Je wordt alleen beperkt door je eigen overtuigingen. Als jouw innerlijke overtuiging is dat het lukt, dan lukt het ook. Is jouw overtuiging dat het moeilijk zal worden en het waarschijnlijk toch niet zal lukken, dan wordt dat jouw waarheid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Pfff! Ik ben zo bang dat het niet lukt
Maar ik wil er echt vanaf.
Wat een wijsheid voor zo'n klein mannekequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je wordt alleen beperkt door je eigen overtuigingen. Als jouw innerlijke overtuiging is dat het lukt, dan lukt het ook. Is jouw overtuiging dat het moeilijk zal worden en het waarschijnlijk toch niet zal lukken, dan wordt dat jouw waarheid.
Lol. Dat dachten ze voor ik op de crewmeet kwam ook. Bleek ik toch even de verrassing van 2011 te zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat een wijsheid voor zo'n klein manneke
Ik heb je fobo allang bekekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol. Dat dachten ze voor ik op de crewmeet kwam ook. Bleek ik toch even de verrassing van 2011 te zijn
Ik die van jou nietquote:
Staat ook niks inquote:
My point exactly.quote:
Ga eten dan!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
My point exactly.
Fuuu, ik heb nog niks gegeten vandaag
Van Buisman?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga eten dan!
Edit: Koffie! Ik wil ineens koffie. Ik ga koffie pakken.
Edit2: Wiener Melange is het geworden
Uit een automaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van Buisman?Daar heb ik liever de cafe au caramel van, al is die vrij moeilijk te krijgen.
En nee, ik ga niet eten want mezelf bikkel vinden is stoer enzo.
Goed zo!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kut ik heb hongerIk ga nu echt even mijn boterhammen eten
Wat "goed zo"? Goed dat ik honger heb?quote:
Nee, goed dat je eet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat "goed zo"? Goed dat ik honger heb?
*coole zonnebril opzetquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, goed dat je eet.
Alle coole mensen eten.
Je toverde een glimlachje op mijn gezicht tevoorschijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*coole zonnebril opzet*
fuck, nou zie ik niks meer
Klasse vier. Geen slecht ding dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je toverde een glimlachje op mijn gezicht tevoorschijn.
Hoe donker is die zonnebril dan wel niet!
Ik poker wel eens binnen 's avonds met een zonnebril op. En dan kan ik nog gewoon zien.
Ik kan redelijk pokeren. Kan alleen niet zo heel goed liegen. Dus bluffen gaat vaak niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klasse vier. Geen slecht ding dus.
Kan jij goed pokeren? Dan moet je me dat eens leren
Mooi, ik wil ook wel eens een giga inkomen verdienen met online pokerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kan redelijk pokeren. Kan alleen niet zo heel goed liegen. Dus bluffen gaat vaak niet.
Wel kan ik handig misbruik maken van dat iedereen weet dat ik niet kan liegen.
Als ik veel bet gaat men er automatisch vanuit dat ik goede kaarten heb
...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooi, ik wil ook wel eens een giga inkomen verdienen met online pokeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Nee, bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |