wel dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef schavuit1986 het volgende:
Waar ik me zo ontiegelijk aan stoor, zijn die omhooggevallen kutstudentjes die denken dat ze verschrikkelijk intelligent zijn. Oeeh vet intressant man, dat je al 5 masters heb gehaald, studeert op 1 of andere kankeruniversiteit tot je 30e. En maar smijten met dure woorden. 'Ja ik studeer betamasterintelligencevicepresidentmanagementblablablabla' Ja vet intressant man. En nu gewoon in Nederlands. Doe gewoon normaal. Je bent godverdomme echt niet meer waard dan een ander. En maar intelligent, hip en succesvol over proberen te komen met hun 'intressante' gelul. Rondlopen in C&A pakken. En dan komen die kwallen er achter, als ze eindelijk op hun 30e klaar zijn met 'studeren' (lees: rondneuken en zuipen), dat geen enkel bedrijf op ze zitten te wachten. Willen ze gelijk een salaris van +3000,-. Droeftoeters
aan je taalgebruik zou ik denken dat je de vmbo bb examen niet gehaald hebt. Maar ik kan het mishebben he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef Jahr00n het volgende:
he kk mogool
ik zit ook op de uni gwn kk chille tog ? kom nie haten
dn heb jij het kkmis mattie. ik doe nu natuurkunde op tu delft mofoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:05 schreef coban het volgende:
[..]
aan je taalgebruik zou ik denken dat je de vmbo bb examen niet gehaald hebt. Maar ik kan het mishebben he.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dn heb jij het kkmis mattie. ik doe nu natuurkunde op tu delft mofo
Oke, mijn excuses.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dn heb jij het kkmis mattie. ik doe nu natuurkunde op tu delft mofo
Veel duidelijker gaat het niet worden inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
TS is gezakt voor VMBO en is daarom jaloers op mensen die wel wat bereiken in hun leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |