Ja Hallo, dat vroeg ik in het vorige topic al!quote:
Ja, dat is waar... levert het nog wel wat op in ieder geval. Je moet maar alvast klusjes voor hem gaan bedenken!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef Books het volgende:
Diaan, nou ja vermoeiend maar dan is het wel opgeruimd denk ik dan maar maar goed dan zijn ze eerste twee hele en een halve dag voorbij en dan is het nog lang geen 1 september en ik heb geen 20 tuinen, 20 zolders en 20 schuren om het maar zo te zeggen. Ach dan gaat hij maar een rondje fietsen ofzo.
Simmu ik weet niet wie je bedoelt eerlijk gezegd. En ik zit nog steeds en ik heb ook al voor het eten gezorgd. Mijn moeder belde op of we geen zin hadden om bij haar zelfgemaakte indonees te komen eten nou ook goed en lekker
. Dus vijf uur vertrekken om lekker te gaan eten...
Edit: ik geloof niet dat Comic Sans voor altijd zou moeten blijven arghhh![]()
wij... En ik heb het maar doorgevoerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja Hallo, dat vroeg ik in het vorige topic al!
Welke Mod/admin/weetikhet heeft zich ermee bemoeid????
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wij... En ik heb het maar doorgevoerd
en als we dan toch een reeks zijn kon er ook wel een nummertje aan toegevoegd worden.
*neuriet 'Dat is een lekker nummertje'*
Er zijn volgens mij zo'n ruim 1800 topics als ik het goed begrijp
Daar hoef je je toch niet voor te schámenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wij... En ik heb het maar doorgevoerd
en als we dan toch een reeks zijn kon er ook wel een nummertje aan toegevoegd worden.
*neuriet 'Dat is een lekker nummertje'*
Er zijn volgens mij zo'n ruim 1800 topics als ik het goed begrijp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ben je nog in Den Helder geweest de laatste tijd? Daar zat zo maar een dode kerel op de stoep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Memmel het volgende:
Hello iedereen, ben er weer!
En nou niet zeggen: was je weg dan, want jullie hebben mij echt wel gemist.
Is er nog wat gebeurd? Zwanger, roddels, overleden knaagdieren?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef k_i_m het volgende:
Vanavond gaat mijn kind op tijd naar bed. Ha! Nou jullie weer!.
Sinds ze vanochtend naar de psz is geweest, en ik daarna met haar een aardig stuk gewandeld heb (en met de trein ben geweest) om mijn fiets op te halen bij mijn werk. En ze dus ook niet heeft geslapen, en ze nu onder de douche gaat. Dus ligt ze er op tijd in. Ik zweer het je!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef Saffier het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij voorspellende gaves??
zou ik wel doen. Ik ben ooit eens met twee pakken bedorven gehakt terug geweest.. Vonden ze niet leuk...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef mefke79 het volgende:
Kim, je hebt haar gewoon afgemat!
vraagje trouwens: als jullie een zak sla kopen die nog minimaal 4 dagen goed moet zijn en hij blijkt bedorven als je em open trekt, ga je er dan mee terug naar de supermarkt?
raapsteeltjes zijn lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
Go Memmel!
Hier net stamppot Postelein gehad, best heel lekker!
is vies, en ruw op je tong en cacao schimmel zegt mijn meneer de vroegere koekenbakken, dus eet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef freecell het volgende:
Wit uitgeslagen chocola is best eetbaar nog
nagellaken natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef k_i_m het volgende:
Zo, nu heb ik nog een hele avond over. Wat zal ik eens doen.
u vraagt, ik geef door, sangdrax geeft antwoord: http://www.reddit.com/r/p(...)s_ago_today_she_was/quote:
whut?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel een heftige foto simmu. En heel begrijpelijk dat het jullie aangrijpt
Mefke sterkte met het verlies van Janus
Taartjesfee heb jij die man ook afgevoerd zien worden met zijn broek open en zijn gewauwel van mag ik hem niet laten zien dan?
Ik heb nog wel een klusje in 040 voor hem. Graag voor dinsdag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Books het volgende:
Weekend en schoolvakantie en manlief die zijn eerste hele Koos Werkeloosdag had dus wanneer begint mijn vakantie (15 augustus begint school weer) en manlief heeft al drie sollic. lopen dus ik hoop dat hij niet heel lang thuis is want die kan niet zitten. Gisteren heeft hij de tuin al gedaan, vandaag zijn we de zolder aan het uitmesten en morgen wil hij de schuur opruimen. Nu zit ik effe omhoog want mijn wondje begint tegen te stribbelen.
In de sjokla fabrique zeiden ze dat dat prima te eten was/isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:54 schreef moussy het volgende:
[..]
is vies, en ruw op je tong en cacao schimmel zegt mijn meneer de vroegere koekenbakken, dus eet ik niet.
Nee, zit er nog goed op. Ik zat meer te denken aan stiekem bier drinken en sigaretten roken in de achtertuin. Maar mijn wederhelft is ook thuis, én het is nog licht buiten. Dus stiekem valt af, en daarmee ook de lolquote:
ja maar tis ruw op mn tong, bah viesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
In de sjokla fabrique zeiden ze dat dat prima te eten was/is
ja ik ben blij dat ik geen dreumes meer heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ach, het dreumestopic gaat weer harder dan de SC. Is het weer zo laat?.
Joehoe meiden, hieroooo!
Ik wou al zeggen, ik zou het wel doen, maar ik heb hier 2 supermarkten binnen 5 minuten waar ik meestal de boodschappen doe, dus het is niet ver en kost ook geen benzine of parkeergeld...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef mefke79 het volgende:
over de sla: ik zoek de dan niet (op z'n brabants gezegd). Ik denk dan, kost me meer tijd om op en neer te gaan...maar tjee, ik tref het wel vaak die bedorven sla de laatste tijd. En dan die lucht die eruit komt.
eerst de sla en sjokola rot en nu de taart? Bedorven bankje zoquote:
I feel your painquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja, mijn iphone is kapot gevallen
Eigenlijk wel stom. Is al 2 uur terug gebeurd en ik maak me er nog steeds niet druk over.
En nu? Plakbandje erop?
Rechtsgeldig?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:49 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn opa heeft mij stiekem gedoopt in een emmer water toen ik baby was. En volgens mij is het nog 'rechtsgeldig' ook, want mag volgens de bijbel iedereen een ander dopen. Je hoeft dus geen dominee oid te zijn.
Toch een hele geruststelling!
Nee, die is nog steeds niet terugquote:
Ow wachtquote:
Hè jammer! Ik dacht dat ik die tickets nu sowieso wel in de pocket had!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Rechtsgeldig?
Iedereen mag een ander dopen inderdaad, maar het is geen toegangsbewijs tot de hemel ofzoHet is (bij kinderdoop) alleen maar een teken dat je ouders je op willen voeden in de christelijke leer en dat je daarom dus bij de kerk hoort.
Niet echt nuttig dus met stiekem dopen
Ik sluit uiteraard helemaal niks uitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hè jammer! Ik dacht dat ik die tickets nu sowieso wel in de pocket had!
Alleen nu m'n gewetensprobleem nog...quote:
Staat er soms in de ring dat de eigenaar een homo is?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:39 schreef freecell het volgende:
Wij hadden op vakantie een heel goedkoop uitziend ringetje gevonden.
Op een parkeerplaats naast de snelweg.
Na ongeveer 10 seconden was het ons duidelijk dat het nogal een actieve homo-ontmoetingsplaats was en zijn we vrij snel weer in de auto gehoptEn toen zag Tara een ringetje met een steentje op de grond liggen...
Aan mij gegeven zo van: haha: kijk! Jij een ring, mag je gaan uitleggen waar je die vandaan hebt
Hij voelde wat blik-met-glas achtig aan.... Maar hij was wel mooi gezet de steen, dus vandaag toch even gevraagd bij de juwelier waar we langsliepen.
Goud, hoog karaat met zirkonium....
Welja
Ik kan me dan trouwens zó kwaad maken... Zie je zo'n man langs je het bos in lopen, stopt nog even zijn trouwring in zijn broekzak![]()
Ja, dat is goed voor mijn gewetenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:20 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik zou hem verkopen, goud is veel waard momenteel
Nee en dat iemand homo is kan me ook niks schelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Staat er soms in de ring dat de eigenaar een homo is?
Nouja in ieder geval, gewoon verkopen.
Dus het is een vrouw die vreemd gaat? Geëmancipeerd!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee en dat iemand homo is kan me ook niks schelen.
Ik word net zo kwaad van een man die met een vrouw vreemd gaat en zijn trouwring maar even afdoet
Daarbij is het duidelijk een vrouwenring.
Haar geweten zou slechter moeten zijn wegens afdoen van trouwringquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is goed voor mijn geweten
Hij is wel lollig overigens ik kan hem ook gaan dragen
Misschien was die vrouw wel naar haar man op zoek daar, en vond hem in de bosjes met een meneer in zijn achterste, en heeft ze daarna haar ring naar zijn hoofd gegooid!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:31 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Haar geweten zou slechter moeten zijn wegens afdoen van trouwring
Ja, of wilde hij haar ten huwelijk vragen, nam de ring mee en ging eerst nog even lekker van bil op de parkeerplaats en raakte hem kwijt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien was die vrouw wel naar haar man op zoek daar, en vond hem in de bosjes met een meneer in zijn achterste, en heeft ze daarna haar ring naar zijn hoofd gegooid!
Vraag 2 is natuurlijk: is het niet een gewóne ringquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:31 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Haar geweten zou slechter moeten zijn wegens afdoen van trouwring
Kan ook, dan nog zou ik hem gewoon verkopenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Vraag 2 is natuurlijk: is het niet een gewóne ring
Er is al wat mis in je relatie als je je man daar gaat zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik zou kapot gaan van het lachen als ik mijn man zo zou betrappen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met wie zou ik nu ineens een relatie hebben
Maar hij is te groot eigenlijk, kan ook met gemak om m'n wijsvinger...
Ja, of misschien had ie de zenuwen voor zijn aanzoek, en kreeg hij een hyperventilatie aanval waardoor hij daar moest stoppen. En toen hij er toch was, nam hij nog even zijn speech door, tot er een grote harige Harrie uit de bosjes kwam lopen die tegen hem zei; Zkatjuuuuu, wat z'ie jai er bien uit!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, of wilde hij haar ten huwelijk vragen, nam de ring mee en ging eerst nog even lekker van bil op de parkeerplaats en raakte hem kwijt.
Allerlei mogelijke scenario's
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
Een cockring met een diamantje. Wat bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met wie zou ik nu ineens een relatie hebben
Maar hij is te groot eigenlijk, kan ook met gemak om m'n wijsvinger...![]()
Liefquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:28 schreef Memmel het volgende:
Ons puppy is er![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heet Galaxy![]()
![]()
En ze ruikt en voelt nog helemaal puppy![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:28 schreef Memmel het volgende:
Ons puppy is er![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heet Galaxy![]()
![]()
En ze ruikt en voelt nog helemaal puppy![]()
![]()
Die woont bij andere mensen..dat ging echt niet. Helaas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef Fannie het volgende:
Foto memmel?![]()
WB Innepin, ziet er heerlijk uit daar in Cyprus
Hoe ist btw met jouw doggie Taartjesfee?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Memmel, wat leuk!
MIjn man wees me op het volgende berichtje: http://www.telegraaf.nl/b(...)anen__zat__.html?p=5
Ennuh die vuurwerkbom, die lag dus bij mijn zusje voor de deur. Voordeur eruit geblazen...
Wat zal je zusje geschrokken zijn. Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:44 schreef Asyniur het volgende:
Memmel, wat leuk!
MIjn man wees me op het volgende berichtje: http://www.telegraaf.nl/b(...)anen__zat__.html?p=5
Ennuh die vuurwerkbom, die lag dus bij mijn zusje voor de deur. Voordeur eruit geblazen...
Dat vraagt om een filmpjuh natuulk héquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin kan de robot jonguh
en dan doet ze 'BLIEPBLIEPBLIEP'
Ik wou het net zeggen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik vind de korstsluiting zorgwekkender
Ik blijf er ook om lachenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik haat mijzelf hierom
ik moest zo hard lachen
Gelukkig maar, anders zouden ze een heel ongelukkig leven lijden cq leiden, wat ze nu bespaart blijft.quote:
Haha serieus? Ik heb ze pas met Bep gekeken, die kon er geen genoeg van krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef k_i_m het volgende:
Joh, ik heb de helft van al die filmpjes echt nog nooit gezien. Wat erg!
ja steek me de gek even aan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, als je ze van nieuw naar oud bekijkt, zie je me steeds dunner worden!.
Ik heb mn goede momenten maar dat is het dan wel. Hoop dat het motgen wel beter gaat. Nu maar slapenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef k_i_m het volgende:
Maar wat klote taart. Merk je dat het beter gaat, of is het nog precies hetzelfde?
quote:Op zondag 3 juli 2011 08:01 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Je neef langs een struik slingeren, kent u die uitdrukking?
Thanks.. Morgen ff kijken. Haal je dat gewoon bij de drogist?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:06 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mogguh! Ik kom net mn bed uit en ben nog steeds moe
Rocka ik kan mn kaken wel op elkaar krijgen maar hetvoelt wel of mn beugel net is aangespannen, bwuh.
Sserpente ik heb Nasonex en dat bevalt op zich wel. Er begint nu trouwens wel eea los tekomen, te goor gewoon
Nee, vind ik niet. Dat zou ik ook niet leuk vinden.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:12 schreef Ssserpente het volgende:
Potver. nog even zeiken, hoor. Ik was toch al lekker op dreef.N. en een vriend zijn naar een bbq-wedstrijd ergens bij A'dam. Ik dacht met z'n tweeën, omdat zijn vriendin (ook een vriendin van mij) daar vast geen hol aan vindt.
Blijken ze gewoon met z'n drieën gezellig op pad te zijn! Zonder dus gevraagd te hebben of ik miss ook mee zou willen.
Is het erg raar dat ik me een beetje gepasseerd voel?
Ohhh daar zou ik ook niet heel vrolijk van worden!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:12 schreef Ssserpente het volgende:
Potver. nog even zeiken, hoor. Ik was toch al lekker op dreef.N. en een vriend zijn naar een bbq-wedstrijd ergens bij A'dam. Ik dacht met z'n tweeën, omdat zijn vriendin (ook een vriendin van mij) daar vast geen hol aan vindt.
Blijken ze gewoon met z'n drieën gezellig op pad te zijn! Zonder dus gevraagd te hebben of ik miss ook mee zou willen.
Is het erg raar dat ik me een beetje gepasseerd voel?
Ze zullen wel gedacht hebben dat ik toch niet mee had gewild. Ik had ook al tegen N. gezegd dat ik de lol er niet van in zie. Maar toen dacht ik dat ze echt met z'n tweeën zouden gaan. Die vriend is nl een echte bbq-freak en die had vast niemand anders om hem te vergezellen. Ik zie er nog steeds de lol niet van in, maar zijn vriendin en N. ook niet. Dus ze zijn puur voor een gezellig dagje uit gegaan. Als ik dat had geweten had ik dus ook wel mee gewild.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Dat zou ik ook niet leuk vinden.
Het gaat ook om het vragen. Als het andersom zou zijn geweest was N. (mijn broer heet trouwens ook zo, zonder "e"quote:Op zondag 3 juli 2011 11:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ze zullen wel gedacht hebben dat ik toch niet mee had gewild. Ik had ook al tegen N. gezegd dat ik de lol er niet van in zie. Maar toen dacht ik dat ze echt met z'n tweeën zouden gaan. Die vriend is nl een echte bbq-freak en die had vast niemand anders om hem te vergezellen. Ik zie er nog steeds de lol niet van in, maar zijn vriendin en N. ook niet. Dus ze zijn puur voor een gezellig dagje uit gegaan. Als ik dat had geweten had ik dus ook wel mee gewild.
Hier zijn ze: http://www.nkbbq.nl/
Precies. Mij bij dat 'andersom' kan ie zich vast niets voorstellen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het gaat ook om het vragen. Als het andersom zou zijn geweest was N. (mijn broer heet trouwens ook zo, zonder "e". ) waarschijnlijk ook niet gecharmeerd geweest. Maaaaar, mannen denken daar nooit overna. Die gaan gewoon en zeggen dan later "oh, ik wist niet dat je ook meewilde".
de hond van mijn zus, die bij ons logeert, uitlatenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef livelink het volgende:
Beterschap Taartje!
En Buuf, ik kan me echt niks voorstellen bij 'je neefje langs een struik slingeren'. Enlighten me, please.
Ik heb het programma 'De slechtse chauffeur van Nederland' ontdekt. Ik heb inmiddels alle afleveringen bekeken en ik vind het echt hilarisch. Maar ik zou er zo tussen kunnen
Niet echt vergelijkbaar, maar Rob was dus de Alp d' Huzes gaan fietsen. En nee, NIEMAND zn vrouw ging mee. Dus ik had zoiets van,ooh dan blijf ik ook thuis. Zijn er achteraf dus best veel IEMAND zn vrouwen meegegaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies. Mij bij dat 'andersom' kan ie zich vast niets voorstellen.En ik krijg ongetwijfeld te horen dat ik het gewoon had moeten zeggen ipv achteraf over te gaan zeiken. "Moeilijk gedoe van die wijven altijd."
Terwijl ik de afgelopen week expres nog twee keer heb gevraagd of die vriendin ook mee ging. Dat wist ie niet, hij dacht van niet.
Afijn, ik hou erover op. Heb trouwens ook nog geen reactie op m'n sms-je. N. kijkt wel uit...
Grappig, Kim. Je hoort 'm niet zo vaak zonder e. Spreken ze 'm uit met een lange of een korte i?
Ik vind het wel een hele leuke naam trouwens. Net als Kim, die stond ook op ons lijstje.
Oh, en ik ben niet zwanger, Rocka.Echt niet.
Ja, tien punten voor amaranta!!quote:Op zondag 3 juli 2011 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de hond van mijn zus, die bij ons logeert, uitlaten
Ik vind dat wel vergelijkbaar, hoor. Zou voor mij ook een reden zijn om me aardig ongewenst te voelen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbaar, maar Rob was dus de Alp d' Huzes gaan fietsen. En nee, NIEMAND zn vrouw ging mee. Dus ik had zoiets van,ooh dan blijf ik ook thuis. Zijn er achteraf dus best veel IEMAND zn vrouwen meegegaan.
niets bijzonders alleen begint t gewoon echt heel erg op te vallen tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Wat heb je nou weer gedaan, KD?. Met die instemmende pm's ben ik het eens. Hoe vaak ik al wel geen 'je hebt gelijk, hoor-pm's' heb gekregen. Wat heb ik daar nou aan als ik in het topic de enige ben die z'n laar opentrekt?
Goeie Kim, ze bbq-en alleen niet mee. Had ik al gezegd dat ze puur voor de gezelligheid gaan?
Ik heb dat IRL laatst gehad. Dan trek ik mn bek open bij een vergadering. Word afgebrand door de directeur, niemand die me bijstaat. En (daags) na de vergadering, zowat het halve team dat tegen mij komt zeggen... ja ik vond ook dat je gelijk had...quote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Wat heb je nou weer gedaan, KD?. Met die instemmende pm's ben ik het eens. Hoe vaak ik al wel geen 'je hebt gelijk, hoor-pm's' heb gekregen. Wat heb ik daar nou aan als ik in het topic de enige ben die z'n laar opentrekt?
Goeie Kim, ze bbq-en alleen niet mee. Had ik al gezegd dat ze puur voor de gezelligheid gaan?
Ik geloof oprecht dat hij het echt niet wist. Sowieso werkt hij er nog niet zo lang, en ik ken niemand zn vrouwen, en die andere vrouwen kennen elkaar al wel, dus die zullen dat wel zo hebben afgesproken.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik vind dat wel vergelijkbaar, hoor. Zou voor mij ook een reden zijn om me aardig ongewenst te voelen.
ja maar dat dus ookquote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah KD, ik vind dat er tussen de regels door nog aardig wat gezegd wordt. Niet iedereen zit te wachten op confronterende posts over dat het vreemd is dat je kind kwijlt, je kind er altijd sjofel en ranzig bij loopt, je kind minder zegt/kan dan de andere einsteiniesIk denk ook niet dat dat de bedoeling is behalve als iemand om meningen vraagt.
dat dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat IRL laatst gehad. Dan trek ik mn bek open bij een vergadering. Word afgebrand door de directeur, niemand die me bijstaat. En (daags) na de vergadering, zowat het halve team dat tegen mij komt zeggen... ja ik vond ook dat je gelijk had...
Ja, fijn dat je daar nu mee komt, en niet het lef hebt om dat te zeggen waar de directeur bij is.
Maarja, een derde van het team lijkt bang te zijn voor hem, en knikken alleen maar ja en amen als hij wat zegt.
Dan is bij deze de slappe McD al bezegeldquote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Bron, link, pics?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat dus.
en dan t zooitje jaknikkers dat zijn kop altijd laat zien als er een relletje/discussie is, maar verder amper in OUD post
ik noem geen namen
ohja, Koffiequote:
Ik ga straks tokkies sjekken op de kermis. Veel tokkies sjekken dan ga ik richting Best.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Kleurdoos het volgende:
juist zoals ik al zei, zondag is saai. laten we even iemand uitmaken voor slechte moeder.
of allemaal Nils bellen, dat ie een slechte man is.
Doe anders ff een PM.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat dus.
en dan t zooitje jaknikkers dat zijn kop altijd laat zien als er een relletje/discussie is, maar verder amper in OUD post
ik noem geen namen
Alleen de populaire mensen krijgen pm's natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 12:51 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen pms gehad. Eigenlijk krijg ik nooit pms.
Dat klinkt zo oud, ik bedacht het laatst ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik was even een broodje aan het eten met mijn gezin.
Hm. Klinkt raar, nog steeds niet aan gewend na 3 jaar
alleen de populaire mensen krijgen pm's natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 12:54 schreef freecell het volgende:
Hahaha Kim
KD, ik heb géén idee, maar ik ben ook totaal buiten élk roddelcitcuit, dus ik krijg nooit PM's.
Wel rustig
Serpente, klinkt logischKrijg bijna medelijden met hem
Ja, wel plausibel, maar neemt niet weg dat ze dan even hadden kunnen bellen zovan, ze gaat toch mee. Wil jij ook mee?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:34 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Doe anders ff een PM.
Nils belde. Boos omdat ik hem ervan verdenk dat ie mij er niet bij zou willen hebben. Want ik ken 'm nu toch wel goed genoeg om te weten dat ie niet zo in elkaar zit. En waarom ik niet gewoon bel ipv te sms-en, want van zulke sms-jes krijgt ie buikpijn.
En die vriendin zou ook niet meegaan, maar die had vanochtend pas besloten dat ze toch meewilde.
OK, plausibel verhaal.
Ik had trouwens niet gebeld omdat Nils reed en ik dan handsfree voor de hele auto te horen zou zijn.
Is het trouwens sms'en f sms-en?
Dan zou jouw inbox toch moeten uitpuilen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Alleen de populaire mensen krijgen pm's natuurlijk
Ik leeg m elke dag na 21:00quote:Op zondag 3 juli 2011 12:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou jouw inbox toch moeten uitpuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |