', 's avonds door eenzelfde file weer naar huis rijden en vervolgens naast hun vrouw met kort pittig kapsel nog even DWDD en GTST kijken voordat ze weer in bed ploffen, zat zijn. Zonder seks uiteraard want daar heeft zij geen zin meer in.
Waarom niet? Een midlife crisis kun je ook krijgen zonder dat je een vrouw hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zouden homo's daar nou ook last van hebben, midlife crises?
Omdat homo's minder vaak toegeven aan de druk van "huisje boompje beestje", denk ik?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet? Een midlife crisis kun je ook krijgen zonder dat je een vrouw hebt.
't is een bezinningsmoment van WTF heb ik van mijn leven gemaakt. Vooral na een pijnlijke blik in de spiegel van de badkamer en daar zo'n dikke vette uitpuilende pens zien hangen..
hmmmm. Alternatieve homo's hebben er misschien minder last van...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat homo's minder vaak toegeven aan de druk van "huisje boompje beestje", denk ik?
Ik denk dat ik mijn midlife crisis dan al jaren hebquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Vooral na een pijnlijke blik in de spiegel van de badkamer en daar zo'n dikke vette uitpuilende pens zien hangen..
Tsja, 't kan. Doe jij het licht van de badkamer dus niet aan als je even moet plassen 's nachts, om jezelf zo weinig mogelijk te hoeven zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn midlife crisis dan al jaren heb!
Een oud collega van mij is vijf jaar geleden met zijn gezin (pubers!) naar Zuid Frankrijk vertrokken, om daar op een landgoed een B&B met huisjes te beginnen. Maar die heeft wel eerst met zijn gezin een strategische analyse gemaakt en is goed voorbereid vertrokken, de kinderen stonden er zelf ook achter, waren zich bewust van de consequenties. ("Ik moet dus daar naar school, en ga waarschijnlijk in Frankrijk studeren, etc). En dat gaat perfect, bedrijf loopt goed en ze hebben het naar hun zin.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, eigen schuld hoor. Wie doet dat dan ook.
Tuurlijk doe ik het licht wel aan. Ik negeer de spiegel gewoon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, 't kan. Doe jij het licht van de badkamer dus niet aan als je even moet plassen 's nachts, om jezelf zo weinig mogelijk te hoeven zien?
Ja, het kan wel. 't is puur goede voorbereiding en je inlezen in de wetgeving en gewoontes aldaar. Maar die, nouja, tokkies zeg maar even, die het wel even denken te kunnen maken en binnen te lopen, die komen dus van een koude kermis thuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een oud collega van mij is vijf jaar geleden met zijn gezin (pubers!) naar Zuid Frankrijk vertrokken, om daar op een landgoed een B&B met huisjes te beginnen. Maar die heeft wel eerst met zijn gezin een strategische analyse gemaakt en is goed voorbereid vertrokken, de kinderen stonden er zelf ook achter, waren zich bewust van de consequenties. ("Ik moet dus daar naar school, en ga waarschijnlijk in Frankrijk studeren, etc). En dat gaat perfect, bedrijf loopt goed en ze hebben het naar hun zin.
Midlife Crises is misschien ook wat overdreven, maar ik denk dat het redelijk normaal is om rond je 35-40 te bedenken wat je wil met de rest van je leven tot je pensioen. Zoals je op 18e beslist wat je gaat studeren en op je 25 beslist wat voor werk je zou willen doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zouden homo's daar nou ook last van hebben, midlife crises?
Het licht van de overloop geeft genoeg zicht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik het licht wel aan. Ik negeer de spiegel gewoon.
Ubuntu.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
owja, onder ubuntu merk je er niks van, van dat comic sans
Niet meer, omdat Windows nét iets makkelijker is als ik wat wil gamen.quote:
6 theelepels suiker, 1/2 theelepel zout + 1 liter water.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef Ang3l het volgende:
En nu moet ik ff flink water drinken anders zie ik morgen Steve met ene kater.... ook zonde!!!!
Ik wil ook verliefd zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:43 schreef Tomasso het volgende:
Verliefd zijn. Soms is het fijn, soms o zo kut
:r:r.
Ik hou er niet van. Maar ik ben het wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:43 schreef Tomasso het volgende:
Jij moet mijn nieuwe boek lezenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:43 schreef Tomasso het volgende:
Dat doe ik sowieso al nooit, dat doet pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, 't kan. Doe jij het licht van de badkamer dus niet aan als je even moet plassen 's nachts, om jezelf zo weinig mogelijk te hoeven zien?
Ja. Ik kijk dan in de spiegel, bewonder mijn geweldig strakke naakte lijf, geil op mezelf, voel me als God in Frankrijk en ga mezelf aanrakenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 06:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al nooit, dat doet pijn aan mijn ogenZijn er echt mensen die midden in de nacht de lamp in de badkamer aandoen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik ben van nature al zo onzeker als de pest, en nu alleen nog maar meer. Zeker als iemand niet altijd een ster is in het geven van duidelijkheidquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou er niet van. Maar ik ben het wel.
Zullen we 't boycotten?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ohh Erik, ja!! Ik kan het blijven kijken en kijken
A'dam of Eindhoven?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ook ontvoerd. In de trein. Door een fokker! Richting de stinkstad!!!
Ik hoop voor jullie dat je het niet net zo'n afknapper vond als ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ook ontvoerd. In de trein. Door een fokker! Richting de stinkstad!!!
Nee. Niet stinken naar wiet of mest. Gewoon naar afval! Rotterdam dus.quote:
Dierentuin is altijd leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond blijdorp best leuk, maar ik was in leuk gezelschap.
Nou ik ook hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Peri?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was ook in leuk gezelschap... maar ik vond het slecht onderhouden en die treinen er doorheen was gewoonquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen, dat stuk naar dat watergebeuren was ook wel net een stuk vergeten land ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was ook in leuk gezelschap... maar ik vond het slecht onderhouden en die treinen er doorheen was gewoon
Maar twee frisse Brabantse homo's pimpen de boel daar vandaag wel op
Oeh leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het bleek een verrassing van de jeugdtoneelgroep Mierlo, die mij thuis weggelokt hebben om mij te verassen. Foto's komen later.
Alsof ook maar 1 iemand dacht dat t echt zou zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het bleek een verrassing van de jeugdtoneelgroep Mierlo, die mij thuis weggelokt hebben om mij te verassen. Foto's komen later.
Wanneer komen de foto's?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Steve en ik hebben al bijna heel Azië gedaan
Op naar de haaien!!
Ik had je net op de lijst met vermiste personen laten zetten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:
Er is maar één manier om daar achter te komen Creno!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef creno het volgende:
Ik zit op discovery world te kijken naar living met de kombai tribe en vraag me af of dat nou fijn is de hele dag met een stokje om je piemel te lopen...
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
HELP IK BEN ONTVOERD!
SERIEUS!
Vanochtend uit mijn bed gebeld door een wildvreemde man met het verzoek of ik mee wilde gaan.
Hij staat nu bij een benzinepomp te bellen en ik kan niet uit de auto.
Ik knijp hem toch wel een beetje...
Dat gaat vast met een hoop geschreeuw en geintimideer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Steve en ik gaan de hyena begroeting oefenen vanavond
Ouderwets dus een fluitketel water op het gas opwarmen en met washandje bij het aanrecht je gezicht wassen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Yes, mijn geiser overleden! Dagen zonder warm water zitten nu
Nou neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat vast met een hoop geschreeuw en geintimideer?
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ouderwets dus een fluitketel water op het gas opwarmen en met washandje bij het aanrecht je gezicht wassen.
quote:We know what it's used for: the hyena greeting ceremony. Each hyena sniffs and licks the other's genitals and erects its own penis or clitoris.
Nou dan moet ik altijd denken aan zo'n hond die bij een begroeting aan de reet van een ander zit te snuffelen en te likken. ieuwwwquote:We know what it's used for: the hyena greeting ceremony. Each hyena sniffs and licks the other's genitals and erects its own penis or clitoris.
wat kan ik zeggen...quote:
Niksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:36 schreef creno het volgende:
[..]
wat kan ik zeggen...
hopelijk heeft ie een mooi afscheid gehad, sterkte !
Afsluitingquote:
Ik zou een dag kunnen slapen van alle stress, onrust etcquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afsluiting. Hopelijk kan iedereen nu weer rust vinden
.
Nope!quote:
Ja, dat is het idee. En Aart heeft ons bijna verplicht om dat te doen na z'n begrafenisquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou en daarna dan lekker pitten en morgen de hele dag lamballen. Is ook wel goed hoor, een beetje ontlading na zo'n heftige dag.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En wie ben jij om dat verzoek in de wind te slaan!
Dat hard stappen en zuipen na een begrafenis ken ik helaas ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar sowieso het ook voor ons als vriendengroep een soort van manier om het af te sluiten. 1,5 jaar van onzekerheid, stress en inspanning daar kan nu een punt achter. Beetje symbolisch, want de pijn is vanavond echt niet weg, maar 't is voor ons wel een soort mijlpaal.
Ik denk dat het ook wel een gezonde goede 'afsluiting' is zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat hard stappen en zuipen na een begrafenis ken ik helaas ook.
Het is inderdaad symbolisch, maar het geeft toch een bepaald gevoel binnen de vriendengroep. Je bent er voor een reden en niet "zomaar" om te zuipen.
Sterkte.
Je beantwoordt je eigen vraag, mutsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef creno het volgende:
Bestaan er monogame homo's ?
Ik ben er één, wie nog meer ?
hahaha, ja ik weet het, maar ik vroeg me af of er meer waren eigenlijk, of dat ik een uitzondering ben.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Steve en ik zitten mooie mannen te spotten op t terras van de Bommel
Je bent helemaal alleen op deze wereld als monogame homoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:01 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha, ja ik weet het, maar ik vroeg me af of er meer waren eigenlijk, of dat ik een uitzondering ben.
nietus, erik is ook monogaam en angel ook...of niet...hij knipoogde erbij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent helemaal alleen op deze wereld als monogame homo
Allemaal leugens zodat je je niet zo alleen voeltquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:11 schreef creno het volgende:
[..]
nietus, erik is ook monogaam en angel ook...of niet...hij knipoogde erbij.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef creno het volgende:
Nee man, ik neuk iedereen die ik tegenkomquote:
ben ik de enige die de ondertoon bespeurt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef creno het volgende:
waarschijnlijk, maar om je gerust te stellen, das iets van jaren geleden, maar door een gesprek vroeg ik me af of ik wél monogame homo's kende.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ben ik de enige die de ondertoon bespeurt?
maar kom je ook wel eens buiten ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee man, ik neuk iedereen die ik tegenkom
In dat geval moet ik het nuanceren: mij ken je niet, maar ik ben wel een monogame homoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk, maar om je gerust te stellen, das iets van jaren geleden, maar door een gesprek vroeg ik me af of ik wél monogame homo's kende.
Ik spreek minstens een keer per week af met een groep van 30 homo'squote:
jij telt ook meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In dat geval moet ik het nuanceren: mij ken je niet, maar ik ben wel een monogame homo
ik ging al bijna op je facebook kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk, maar om je gerust te stellen, das iets van jaren geleden, maar door een gesprek vroeg ik me af of ik wél monogame homo's kende.
Ik heb wat in te halenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:27 schreef creno het volgende:
[..]
jij telt ook mee
Wonderer niet, die doet gangbang, het ultieme vreemdgaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ging al bijna op je facebook kijken
Met alle 30 of doe je er 1 per avond ?quote:
Oh, da's geheel afhankelijk van mijn humeur. Soms heb ik behoefte aan een-op-een en soms aan een groepssessiequote:
Is Ryan_r het niet dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef creno het volgende:
Nou ja, en dan moet ie ook wel met jou willen gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:36 schreef creno het volgende:
Als ik vreemd zou gaan moet ie er minimaal zo uitzien
[ afbeelding ]
Ik zou best willen weten hoe zo'n lijf voelt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:36 schreef creno het volgende:
Als ik vreemd zou gaan moet ie er minimaal zo uitzien
[ afbeelding ]
Zit er bij die dertig niet een bij met zo'n lijf ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou best willen weten hoe zo'n lijf voelt, eigenlijk.
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:41 schreef creno het volgende:
[..]
Zit er bij die dertig niet een bij met zo'n lijf ?
Om te zijn of om aan re raken?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou best willen weten hoe zo'n lijf voelt, eigenlijk.
Allebei, maar vooral aanraken.quote:
je wilt hem docken ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil best geslachtsgemeenschap hebben met Zac Effron, maar alleen als ik hem daarna geld kan afpersen, met hetzelfde gemak wil ik die ene Jonas Brother ook wel een paar duizend dollar lichter maken.
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil best geslachtsgemeenschap hebben met Zac Effron, maar alleen als ik hem daarna geld kan afpersen, met hetzelfde gemak wil ik die ene Jonas Brother ook wel een paar duizend dollar lichter maken.
Effron is waarschijnlijk besneden, dan gaat dat niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |