kweeenieee maar hij heefd alleen een konein in zijn ui hooorrrr!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
hont kad kafia hamzter paart etc..
Zo hebben we dat ook weer gehad.
Mijsje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kweeenieee maar hij heefd alleen een konein in zijn ui hooorrrr!
Er is geen . achter ons gekomen, we kunnen altijd nog via DM/PM met elkaar praten en elkaar nakende foto's sturen als jij dit wilt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom heb jij nou weer het recht om er een . achter te zetten hmm?
akkoord.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is geen . achter ons gekomen, we kunnen altijd nog via DM/PM met elkaar praten en elkaar nakende foto's sturen als jij dit wilt.
Ws alleen MBO'ers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef schavuit1986 het volgende:
Mensen die hier in trappen moeten opgehangen worden.
omdat niemand geïnteresseerd is in al dat schikt wat he typtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom heeft nog niemand mijn faal opgemerkt.
Kun je zelf invullen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb deze mail helaas nog nooit gehad.
Wel kreeg ik vanmiddag 'n vage blanco mail van PayPal, geen idee wat daar aan de hand is.
Dat is hetzelfde als de loterij winnen zonder een lot te kopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:21 schreef Henno het volgende:
Ik heb ze gevraagd of ze dan gewoon $ 9299000 wilden overmaken, scheelt immers weer een transactie.... die $ 310 was dan voor hen als dank.
Toch lekker snel verdiend
Sorry, maar alleen mooie meisjes krijgen dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Handig, ik wil graag 9,3 miljoen van PayPal, bij voorbaat dank!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |