quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Maar met mij issie goed Etsu, gisteren gezoend met die hand in slaapzak meisje_!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Maar met mij issie goed Etsu, gisteren gezoend met die hand in slaapzak meisje_!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets tegen homofiele mensen? Iets tegen homoliefde?
Ga niet haten, bitch.
Zoenen is zoenen. Jeweet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Snuf. het volgende:
Ze bakte er geen flikker van. Maar goed beter iets dan niets he
Heb je je tong in haar keel geduwd tot ze blauw uitsloeg?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Snuf. het volgende:
Ze bakte er geen flikker van. Maar goed beter iets dan niets he
Straks krijgen we nog Desperate Housewivesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lie to Me is ook wel geniaal op zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je je tong in haar keel geduwd tot ze blauw uitsloeg?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog Desperate Housewiveskkgeil togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je je tong in haar keel geduwd tot ze blauw uitsloeg?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
Ze is vorige week 18 geworden dus nu kan ik 18 ook aankruisen op mijn lijstje
13 -14-15-17-18
Kortom. Chick zoeken die 16 is
Je mist 10, 11 en 12 ook nog hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
Ze is vorige week 18 geworden dus nu kan ik 18 ook aankruisen op mijn lijstje
13 -14-15-17-18
Kortom. Chick zoeken die 16 is
Pijpen is ook huillachwaardig, maar dan krijgen we een tegenreactie van Dastan, waar ik geen zin in had.quote:
Als je zelf 12-13-14 bentquote:
Ik geef ook af op orale seks, hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pijpen is ook huillachwaardig, maar dan krijgen we een tegenreactie van Dastan, waar ik geen zin in had.
Oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik was toen zelf ook een wat kleinere snuffa g hoor
Ik Suus en Koekjestrommelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Klinkerbotsing ook op WhatsApp. Beat me. Raak me aan.
In het verleden wel jaquote:
Lijkt me logisch, als je een voorstander bent van schaamhaar en een wildernis tussen je benen. Dan zou ik daar ook geen zin in hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |