Liever openbaar, wellicht dat dit een domino-effect geeft en straks iedereen aardig is voor elkaar.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Liever openbaar, wellicht dat dit een domino-effect geeft en straks iedereen aardig is voor elkaar.
Kiekert alles oke?quote:
Nou ja Pierre heeft dit topic wel geopend naar aanleiding van wat levensbeschouwelijke vragen, dus hij stond geheel in zijn recht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
Inderdaad een flink filosofische vraag, zonder een stukje levensbeschouwing kom je er nooit.
Misschien is Pierre ons allemaal... Heeft hij ruzie met zichzelf en is hij dus schizofreen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja Pierre heeft dit topic wel geopend naar aanleiding van wat levensbeschouwelijke vragen, dus hij stond geheel in zijn recht wat mij betreft.
Wat zijn wij, Fok-kers? Zijn wij slechts usernames op een forum, een persoon achter een username, een identiteit, een persoon die leid aan schizofrenie?
* Scorpie stil is.
Maybe its just his imagination. Jammer dat het ons een week AEX-toegang kost Pierre, om achter onze ware ik te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Misschien is Pierre ons allemaal... Heeft hij ruzie met zichzelf en is hij dus schizofreen...
Coolguy, ik heb nog nooit van Netsplinter gehoord. Yvonne is mijn personal mental Fok coach.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, ik denk dat dit topic niet zo barmhartig en oprecht is als het op eerste gezicht lijkt. Ik heb het gevoel dat een klein vogeltje Netsplittertje Pierre heeft ingefluisterd dat ie moest oppassen.
Maar vooruit, ik ga er in mee.
Het was ook geen ruzie, het was een uit de hand gelopen discussie over de huizenmarkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef OeJ het volgende:
Waar hadden jullie ruzie over, Scorpie, kan me simpelweg niet voorstellen dat ik ruzie krijg in een topic uit AEX.
Ja, je reageert daar ook nooit, OeJ, nogal logisch dan he...
- hehe, stel dat ik er zou reageren.
- Omdat je dan niks bijzonders zegt.
- Nee, wat voor bijzonders valt er te zeggen over gebakken lucht?
- Nou veel.
- Zoals?
- Nou gewoon.
-
Daar kan ik me bij aansluiten, want om eerlijk te zijn vind ik dat ook niet prettig. Sure, een beetje duwen over en weer, wat scherp formuleren, allemaal prima, maar wat AEX betreft ging het inderdaad over een grens heen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Coolguy, ik heb nog nooit van Netsplinter gehoord. Yvonne is mijn personal mental Fok coach.
Komt er gewoon op neer dat ik het gebash over en weer niet meer prettig vinden dat ik alles wat kwestend en onterecht was terug neem.
quote:[b]Op vrijdag 1 juli 2011 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, zoals ik zei, ik ga er in mee. Peace.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
En ik zou het waarderen wanneer je me niet meer per PM lastig valt met zielige opmerkingen. Lekker in het geniep mensen beledigen, zodat verder het niemand ziet. Held, stop daar svp mee.
Dank U !
Dan mag je nu weer als een schijnheil ontopic gaan posten.
Sjonge. Wat een omslag in die 3 uurtjes ongeveer..en dat...zomaar...zonder aanleiding..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Toch Pierre, deze deed nog wel het meeste pijn van allemaal:
[..]Die laat wel wat krasjes achter bij mij.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Ja, lichtelijk overdreven ook voor 1 PM . Ik was op Monster Tilt !!
Ach, kom maar bij pappie...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Toch Pierre, deze deed nog wel het meeste pijn van allemaal:
[..]Die laat wel wat krasjes achter bij mij.
Je moeder doet de groetjes terugquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil graag even zwaaien naar mijn moeder
![]()
![]()
dag mam!
Jij komt helaas nooit in mijn junkentopicsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Kiekert alles oke?Zo eens per kwartaal treffen elkaar per toeval nog wel eens hier op Fok!. Goed goed
Nope, dat zegt meer over de kwaliteit van de modjes dan over 'ons'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Jammer dat het ons een week AEX-toegang kost Pierre, om achter onze ware ik te komen.
Schaam je niet, ik kan uit de losse pols nog 2 mods opnoemen die niet anders doen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik was helaas al bier aan het drinken gisteren.
Maak je borst maar nat dan...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:33 schreef NrTH het volgende:
Is dit topic verplaatst vanuit een ander subforum?
Ik ken hier zo goed als niemand, tfoe.
Ik heb het al wel gezien, eenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat dan...
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:35 schreef NrTH het volgende:
Ik heb het al wel gezien, een![]()
![]()
kliekjes topic, derhalve kut.
Toedels.
proostquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz meld zich. Strijdbijlen zijn er om begraven te worden, dus hey, laten we er een drankje op doen!
* Bijvlagenzinvol vraagt zich af of PBF nou wel of geen woningeigenaar is, gezien zijn uitspraken die volstrekt tegenstrijdig zijn met de belangen van de gemiddelde woningeigenaar in een niet nader te noemen topicreeks.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz meld zich. Strijdbijlen zijn er om begraven te worden, dus hey, laten we er een drankje op doen!
Was het maar kutquote:
Joh...., maar er is een verschil tussen anders denken en volledig van god los...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Niet elke woningeigenaar denkt hetzelfde.
Ik vond Pierre zijn kijk op de zaken wel interessant, een frisse wind.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Joh...., maar er is een verschil tussen anders denken en volledig van god los...
Voor een huurder wel ja....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vond Pierre zijn kijk op de zaken wel interessant, een frisse wind.
Denk dat ik het de afgelopen weken wel 100 keer gezegd heb.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
* Bijvlagenzinvol vraagt zich af of PBF nou wel of geen woningeigenaar is, gezien zijn uitspraken die volstrekt tegenstrijdig zijn met de belangen van de gemiddelde woningeigenaar in een niet nader te noemen topicreeks.
Dus... Pieeeerrrrrrrreeeeeeee, wat zit er achter de deur nummer 1????
Dat wel, maar de gemiddelde fokker verdient naar eigen zeggen ook 6 x modaalquote:Op zondag 3 juli 2011 03:11 schreef PierreBetfair het volgende:
Denk dat ik het de afgelopen weken wel 100 keer gezegd heb.
Om dat je sowieso in vrede wilt kunnen postenquote:Op zondag 3 juli 2011 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom excuses aanbieden aan lieden die je toch niet kent?
geaccepteerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:12 schreef Wumb0 het volgende:
Ik bied ook mijn excuses aan aan iedereen op FOK! die ik expres en bewust tot last ben geweest
[..]
Om dat je sowieso in vrede wilt kunnen posten
tering wat een lelijk wijfquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
één plaatje voor je topic
[ afbeelding ]
Pierre Betfair:quote:
quote:De oprichter en natuurlijke leider van WOS. Als hij er niet is wordt hij gelijk gemist door alle WOS-ers..... Hij heeft altijd wel een geniale quote en is ook altijd wel bereidt mensen te helpen. Zijn enkele tilts zijn ook altijd genieten. Opereert regelmatig undercover onder de namen: Notoire_Gek, JanusKroketAnus, Fredunibet, Overijssel, JamesBontjas, Zoetwaterpiraat en meer.
Ik heb nog nooit met jou gediscussieerd geloof ik.quote:
Een beetje te opzichtig dit...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:35 schreef huiz3nmarkt-0pt1m1st het volgende:
Vrede sluiten? Was het oorlog dan?
Ik vond het allemaal wel meevallen, het was met name het dynamische trio dat alles op alles gezet heeft om jou in een kwaad daglicht te stellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik heb afgelopen weken een beetje een slechte band gecreeerd met enkele mede Fokkers.
Graag zou ik weer in harmonie met hen door de Fok-topics willen gaan.
Pierrequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Coolguy, ik heb nog nooit van Netsplinter gehoord. Yvonne is mijn personal mental Fok coach.
Volgens mij gaf ik het verkeerde voorbeeldquote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom vertoonde je lelijk gedrag in de eerste plaats, TS?
dat komt door je Schultenbrau , dat levert een vertekend beeld op. Als je nu Grolsch had ging het beter.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen, het was met name het dynamische trio dat alles op alles gezet heeft om jou in een kwaad daglicht te stellen![]()
Ik zit hier nu al bijna een halve week helemaal alleen met mijn blik Schultenbrau te F5-en op andere fora.... die natuurlijk niet zo leuk zijn als Fok
Ik heb hier ook een traytje Grolsch staan, die bewaar ik tot het moment dat mijn ban gelift wordtquote:Op maandag 4 juli 2011 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat komt door je Schultenbrau , dat levert een vertekend beeld op. Als je nu Grolsch had ging het beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |