quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
En ik zou het waarderen wanneer je me niet meer per PM lastig valt met zielige opmerkingen. Lekker in het geniep mensen beledigen, zodat verder het niemand ziet. Held, stop daar svp mee.
Dank U !
Dan mag je nu weer als een schijnheil ontopic gaan posten.
Sjonge. Wat een omslag in die 3 uurtjes ongeveer..en dat...zomaar...zonder aanleiding..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Toch Pierre, deze deed nog wel het meeste pijn van allemaal:
[..]Die laat wel wat krasjes achter bij mij.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Ja, lichtelijk overdreven ook voor 1 PM . Ik was op Monster Tilt !!
Ach, kom maar bij pappie...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Toch Pierre, deze deed nog wel het meeste pijn van allemaal:
[..]Die laat wel wat krasjes achter bij mij.
Je moeder doet de groetjes terugquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil graag even zwaaien naar mijn moeder
![]()
![]()
dag mam!
Jij komt helaas nooit in mijn junkentopicsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Kiekert alles oke?Zo eens per kwartaal treffen elkaar per toeval nog wel eens hier op Fok!. Goed goed
Nope, dat zegt meer over de kwaliteit van de modjes dan over 'ons'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Jammer dat het ons een week AEX-toegang kost Pierre, om achter onze ware ik te komen.
Schaam je niet, ik kan uit de losse pols nog 2 mods opnoemen die niet anders doen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik was helaas al bier aan het drinken gisteren.
Maak je borst maar nat dan...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:33 schreef NrTH het volgende:
Is dit topic verplaatst vanuit een ander subforum?
Ik ken hier zo goed als niemand, tfoe.
Ik heb het al wel gezien, eenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat dan...
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:35 schreef NrTH het volgende:
Ik heb het al wel gezien, een![]()
![]()
kliekjes topic, derhalve kut.
Toedels.
proostquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz meld zich. Strijdbijlen zijn er om begraven te worden, dus hey, laten we er een drankje op doen!
* Bijvlagenzinvol vraagt zich af of PBF nou wel of geen woningeigenaar is, gezien zijn uitspraken die volstrekt tegenstrijdig zijn met de belangen van de gemiddelde woningeigenaar in een niet nader te noemen topicreeks.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz meld zich. Strijdbijlen zijn er om begraven te worden, dus hey, laten we er een drankje op doen!
Was het maar kutquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |