Fixed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef mega-worstje het volgende:
hey osama waarom sta ik niet bij bologna ?
FIFA simuleren, luiheid ten topquote:
Ik kan niet online.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef Killaht het volgende:
[..]
FIFA simuleren, luiheid ten top![]()
Zon spel is gemaakt voor toernooien online e.d.
Fifa kopen en niet online spelenquote:
Bedankt voor je bijdrage, jammer dat het niet inhoudelijk was maar daar kunnen we nog aan werken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef Killaht het volgende:
[..]
FIFA simuleren, luiheid ten top![]()
Zon spel is gemaakt voor toernooien online e.d.
Met die manager 8stequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Raad eens op welke plaats AC Milan is geëindigd.
quote:
Haha wat bezielde Berlusconi ook om Afhaalchinees aan te trekkenquote:
Inderdaad! Alleen inhoudelijke reacties graag in dit topic!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, jammer dat het niet inhoudelijk was maar daar kunnen we nog aan werken.
Tweede, want Lazio is eerste!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel is Genoa?
Ik ga over 5 minuten weg, dus ik ben erg benieuwd!
Ik dacht 10de...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel is Genoa?
Ik ga over 5 minuten weg, dus ik ben erg benieuwd!
Nee dat ben ik met ACMilanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van onderen? niets weerhoudt mij ervan om de titel te prolongeren!
Hoeveelste is Sampdoria geworden?quote:
Dat is eenquote:
Nee, 1tje, ik keek verkeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt keurig 2 ploegen onder je weten te houden
Het wordt een slapeloze nacht Osama terroriseert de mensheid nog 1x door ons een extra dag te laten wachtenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
oeh, ben ik gedegradeerd met AC Cesena ?
Wel realistisch aan de andere kant.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
I seem to have lost my gift.
Dat wordt lam worden vanavond ITALIAN STYLE.
Ja, laatste. Milan had 38p en jij 13pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
oeh, ben ik gedegradeerd met AC Cesena ?
quote:
Pfff... dat weet ik niet zo uit m'n hoofd. Volgens mij ergens in de middenmoot.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef larry91 het volgende:
En mijn grote concurrent AS Roma, hoeveelste zijn zij geworden?
Ik hoefde maar 5 euro te betalenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Fifa nu zelfs al rekening houdt met omkoopschandalen in Italie vind ik spijtig... maar Udinese zal het kampioenschap een jaar later nog wel toegewezen krijgen.
Jij en een prijs winnen zou wel direct eenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Post die eindstand
Milan heeft wel de beker gewonnen hoop ik
haha, misschien een competitie maken met allemaal teams uit de engelse derde divisie + barcelona die ik dan neem. Misschien win ik dan een prijsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij en een prijs winnen zou wel direct eenprestatie zijn, gedegradeerd met Milan of niet
Terroristen zijn niet te vertrouwen blijkt maar weerquote:Op zondag 3 juli 2011 00:27 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Sorry dat ik het vandaag niet gepost heb. Ik had onverwachts een feestje. Maar ik beloof jullie dat ik het morgen zal posten.
vooral die dooie nietquote:Op zondag 3 juli 2011 02:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terroristen zijn niet te vertrouwen blijkt maar weer.
Ja hoor, iedereen is welkomquote:Op zondag 3 juli 2011 12:24 schreef Balvoet het volgende:
Ik wil hier ook wel aan mee doen![]()
Kan ik Ankaragücü zijn?
Bah, stelletje fraudeurs! Alleen bij Sivasspor is er niks aan de handquote:De Turkse politie heeft zondag meer dan veertig mensen opgepakt op verdenking van omkoperij om voetbalwedstrijden te manipuleren. Onder de aangehoudenen bevindt zich de voorzitter van landskampioen Fenerbahįe, Aziz Yildirim. Ook functionarissen van andere clubs en enkele spelers zitten vast.
Het Turkse persbureau Anatolia meldt dat de politie in twaalf steden invallen heeft gedaan. Duels in de hoogste Turkse competitie, de Süper Lig, zouden gemanipuleerd zijn. Onder meer de wedstrijden van Fenerbahįe tegen Sivasspor en Eskisehirspor staan onder verdenking. Fenerbahįe eindigde de competitie in mei als kampioen.
Naast Yildirim zijn onder anderen de Turkse internationals Serdar Kulbilge (Kocaelispor) en Serkan Calik (Galatasaray) gearresteerd. De Nigeriaan Emmanuel Emenike zit ook in hechtenis. Hij maakte onlangs voor negen miljoen dollar de overstap van Karabukspor naar Fenerbahįe.
misschien dat ik dan niet degradeerquote:Op zondag 3 juli 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bah, stelletje fraudeurs! Alleen bij Sivasspor is er niks aan de hand
Ik stel voor: Fenerbaçe en Galatasaray 15 punten in mindering.
Sampdoriaquote:7) Sampdoria
1) Marilungo - Sampdoria - 18
te laatquote:
Karabükspor moet toch nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo, komt er nog wat van? Osama?
Of ben je bezig met iets wat het achtuur journaal gaat halen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Hakki het volgende:
ey ik ben egt goed met fifa maar hoe doe ik die gekke dingen allemaal om langs mense te lopen met bal
L2 plus left stick en dan 2 rondjes en dan nog 3x vierkantjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Hakki het volgende:
ey ik ben egt goed met fifa maar hoe doe ik die gekke dingen allemaal om langs mense te lopen met bal
Dat zie je zo, ga het nu postenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Gaziantepspor nog in de top 5?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef larry91 het volgende:
Laat maar Osama, Istanbul BB heeft toch de dubbel gewonnen daarvoor hebben we de uitslagen niet nodig.
19 puntenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
wel gewonnen van de nummer 2!
hoeveel punten had ik?
Dan heb ik -9quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, Osama, zou je niet werken met plussen en minnen? Gewoon de uitslag van 2010/2011 ernaast leggen. Bursaspor heeft volgens mij de slechtste prestatie geleverd met -13. (In het echt 3e geworden, hier 16e)
Goed idee! Dat ga ik maar eens in de OP verwerkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef Masterboy het volgende:
Zou het niet leuk zijn als er een algemene ranking komt?
Kampioen = 10 punten
Bekerwinnaar = 9 punten
2 t/m 5 = 8 punten
5 t/m 12 = 6 punten
12 t/m 15 = 3 punten
15 t/m 18 = 0 punten
Zoiets bedoel ik
Maar dan doe ik dan wel dequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef Masterboy het volgende:
Kampioen = 10 punten
Bekerwinnaar = 9 punten
2 t/m 5 = 8 punten
5 t/m 12 = 6 punten
12 t/m 15 = 3 punten
15 t/m 18 = 0 punten
Zoiets bedoel ik
Zo is het beter denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef Masterboy het volgende:
Kampioen = 10 punten
Bekerwinnaar = 8 punten
2 t/m 5 = 6 punten
6 t/m 10 = 3 punten
Zoiets bedoel ik
Nee manquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:24 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Maar dan doe ik dan wel de- en
prestaties weg.
Dat hoeft niet, gewoon algemene ranking +quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:24 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Maar dan doe ik dan wel de- en
prestaties weg.
Bullshit. Je moet wel vergelijken met de daadwerkelijke uitslag. Anders zijn levensloze mensen die als eerste posten altijd kampioen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef Masterboy het volgende:
Kampioen = 10 punten
Bekerwinnaar = 9 punten
2 t/m 5 = 8 punten
5 t/m 12 = 6 punten
12 t/m 15 = 3 punten
15 t/m 18 = 0 punten
Zoiets bedoel ik
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Mss wat rekenwerk, maar als obl hier gewoon de fifa stand post, is er vast wel iemand die het verschil met de echte positie en punten wil berekenen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bullshit. Je moet wel vergelijken met de daadwerkelijke uitslag. Anders zijn levensloze mensen die als eerste posten altijd kampioen.Je moet echt met een systeem werken waarbij het verschil tussen echte positie en fifa-positie het aantal punten is.
Een kampioen in het echt kan maximaal 1e worden in de compo, hoeveel punten krijgt die dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bullshit. Je moet wel vergelijken met de daadwerkelijke uitslag. Anders zijn levensloze mensen die als eerste posten altijd kampioen.Je moet echt met een systeem werken waarbij het verschil tussen echte positie en fifa-positie het aantal punten is.
Dude wat doe jequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Thas het volgende:
Bij deel 1 dacht ik dat OP en alle reageerders een stel trolls waren, maar we zitten nu al bij deel 3; wat is hier nou in godsnaam boeiend aan?
Succes met al die rekenwerkquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op de PSP iig niet, voor PC zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Romanus het volgende:
Kan je in de Be a Coach mode ook uiteindelijk een nationaal elftal gaan coachen? (PC versie)
Je kunt ook een puntenaftrekstelsel hanteren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een kampioen in het echt kan maximaal 1e worden in de compo, hoeveel punten krijgt die dan?
Heb ik alquote:Op donderdag 7 juli 2011 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
We kunnen ook gewoon allemaal een osm account maken.
Dus het is bij Ajax 100-5(5x1)+0 ongeveer?quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt ook een puntenaftrekstelsel hanteren.
Punten:
100+/-(verschil in plek*(5*officiele positie))+bonus
Bonus = +10 voor kampioen / +5 voor nummer 2 / +3 voor nummer 3
Stel je neemt Ajax. Osama simuleert en Ajax eindigt zesde, dan krijg je:
100-(5*(5*1))+0= 75 punten.
Stel je neemt PSV. PSV kampioen in Fifa:
100+(2*(5*3))+10 = 140 punten.
Willem II kampioen:
100+(17*(5*18)+10 = 1630 punten.
Zoiets maar dan iets uitgebalanceerder. Heb nu geen zin om erover na te denken.
Willem II in het echt = 18quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:14 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Dus het is bij Ajax 100-5(5x1)+0 ongeveer?
En waarom die 17 bij Willem II?
Ja, sorry, niet echt een kei in m'n wiskunde
Dan kan je maar 100 punten halen maximaal als het team in het echt eerste is geworden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt ook een puntenaftrekstelsel hanteren.
Punten:
100+/-(verschil in plek*(5*officiele positie))+bonus
Bonus = +10 voor kampioen / +5 voor nummer 2 / +3 voor nummer 3
Stel je neemt Ajax. Osama simuleert en Ajax eindigt zesde, dan krijg je:
100-(5*(5*1))+0= 75 punten.
Stel je neemt PSV. PSV kampioen in Fifa:
100+(2*(5*3))+10 = 140 punten.
Willem II kampioen:
100+(17*(5*18)+10 = 1630 punten.
Zoiets maar dan iets uitgebalanceerder. Heb nu geen zin om erover na te denken.
Oh, nu snap ik het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Willem II in het echt = 18
Willem II kampioen in FIFA = 1
18-1 = 17 plaatsen winst
dus minder aantrekkelijk om hoge teams te nemenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan kan je maar 100 punten halen maximaal als het team in het echt eerste is geworden.
GAIS is een beetje een middenmoter, ik verwacht daar weinig van, dus hun houden de vacature. Competitie gaat van start!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
kies anders een random user voor GAIS.
Morgen dus de resultaten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
GAIS is een beetje een middenmoter, ik verwacht daar weinig van, dus hun houden de vacature. Competitie gaat van start!
De spelers zijn homo, kijk de naam: GAIS.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
respect voor GAIS dat ze het aandurven zonder trainer aan de competitie te beginnen!
vraagt wel om veel verantwoordelijkheid van de spelers natuurlijk
Nee, Brommapojkarna wordt kampioen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:30 schreef OmniRocket het volgende:
kan ik de champagne alvast koud zetten?
16 juni?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:49 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Het is alweer bijna zover, 16 juni gaat Osama 3 weken van de zon genieten! Dus dan moet iemand anders die FIFA heeft gaan simuleren. Of jullie wachten op mij...
Btw. ze hebben op die camping geen wifi
Ik bedoelde natuurlijk 16 juli, het was een test om te kijken of iedereen nog wakker wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
tegen die tijd heb je vast wel iemand gevonden, nog meer dan 11 maanden.
Kan je daar ook op simuleren? Op PES 2010 niet bij mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil het wel overnemen, maar ik heb PES 2011 en die heeft alleen de franse, spaanse, italiaanse, engelse en nederlandse competitie
Ik neem dan gewoon een team in het seizoen en spoel alle weken door.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:42 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Kan je daar ook op simuleren? Op PES 2010 niet bij mij.
Tja, dan wordt het moeilijk. Misschien heeft johannes_vermeer of j0rdiiii FIFA of zo..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik neem dan gewoon een team in het seizoen en spoel alle weken door.
(maar ik bedenk me net dat ik niet kan omdat ik ook 3 weken niet thuis ben)
Welke FIFA heb jij dan? Verder ditquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan het wel even overnemen denk ik.
Ok.quote:
Littlerabbit > Willem II even laten zien hoe het ook had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben kampioen. Dus ik mag beslissen.
We gaan de Eredivisie doen.
Ajacied4lf - Ajax
Dan simuleer je zelf ook maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacied4lf - Ajax
Eredivisie hebben we al gedaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacied4lf - Ajax
Een danswedstrijd? ik ben best een getalenteerde line dancer.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef yassinova het volgende:
hallo
ik ben actief op een ander forum
forums.marokko.nl
wie zijn hier de beste 5 spelers?
forum vs forum ??
Onze agenda is al vol geplanned tot maart 2012. Daarna zouden we wel een wedstrijdje kunnen spelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef yassinova het volgende:
oke ... zullen we competitie aanmaken forum vs forum...
Regel dat maar met Osama Bin Laden.quote:
1) Osama_bin_Ladenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef yassinova het volgende:
hallo
ik ben actief op een ander forum
forums.marokko.nl
wie zijn hier de beste 5 spelers?
forum vs forum ??
als je goed kijkt, dan zie je dat ie niet meer beschikbaar is.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Seattle Sounders nog beschikbaar?
N'Kufo is mineeeeeeeeee!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Seattle Sounders nog beschikbaar?
Jaja, het marokko forum ziet hierin een enorme uitdaging!quote:
Kansenberekeningquote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja, het marokko forum ziet hierin een enorme uitdaging!
Het schijnt dat ze al weken aan het trainen zijn om hun fifa simuleer skillz wat op te krikken.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja, het marokko forum ziet hierin een enorme uitdaging!
Het schijnt dat ze al weken aan het trainen zijn om hun fifa simuleer skillz wat op te krikken.
Tussen 40 en 45 boekte hij anders best veel landelijk succes binnen Europa.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:14 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Adolf_Hitler nam alleen maar Oostenrijkse teams
Mowah, meer tussen 39 en 42.. Daarna werd het hard minder. Een minder succesvolle periode in Afrika en Rusland bleken eigenlijk zijn ondergang te worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen 40 en 45 boekte hij anders best veel landelijk succes binnen Europa.
Naja een bekerwinst telt hier ook als hoofdprijs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Mowah, meer tussen 39 en 42.. Daarna werd het hard minder. Een minder succesvolle periode in Afrika en Rusland bleken eigenlijk zijn ondergang te worden.
Voor de meeste clubs wel, naar NL maatstaven is het een troostprijs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja een bekerwinst telt hier ook als hoofdprijs.
Maakt niet uit. Ik neem Crew er ook bij, ik heb vakantie, dus heb tijd over.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Je hebt Toronto al, kijk:
[..]
Nou, voor deze keer danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik neem Crew er ook bij, ik heb vakantie, dus heb tijd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |