Is het zeker dat Jose bevallen is of gaan we daar maar gewoon vanuit?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:58 schreef TimeJumper het volgende:
Aventura spannenddd op nummer 1![]()
TakeAPicture goed dat je gebeld hebt, want lijkt me lekker om straks toch een beetje zekerheid te hebben waar dat misschien vandaan kan komen of de bevestiging dat het geen kwaad kan.
Het is al 10 uurIk hoop snel iets van MissJones te horen
We gaan daar maar gewoon vanuitquote:Op maandag 4 juli 2011 10:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het zeker dat Jose bevallen is of gaan we daar maar gewoon vanuit?
Nee nee zeker niet doen. Ze post regelmatig, en ik vind dat wij er gewoon vanuit gaan, maar we weten het helemaal niet zeker! Ze had ook een ziek kind thuis, dus wie weet heeft ze daar haar handen vol aan..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga er wel vanuit, ik hoop het iig heel erg voor haar!
Maar ik ga haar niet uit het lijstje halen tot ze zich komt melden (tenzij het 14 dagen duurt). Het is niet dat Jose een totale onbekende is die zich hier amper komt melden toch?
Haar nu uit het lijstje halen zonder bericht vind ik niet echt aardig.
Veel water drinken? Dan heb je nog iets om te spugen...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:17 schreef Jipster het volgende:
Even een klaagpost: heb vanmorgen 2x overgegeven, en blijf nu elke 20 min maar gal spugen![]()
Zo irritant! Het ging 3 weken goed, nog wel wat misselijk maar niet overgeven en nu ineens zo'n dag. Hoop het snel weer over is, want de tranen lopen over mijn wangen iedere keer, want gal spugen als je leeg bent is geen pretje..
pff ik heb ook weer zo'n bui; ben aan de keuken begonnen.... wat een karwei!! Hoop weggegooid ook...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
geen nieuws nog dus..
nou dan zal ik jullie even vervelen met mijn nesteldrang
Ik heb net op mn hurkjes achterin de trapkast zitten stoffen, in t donker, want t lampje is kapot.
Dat is toch t toppunt van of niet?
en daarna mijzelf een blauw oog gemept met de strijkplankpoot toen ik m inklapte
en ik heb alle toebehoren van de senseo in de chloor gezet.
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven groentesoep vers gemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
geen nieuws nog dus..
nou dan zal ik jullie even vervelen met mijn nesteldrang
Ik heb net op mn hurkjes achterin de trapkast zitten stoffen, in t donker, want t lampje is kapot.
Dat is toch t toppunt van of niet?
en daarna mijzelf een blauw oog gemept met de strijkplankpoot toen ik m inklapte
en ik heb alle toebehoren van de senseo in de chloor gezet.
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven groentesoep vers gemaakt.
Want ja een "echte" moeder weet hoe ze soep moet maken.
Smaakt goed alleen een beetje overload aan vermicelli
Ben er geloof ik wel op tijd bij
Ja hier ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:48 schreef Oognip het volgende:
Ik begin me zorgen te maken over miss jones
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa! Toch wel!
Gefeliciteerd Jose!
Psssst... Aventura, nu wel echt bovenaan hoor!![]()
Ik ook..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben ook echt ongerust voor MissJones nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |