hee stoeren b0y haha -hyvesknipoog-quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al was je drie meter zestig bij drie meter zestig, ik geef er geen neuk om.
Steeds vermelden over (examen)feestjes in SC is ook kansloos.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:02 schreef Mr.DD het volgende:
Ik word echt zo gek van al die mensen die fashionably late komen op feestjesEcht, staat er half 9 op Facebook, komen de eerste mensen om 9 uur, en de rest ergens rond 10.
Kansloos en zonde van de avond.
Ik ben inderdaad stoer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hee stoeren b0y haha -hyvesknipoog-
Gisteren begon het om acht uur. Waren er om tien uur nog maar vijf mensen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:02 schreef Mr.DD het volgende:
Ik word echt zo gek van al die mensen die fashionably late komen op feestjesEcht, staat er half 9 op Facebook, komen de eerste mensen om 9 uur, en de rest ergens rond 10.
Kansloos en zonde van de avond.
Dikke party.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gisteren begon het om acht uur. Waren er om tien uur nog maar vijf mensen.
Lijkt erop dat persoon in kwestie geen vrienden had en toen enkel kansloze 13-jarigen heeft uigenodigd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Populaire mensen dan die het hebben georganiseerd.quote:
wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lijkt erop dat persoon in kwestie geen vrienden had en toen enkel kansloze 13-jarigen heeft uigenodigd.
Om elf uur kwam iedereen wel hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Populaire mensen dan die het hebben georganiseerd.
Daar zo intens veel moeite mee hebben is kansloosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Steeds vermelden over (examen)feestjes in SC is ook kansloos.
Blugh, dat ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Amai, daar geeft ge wel ne flinke patat.quote:
HET IS VLAAMSquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een prachtig woordkeus vind ik zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |