Hoop het ook, want cold turkey werkt bijna nooit. Immers... waarom vrijdag pas de laatste cigaret? Waarom niet nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga maar geen vervanging gebruiken. Want dan moet je daar ook nog van afkicken.
Gewoon cold turkey in 1 klap stoppen. Mijn vriend gaat mee stoppen
We beginnen saampjes zaterdag. Vrijdagavond even lekker de laatste sigaret en dan niks meer!
Ik hoop dat het gaat lukken.
90% van de mensen die zijn gestopt zijn cold turkey gestopt. Als je eerst gaat minderen lukt het juist niet. En vrijdag omdat vrijdag. Even genieten van de laatste sigaretten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoop het ook, want cold turkey werkt bijna nooit. Immers... waarom vrijdag pas de laatste cigaret? Waarom niet nu?
Hmmm ok. Ken velen die uiteindelijk dan toch weer beginnen om welke reden dan ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
90% van de mensen die zijn gestopt zijn cold turkey gestopt. Als je eerst gaat minderen lukt het juist niet. En vrijdag omdat vrijdag. Even genieten van de laatste sigaretten.
Maar... er zijn al zoveel mensjes op deze aardbol.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef MissVanity het volgende:
Cool! Maar ik wil stoppen.
Beter voor de vruchtbaarheid
Tja, het ultieme doel van dit bestaan. Je voortplantenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar... er zijn al zoveel mensjes op deze aardbol.![]()
Ach, zolang ik maar niet hoef op te passen vind ik het allemaal prima!
Niet voor iedereen. Mijn eigen doelen zijn niet minder ultiem omdat het menselijke ras voortplanten daar niet bij in zit begrepen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
Tja, het ultieme doel van dit bestaan. Je voortplanten
Nou prima toch? Dromen zijn daar om ze na te jagen.quote:Mama worden is mijn allergrootste droom!
Je hoeft niet in de verdediging te schieten heur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niet voor iedereen. Mijn eigen doelen zijn niet minder ultiem omdat het menselijke ras voortplanten daar niet bij in zit begrepen.
[..]
Nou prima toch? Dromen zijn daar om ze na te jagen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef MissVanity het volgende:
Heb je ooit een dier gekend dat pertinent geen papa of mama wilde worden?
Oke, ik ben benieuwd. Vertel??quote:
Gaat over een merrie in dit geval. Het uitgebreide verhaal komt nog wel als je daar echt geinteresseerd bent, want zit nu op werk.quote:
Ok. Werkze dan maar. Ik wacht je verhaal af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gaat over een merrie in dit geval. Het uitgebreide verhaal komt nog wel als je daar echt geinteresseerd bent, want zit nu op werk.
Jij ook Mousy en alle anderen hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:31 schreef mousy31 het volgende:
Hallo allemaal kom jullie ff een fijne dag wensen
Dat is lekker, gewoon aanschuiven en lekker etenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:57 schreef MissVanity het volgende:
Yeeh!Fijne dag allemaal
Ik ben superblij want iemand anders gaat voor me koken vanavond
Pfff! Ik ben zo bang dat het niet luktquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lekker, gewoon aanschuiven en lekker eten![]()
Nog maar twee dagen roken Missy, en dan....zie je er tegenop?
Als je het echt wilt gaat het lukkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Pfff! Ik ben zo bang dat het niet lukt
Maar ik wil er echt vanaf.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je het echt wilt gaat het lukken
Klopt. En hele gezonde baby makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begreep uit je posts dat je een doel voor ogen hebt, en dat zal je zeker extra motiveren
Zal voor je duimen. Als jij dat andere nu doet gaat het vast goedkomenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Klopt. En hele gezonde baby makenWie weet ben ik op de meet al zwanger
Waarschijnlijk niet, maar het is mogelijk
Yeeh! Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal voor je duimen. Als jij dat andere nu doet gaat het vast goedkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |