Och natuurlijk... onze Baby Billy Bell!!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik viel zowat van m'n stoel! Maar toen las ik "voor vandaag".
kan maar doe ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt ook afwisselen met een pompommetje![]()
Of een vlaggetje![]()
Een hamer![]()
En zelfs een zweep!
Nee, want zwart is mijn kleur niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Durven jullie wel met zo'n t-shirt over straat te lopen?:
[ afbeelding ]
Er is amper meer een t-shirt zonder een of ander opdruk te krijgen. Of je moet van die egaal witte nemen bij de zeeman ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo dol op t-shirts met een "grappige" tekst erop.
Ik ben niet tegen opdruk, maar die "grappige" teksten staan me niet zo aan. Wat ik dus al zeiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is amper meer een t-shirt zonder een of ander opdruk te krijgen. Of je moet van die egaal witte nemen bij de zeeman ofzo.
Dat is iets voor mijn heteroquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Durven jullie wel met zo'n t-shirt over straat te lopen?:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo heel serieus hoor, alleen heb ik andere humor. Goede humor.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel serieus hoor, alleen heb ik andere humor. Goede humor.
Vind je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het zou een mooi t-shirt zijn als je moeite hebt om (op je werk) uit de kast te komen, dat je het op zo'n manier oplost. 't is in elk geval redelijk origineel.
Nouja. In elk geval zou er geen terugkeren meer aan zijn. Als je het wil zeggen, kun je tot op de laatste seconde wachten, met zo'n shirt aan is de coming out onomkeerbaar.quote:
Past inderdaad wel goed, heheh.quote:
Maar je komt toch juist NIET uit de kast als je een T-shirt aandoet met "I'm not gay"?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja. In elk geval zou er geen terugkeren meer aan zijn. Als je het wil zeggen, kun je tot op de laatste seconde wachten, met zo'n shirt aan is de coming out onomkeerbaar.
Maar volgens mij zeg ik nu wat doms.
but my boyfriend is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je komt toch juist NIET uit de kast als je een T-shirt aandoet met "I'm not gay"?
nouja, het deel achter de komma ontkent het eerste deel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je komt toch juist NIET uit de kast als je een T-shirt aandoet met "I'm not gay"?
Dat wil niet zeggen dat degene die het T-shirt DRAAGT ook homo is. Kan een vrouw zijn, kan biseksueel zijn, panseksueel, of aseksueel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
but my boyfriend is.
dat is de hele pun
Ik ook niet. Wordt vooral gebruikt in de transwereld, volgens mij, om aan te geven dat men (ook) op transseksuelen kan vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Panseksueel is echt zo'n term waar ik nog niet zo veel mee kan.
Maar dat geldt niet voor iedereen, denk ik. Ik geloof best dat er mensen zijn die niks om uiterlijk geven en echt vooral voor het spirituele gaan, maar aan de andere kant denk ik ook dat er genoeg mensen zijn die gewoon meegaan met de trend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het omschreven horen worden als "ik val alleen op persoonlijkheid" en daar moet ik altijd een beetje van walgen, omdat het me laat denken dat ik oppervlakkig genoeg ben om me te laten leiden door geslacht, en omdat er net zo goed een stuk uiterlijk bij komt kijken.
Ik heb er nog nooit van gehoord, van dat woord.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Panseksueel is echt zo'n term waar ik nog niet zo veel mee kan.
Garnalenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu een beeld van iemand die z'n piel in een hete wokpan legt naast het vlees en de paprika, bij het woord panseksueel. Daar gaan m'n toekomstige wokavonturen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nouja, het deel achter de komma ontkent het eerste deel.
Of anders doe je zoiets:
[ afbeelding ]
Er is een wiki vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het omschreven horen worden als "ik val alleen op persoonlijkheid" en daar moet ik altijd een beetje van walgen, omdat het me laat denken dat ik oppervlakkig genoeg ben om me te laten leiden door geslacht, en omdat er net zo goed een stuk uiterlijk bij komt kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |