Vast wel, maar zo'n bedrijf kan je dan toch niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef erikkll het volgende:
heeft de adverteerder vermoedelijk zelf er in gezet
Ellendig is hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik en mijn vriendin .." is anders ook neit erg netjes.
Om maar niet te spreken van de willekeurige hoofdletters die erin staan.
Als men het verschil tussen "jou" en "jouw" niet meer weet door een fucking lettertype, gaat het heel snel heel verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Karina het volgende:
Het is de schuld van Comic Sans, maakt mensen dom.
Open er een topic overquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou best reisgenoot van die blonde willen zijn.
Was het maar waar. Dan konden mensen die de taal niet voldoende beheersen geruimd wordenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan konden mensen die de taal niet voldoende beheersen geruimd worden
Ik zie alleen lippen? Geen blonde?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Sant. het volgende:
Weet je wat het mooie ervan is?
Dat er nu mensen in dit topic komen en denken: 'Wat is er mis mee dan?'
Dan zullen ze het wel bij allemaal met opzet d'r in gezet hebben:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het met opzet, want nu staat er ik en mijn vriendin (terwijl je normaal, mijn vriendin en ik zou zeggen).
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |