Zonnetje schijnt hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:46 schreef mousy31 het volgende:
Zit helemaal niet lekker in mn vel, pijn in mn kop en in mn nek, zal wel weer een koudje hebben gevat.
t Weer is echt om op te sch*ten. Waar blijft de zon????
YEEH! Ik heb sinds twee weken ook tarotkaarten. Heb alleen nog maar een legging voor Bastard gedaan. Ging best oke.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga zometeen trouwens mijn eerste set tarotkaarten aanschaffen
Welk deck heb je? En was het moeilijk om te leren?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
YEEH! Ik heb sinds twee weken ook tarotkaarten. Heb alleen nog maar een legging voor Bastard gedaan. Ging best oke.
Rider Waite. Heb 1 keer gedaan. Ging gelijk goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welk deck heb je? En was het moeilijk om te leren?
Wat goed, al zo snel een legging doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
YEEH! Ik heb sinds twee weken ook tarotkaarten. Heb alleen nog maar een legging voor Bastard gedaan. Ging best oke.
Watte? Jouw post?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat goed, al zo snel een legging doen.
Heeft die legging hier gestaan?
De legging staat in de inbox van Bastardquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat goed, al zo snel een legging doen.
Heeft die legging hier gestaan?
Oh, okeequote:Op maandag 18 juli 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
[..]
De legging staat in de inbox van Bastard
Vraag of je vriend ook wil stoppen. Doen jullie het samen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb net besloten te stoppen met roken.
Goed he? Ik vind het alleen nu al moeilijk!
Straks thuis gaat mijn vriend natuurlijk zitten roken!
Bah! Waarom ben ik er ooit aan begonnen??
Ik ga wel vragen of hij mee wil stoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraag of je vriend ook wil stoppen. Doen jullie het samen.
Wel goed van je dat je dat besluit genomen hebt.
Succes!
www.cmalo.nl ... Bestel de eGo-T van Ovale. Perfecte tussenstop.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb net besloten te stoppen met roken.
Goed he? Ik vind het alleen nu al moeilijk!
Straks thuis gaat mijn vriend natuurlijk zitten roken!
Bah! Waarom ben ik er ooit aan begonnen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |