Bij jordyqwerty staat er nog een zeker citaat in het bericht. Niet hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
Wat eng, Jordy en ik typen dezelfde berichten binnen enkele seconden.
Mierenneukerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij jordyqwerty staat er nog een zeker citaat in het bericht. Niet hetzelfde dus.
Doet er allemaal niet toe, bijdehante jongen van me.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij jordyqwerty staat er nog een zeker citaat in het bericht. Niet hetzelfde dus.
Is het ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een viezige, rare term gevonden.
Ik wilde tegen Dastan in gaan, maar nu ik zie dat jij dat ook vindt, heb ik besloten dat ik dat ook vind.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde tegen Dastan in gaan, maar nu ik zie dat jij dat ook vindt, heb ik besloten dat ik dat ook vind.
Je hebt geen gelijk. Dat weet je zelf best.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Dastan, geef je me nog gelijk of hoe zit dat![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk. Dat weet je zelf best.
`Nog maar` kan zowel een strekking van `resterend` als `nog te gaan` hebben.
Gij zijt gezegend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gesprek gaf me aids, bedankt jongens.
Op mijn kamer is het wel warmquote:
Resterend en nog te gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk. Dat weet je zelf best.
`Nog maar` kan zowel een strekking van `resterend` als `nog te gaan` hebben.
Zie mijn bericht naar Etsu, idioot.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Resterend en nog te gaanContaminatie.
Oh nee, shit, geen contaminatie, nu ben ik het woord kwijtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bovendien is dat geen contaminatie, maar een tautologie, faalhaas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |