credit card is credit card toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef Duvel het volgende:
Wat is een trein boeken in Engeland omslachtig... Home Print kun je niet met een buitenlandse creditcard betalen, dat soort shit.
van edingborough via glasgow naar mallaig ( kost 30 pond) en dat is 7 uur reizen ..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef Duvel het volgende:
Wat is een trein boeken in Engeland omslachtig... Home Print kun je niet met een buitenlandse creditcard betalen, dat soort shit.
Als je maar vroeg genoeg boekt is het allemaal goed te betalen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef dan13lv het volgende:
[..]
van edingborough via glasgow naar mallaig ( kost 30 pond) en dat is 7 uur reizen ..
Er zou wel een en ander worden gesaneerd ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
121 Teletekst ma 04 jul
***************************************
Kort nieuws binnenland
***************************************
` Tussen Utrecht en Den Bosch wordt van
zaterdag tot en met dinsdag aan het
spoor gewerkt.Tussen Geldermalsen en
Den Bosch rijden dan geen treinen.In
die worden wissel en een overweg
vernieuwd.Op het traject worden bussen
ingezet.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
Nou, een 5- voor Nederlands, maar okee. Is dit het begin van die wisselsanering?
Moet de aannemer wel de mensen hebben om het werk uit te voeren. Zo bezien kun je in één weekend het hele land renoveren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er zou wel een en ander worden gesaneerd ja.
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom dit een losse periode is, en dit niet meteen wordt meegenomen met Randstadspoor. Pasgeleden lag Den Bosch - Utrecht er immers al een weekend uit, en hebben ze die nieuwe sporen aangesloten. Had dit meteen ook wel gedaan kunnen worden, lijkt me
En dat blijkt nog in geen twintig JAAR te lukken, dus jahquote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet de aannemer wel de mensen hebben om het werk uit te voeren. Zo bezien kun je in één weekend het hele land renoveren.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Het is alleen jammer dat je het materiaal ook niet overal kunt krijgen als het halve spoorwegnet plat ligt door andere werkzaamheden
Dat moet gewoon wel eens mis zijn gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik lach me kapot als zelfs vervoerders daar last van gaa hebben. Weten ze ook eens hoe dat is.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moet gewoon wel eens mis zijn gegaan.
"Hoi, we krijgen je stopmachine niet op het werk, want baanvak x is buitendienst."
-"Ah kut."
Geniaalquote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moet gewoon wel eens mis zijn gegaan.
"Hoi, we krijgen je stopmachine niet op het werk, want baanvak x is buitendienst."
-"Ah kut."
quote:Voorwaarden Reizen op Saldo bij NS
"2.3 In aanvulling op het bepaalde in art. 6.9 AVR-NS dient met Reizen op Saldo bij NS bij het onderbreken van de reis de Rit afgesloten te worden met een Check-uit op het betreffende station. Bij het vervolgen van de reis dient opnieuw Ingecheckt te worden. Zo bestaat bijvoorbeeld een reis die tussentijds is onderbroken uit twee Ritten."
"Onderbreken/onderbroken: De situaties waarbij Reiziger de laatste NS-kaartlezer(s) passeert om het station te verlaten of om gebruik te maken van een voorziening binnen het station die buiten het door de NS-kaartlezers omsloten gebied ligt."
Gebeurd niet met werktrein hoor. Vandaag waren ze met een doodnormale kraan in Rotterdam sporen aan het leggen, ballast neer te doen. Geen werktrein kwam te pas.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik kwam vorige week dus voor het eerst over de nieuwe IJsselbrug bij Zwolle, en toen heb ik me serieus af gevraagd hoe ze van plan waren de resterende sporen richting oude IJsselbrug weg te halen. Die zitten nu aan beide kanten al nergens meer aangesloten. Allebei niet. Kan dus geen werktrein meer in de buurt komen
Ah, dat is een fundamentele wijziging ten opzichte van de huidige tarifering!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef greavy het volgende:
Oh. Laat NS lekker de tyfus vallen.
Over het onderbreken van je reis met RoS.
Maar ik ga bij onderbreken niet uitchecken. Word het alleen maar duurder.
[..]
Locov en Rover zijn een stelletje ingeslapen ouwelullenvergaderingen. Je kunt dan nog beter bij de Maatschappij Voor Beter OV aankloppen (bekend van o.a. Rikus Spithorst), die zeggen tenminste waar het op staat.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, dat is een fundamentele wijziging ten opzichte van de huidige tarifering!
LOCOV EN ROVER TREK VERDOMME JE MUIL EEN KEER OPEN!
Terecht!quote:Wethouder vecht voor loket Driebergen-Zeist
DRIEBERGEN - Protesten vanmorgen op treinstation Driebergen-Zeist. Vanaf vandaag is daar geen bemand loket meer en daar zijn blinde- en slechtziende mensen niet blij mee.
Ook de gemeentes Utrechtse Heuvelrug en Zeist voeren actie. Wethouder Homan stond al vroeg op het station om blinde reizigers een hart onder de riem te steken.
De NS heeft er een nieuwe kaartautomaat neergezet die blinden en slechtzienden ook kunnen gebruiken. Maar daar zijn al veel problemen mee. Het apparaat zou veel te ingewikkeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |