Ligt eraan of jij een mongool classificeert als een persoon met het syndroom van Down.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want een mongool is idioot, maar een idioot is niet per se een mongool.
Nou jij dan met je gladde benen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
Dastan, wat een achterlijke kankermongool
Dat ik hem überhaupt op msn heb. Even blockeren en verwijderen.
Emzor, wil je hem vervangen?
Impliceren dat ik mijn beenhaar weghaal.quote:
Dat beslis ik niet, dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij een mongool classificeert als een persoon met het syndroom van Down.
Wat blaat je nou weer voor onzinquote:
Ja. Maar niet zeggen tegen Maraca hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat heb je namelijk verteld.
Je bent zeker ook pedofiel, dat je `kaal` geil vindt?![]()
Hoor je het Dastan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef Maraca het volgende:
Doen jullie wel even lief tegen elkaar zo tegen het einde van EXA?
Dit is allemaal geacteerd, niets van dit is gemeend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef Maraca het volgende:
Doen jullie wel even lief tegen elkaar zo tegen het einde van EXA?
Ik ben een brave jongen. Ik scheld nooit. Maraca weet daar alles van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe even normaal, trut, weet je hoe erg Etsu en jordyqwerty schelden?
Waarom dan op mij afreageren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe even normaal, trut, weet je hoe erg Etsu en jordyqwerty schelden?
Heb je nou Wikipedia als bron gebruikt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat blaat je nou weer voor onzin
Mongool kan betrekking hebben op:
Mongolen, een etnische groep ontstaan in een gebied dat tegenwoordig Mongolië en delen van Rusland en China omvat;
Syndroom van Down, een chromosomale afwijking bij mensen waardoor, onder meer, het gelaat een oppervlakkige gelijkenis krijgt met die van het Mongoolse ras;
Scheldwoord, een woord dat een belediging beoogt van de persoon tegen wie het geuit wordt.
Omdat jij de vervelende vrouwelijke behoefte hebt om je ineens in het gesprek te mengen om de `heilige` te spelen.quote:
Wikipedia bashen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je nou Wikipedia als bron gebruikt?________________
Hier ga ik niet eens op in, zo triest als de bodem van een put zonder water.
Slechte reden om daarom je agressie op mij af te reageren..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat jij de vervelende vrouwelijke behoefte hebt om je ineens in het gesprek te mengen om de `heilige` te spelen.
Jij wekt die agressie op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Slechte reden om daar je agressie op af te reageren..
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je nou Wikipedia als bron gebruikt?________________
Hier ga ik niet eens op in, zo triest als de bodem van een put zonder water.
Je druk maken om hoe de anderen denken over bepaalde zaken, waar jij niet mee eens bent.quote:
Ja, mongoloïde persoon. Als eerste betekenis. Ik heb gelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Jezus wat triest.
Je weet dat ik gelijk heb en gaat er daarom niet op in.
Uit de Van Dale;
mon·gool de; m,v -golen 1) (vaak als verklw) mongoloïde persoon, kind 2) grof scheldwoord
Denken dat je alles kan veranderenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Dastan het volgende:
Anders verander ik dat artikel eventjes en 'bewijs' ik mijn stelling.
Je daar niet druk om maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je druk maken om hoe de anderen denken over bepaalde zaken, waar jij niet mee eens bent.Triest geval ben jij.
Ja, dat kan op Wikipedia.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denken dat je alles kan veranderen
Nee heb je niet. Dat weet je net zo goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, mongoloïde persoon. Als eerste betekenis. Ik heb gelijk.
Ik heb wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee heb je niet. Dat weet je net zo goed
Nee, jij classificeert een mongool als iemand met het syndroom van Down, terwijl het ook een persoonsbenaming is (in de zin van een scheldwoord dus). Maar jij beweert dat het enkel één betekenis heeft.quote:
Wel als die mensen autoriteit op dat gebied hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
Een lesboek is ook geschreven/getypt door 5 mensen. Is het dan wel een betrouwbare bron?
Dat beweer ik helemaal niet man.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, jij classificeert een mongool als iemand met het syndroom van Down, terwijl het ook een persoonsbenaming is (in de zin van een scheldwoord dus). Maar jij beweert dat het enkel één betekenis heeft.
Denken sommigen ook over jou. Je bent niet perfect.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
Wat een teringmongolen hier, hoe hebben sommigen hier hun diploma kunnen halen, werkelijk niet te geloven.
Dat heb ik ook nimmer beweerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken sommigen ook over jou. Je bent niet perfect.
Hoe weet je zo zeker dat die mensen autoriteit op dat gebied hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel als die mensen autoriteit op dat gebied hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |