Die mensen met die standaard grijze Fok! layout?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die FOK! gratis kunnen gebruiken
Dat meisje is echt 14 ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Splutje het volgende:
Sta jij ook Open voor nieuwe Ervaringen?
Dan is het tijd voor Verandering..
er staat toch ook 'nieuwe ervaringen'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef snakelady het volgende:
Dus ik ben niet de enige die het is opgevallen dat dit meisje wel erg jong is.
[ afbeelding ]
Huh, ik heb een abo en zie ze gewoonquote:
Dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Betekend dit, dat er weer gewoon blote tieten gepost mogen worden
Bent u zelf zo oud dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, ik ben 30, voor de een is dat oud en voor de ander jong.quote:
Ja vandaar de 'u', verder als dat meisje zegt dat ze 18 is, is het goed toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik ben 30, voor de een is dat oud en voor de ander jong.
Maar 14/15 jaar wordt over het algemeen wel als jong gezien geloof ik, zeker voor op een datingsite.
Waarom vraag je het eigenlijk als je het al weet?
Je hebt in mijn fobo gekeken en daar staat mijn leeftijd.![]()
Maar daar verwacht men niet veel "nieuwe ervaringen" vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja vandaar de 'u', verder als dat meisje zegt dat ze 18 is, is het goed toch?
Comic Sans wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
wtf , kom je na een dag weer eens online...
Comic Sans + Datingsite banner ...
Zoals 15 jaar cel voor pedofilie ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Same here. En ik maar denken dat het niveau niet lager konquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
wtf , kom je na een dag weer eens online...
Comic Sans + Datingsite banner ...
Aldus Riaquote:OVERMIJ
Graag speel ik een dominante rol tijdens de sex, ik hou er van de touwtjes in handen te hebben en rollenspelen te spelen.
OVERJOU
Jij speelt mee en kunt een dominante vrouw plezieren, je mag tegenstand geven dat kan ik wel hebben ;-) stuur me eens een spannend verhaal waarin jij en ik de hoofdrollen hebben, ik reageer altijd
Username: Ria wil wel
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu koffiedrinken, verzin maar verder.
quote:Hoi Ria!
Of zal ik je meesteres vanaf nu noemen?
Na jouw profiel gezien te hebben, verbleken alle andere profielen. Ik betrapte mijzelf erop steeds weer terug te komen op jouw profiel en jouw foto.
Nu las ik dat jij wel dominant bent, vandaar het meesteres stukje. ;-)
Stel je nou eens voor dat wij naar mijn bungalo op Texel gaan.
De zee fluistert in je oren terwijl wij naar binnen lopen, je doet de deur open en ziet mijn materiaal al staan: zweepjes, knevels, touwen en kaarsen.
Ik gooi snel de luxaflexen dicht, zodat alles lekker donker wordt. Na de duisternis over ons heen gevallen is, ga ik op mijn knieën en mag jij met mij wat jij maar wilt.
Daar denkt de rechter anders over als blijkt dat ze 14/15 is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja vandaar de 'u', verder als dat meisje zegt dat ze 18 is, is het goed toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |