Ik hossel wel een neger voor je op die Meet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk waar?...neuh....wij kunnen elkaar best vrij laten...kwestie van vertrouwen
ik wil ook flare-nquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hossel wel een neger voor je op die Meet.
Ga ik voor je wingmannen.
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik ga de hele avond naar mijn Luxe Blondine staan staren dus je gaat je gang maar
Dat doet hij ook wel...voor mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoor
Ik kan niet tippen aan die heupenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoor
Nope, zijn balboekje is volquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor het hotelgebeuren toch ook...hij gaat niet Zombie doen toch
Gans persoonlijk wil ik op het momentje enkel met mijn liefste Blondine dansenquote:
je mag zoveel '' dansen'' met haar wat je wiltquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gans persoonlijk wil ik op het momentje enkel met mijn liefste Blondine dansen
Maar dat zeg je niet, als man zijnde.
ik heb haar ook nog even nodig hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag zoveel '' dansen'' met haar wat je wilt
Dat is me al duidelijk gemaakt, ik ken mijn plek, enzeaux.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb haar ook nog even nodig hoor
Even daggeren enzo
duurt niet lang, we zijn zo klaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is me al duidelijk gemaakt, ik ken mijn plek, enzeaux.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey dronkie
Je staat met feauteaux in de TAL SC.
En bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey dronkie
Je staat met feauteaux in de TAL SC.
Schattig, vooral.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de foto nu ook gezien![]()
Ziet er lief uit....
Uhuh de jouwe is op vakantie noooooooooooeeeeeeeessssssssss?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:09 schreef PatriQue89 het volgende:
We gaan geen mensen claimen op de meet.. Afzonderen en sexen doe je maar thuis!
de mijne?? Welke?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh de jouwe is op vakantie noooooooooooeeeeeeeessssssssss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |