Woooow, wat goed kerel!! Dat jij dat typfoutje gezien hebt! Jij bent vast veel slimmer dan mij. Respect kerel!quote:
Ja man ik doe VMBO ouwe, je weet toch. Ja ik ben veel dommer als jou. We kunnen niet allemaal zo slim en succesvol als jou worden he.quote:
Dan ik*.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Woooow, wat goed kerel!! Dat jij dat typfoutje gezien hebt! Jij bent vast veel slimmer dan mij. Respect kerel!
Typefoutjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Woooow, wat goed kerel!! Dat jij dat typfoutje gezien hebt! Jij bent vast veel slimmer dan mij. Respect kerel!
Ja slecht gozer, slecht. Ben er veel te dom voor eigenlijk. Terwijl het maar mbo is. Zelfs dat lukt me niet. Was ik maar net zo slim als jou kerel. Was ik maar net zo succesvol. Jij hebt tenminste het recht om neer te kijken op anderen. Omdat je zo slim bent! Respect.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef HerbertThePervert het volgende:
Maar hé TS, hoe gaat het met je MBO-informatica opleiding?
Het is 'dan jij' en in de laatste zin 'als jij'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Ja man ik doe VMBO ouwe, je weet toch. Ja ik ben veel dommer als jou. We kunnen niet allemaal zo slim en succesvol als jou worden he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |