quote:The offer to Oden is for about $8.8 million, giving the center his biggest one-year salary since entering the league
http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=9132quote:For any other player to be a restricted free agent, he must be at most a three-year NBA veteran, and his team must have made a Qualifying Offer for either 125% of his previous season's salary or the minimum salary plus $175,000, whichever offer is higher.
Vind 't vrij veel geld voor een speler die weinig tot niks heeft laten zien. Voornamelijk door al z'n blessures natuurlijk maar goed, de kans op herhaling is groot. Erg groot.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef Colplay het volgende:
Vind het ook geen onlogische stap van de Blazers, anders was hij een unrestricted free-agent geweest. Nu of nog een jaar kijken hoe hij het gaat doen voor 8,8 miljoen of het recht om elk offer te weigeren. Ben vooral benieuwd wat Oden zelf gaat doen. Neemt hij dit aanbod of gaat hij voor een langer contract.
Als er ooit een einde aan de lock-out komt natuurlijk, want als deze gewoon een jaar duurt dan hoeven ze hem niets te betalen natuurlijk.
Ik vond het inderdaad ook vrij raar om te zien, Oden blijft natuurlijk een speler met veel potentie maar om er nu 8,8 miljoen aan uit te geven..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Vind 't vrij veel geld voor een speler die weinig tot niks heeft laten zien. Voornamelijk door al z'n blessures natuurlijk maar goed, de kans op herhaling is groot. Erg groot.
Denk dat er weinig tot geen teams zijn die dat zouden willen dokken. Zeker met de komende 'cap' die toch zal komen.
Ach, een Arenas kostte toch ook >20 miljoen voor de Wizards? Dan is dit een koopje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:58 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad ook vrij raar om te zien, Oden blijft natuurlijk een speler met veel potentie maar om er nu 8,8 miljoen aan uit te geven..
Dat was ook echt een contract een trots op te zijn als GM zijndequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, een Arenas kostte toch ook >20 miljoen voor de Wizards? Dan is dit een koopje.
Inderdaad.. seizoen 2009-2010 per 36 min zijn dit zijn stats:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
8.8 miljoen voor een gezonde Oden is goedkoop. De wedstrijden die hij speelde was hij echt indrukwekkend
Zou toch dom zijn, hier verdient de NBA toch alleen maar geld mee?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Straks moeten we in NBA2k12 nog met fake namen en spelers gaan spelen door die lockout
NBA 2K12quote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Straks moeten we in NBA2k12 nog met fake namen en spelers gaan spelen door die lockout
Wat een onzin allemaal om op websites alle fotos en gegevens over spelers en youtube filmpjes te deleten. Kinderachtig gedoe.
Viel mij ook. Die website is trouwens ook verschrikkelijk scraal geworden. Was dit niet een ouwe layout?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:48 schreef UnitedStates het volgende:
Had het niet eens door maar op NBA.com is dus al het video/foto materiaal verwijderd.
Is David Lee de agent van Trevor Arizaquote:Op maandag 4 juli 2011 10:36 schreef UnitedStates het volgende:
http://hoopshype.com/overseas.htm
Wat zou het geweldig zijn als de NBA sterren hier komen spelen.
Dan weet ik wel zeker dat ik een paar wedstrijden in het buitenland ga kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |