Haha ja ik kan gewoon niet spellen gozer. Komt omdat ik veel dommer ben dan jij. Niet iedereen kan zo succesvol worden als jij he. Maar goed dat we mensen hebben die typfouten van anderen verbeteren. Helemaal top!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:45 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Typfout, kom op man. Wees eerlijk en geef toe dat je niet kunt spellen. Dat is niet alleen jouw schuld, maar ook die van je rijdende school.
Neeeee. Die was er al. Niet nodig.quote:
Dat zit hem idd in het verschil tussen MBO en HBO manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Haha ja ik kan gewoon niet spellen gozer. Komt omdat ik veel dommer ben dan jij. Niet iedereen kan zo succesvol worden als jij he. Maar goed dat we mensen hebben die typfouten van anderen verbeteren. Helemaal top!
Die is dicht.quote:
Hij wel ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:45 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Ja echt goed man. HBO, soooooDa's echt hooggeschoold man. Echt goed. Jij bent meer waard dan mij, respect gozer! Jij gaat het maken.
Ja idd. Zo latenquote:
Ja, echt he? Mensen die mbo hebben gedaan zijn echt ALTIJD veeeeeel dommer dan hbo-ers. Ik heb trouwens ook hbo gedaan, maarja jij zegt dat ik mbo heb gedaan, dus dan zal dat wel zo zijn he. Immers, jij hebt altijd gelijk. Respect kerel. Je hebt goede redenen om jezelf beter te voelen dan anderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zit hem idd in het verschil tussen MBO en HBO man
Hahaha! Zoooo grappig! Doe het in mijn broek, monkyyy! Geweldig hahaha. Helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef monkyyy het volgende:
Schavuit1986 is het type gast dat in een voetbalstadion gaat plassen en naast het enige gebruikte urinoir (van de 20) gaat staan en vervolgens zegt tegen zijn buurman "mooie penis" waarop hij reageert met "wat zei je daar little fag?", waarop Schavuit1986 vervolgens weer zegt "well uhm, ik heb een DVD gehuurd, army boys taking a break Vol II, kom je mee naar mij thuis om het met je eigen ogen te zien big guy?"
''waarna een mooie dame genaamd Alexandra ook een bezoekje brengt bij de heren, en uiteraard werd er strippoker gespeeld, helaas voor Schavuit1986 moest hij alles uitdoen waardoor hij nu zo gefrustreerd reageert''quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef monkyyy het volgende:
Schavuit1986 is het type gast dat in een voetbalstadion gaat plassen en naast het enige gebruikte urinoir (van de 20) gaat staan en vervolgens zegt tegen zijn buurman "mooie penis" waarop hij reageert met "wat zei je daar little fag?", waarop Schavuit1986 vervolgens weer zegt "well uhm, ik heb een DVD gehuurd, army boys taking a break Vol II, kom je mee naar mij thuis om het met je eigen ogen te zien big guy?"
Niks anders dan liefde voor jouquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Ja, echt he? Mensen die mbo hebben gedaan zijn echt ALTIJD veeeeeel dommer dan hbo-ers. Ik heb trouwens ook hbo gedaan, maarja jij zegt dat ik mbo heb gedaan, dus dan zal dat wel zo zijn he. Immers, jij hebt altijd gelijk. Respect kerel. Je hebt goede redenen om jezelf beter te voelen dan anderen.
Hahaha, die Shalimar toch. Hahaha.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef Shalimar het volgende:
[..]
''waarna een mooie dame genaamd Alexandra ook een bezoekje brengt bij de heren, en uiteraard werd er strippoker gespeeld, helaas voor Schavuit1986 moest hij alles uitdoen waardoor hij nu zo gefrustreerd reageert''
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Hahaha, die Shalimar toch. Hahaha.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef ArmyRanger het volgende:
TS heeft hbo psychologie gedaan.
Alleen is hij geen psychiater geworden daarzo, maar een psychoot
Haha, ja. Psychoot ja. Hahaha.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef ArmyRanger het volgende:
TS heeft hbo psychologie gedaan.
Alleen is hij geen psychiater geworden daarzo, maar een psychoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |