Jeweetzelluf, respect voor je moeder die jou niet vermoord had toen je nog een babytje was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, respect zal je hebben lowlife
Dit gaat iets te vur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, respect voor je moeder die jou niet vermoord had toen je nog een babytje was.
Beter post je gewoon op youtube bij de comments. Jouw niveautjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef schavuit1986 het volgende:
Ja lekker bannen. Who gives the shit. Forums genoeg. Bye bye
Jij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef schavuit1986 het volgende:
Edman, tip voor jou:
-zigeunerforum
-homofielenforum
-stichting martijn forum
Zit ik allang jongenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef schavuit1986 het volgende:
Edman, tip voor jou:
-zigeunerforum
-homofielenforum
-stichting martijn forum
Welke username?quote:
Jij bent echt triest. Ben je vroeger verwaarloosd?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Wanneer jou moeder aan kanker overlijdt.
Vanwege jouW moeder foutje, of de inhoud?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent echt triest. Ben je vroeger verwaarloosd?
Alles.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwege jouW moeder foutje, of de inhoud?
Oh wat goed kerel! Je hebt een typfoutje ondekt! Wow, jij bent echt veel slimmer dan mij nu man! Respect!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwege jouW moeder foutje, of de inhoud?
Ja HBO hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:44 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Oh wat goed kerel! Je hebt een typfoutje ondekt! Wow, jij bent echt veel slimmer dan mij nu man! Respect!
Maar even serieus, jij bent 25?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:44 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Oh wat goed kerel! Je hebt een typfoutje ondekt! Wow, jij bent echt veel slimmer dan mij nu man! Respect!
Ja echt goed man. HBO, soooooquote:
Typfout, kom op man. Wees eerlijk en geef toe dat je niet kunt spellen. Dat is niet alleen jouw schuld, maar ook die van je rijdende school.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:44 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Dudequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:45 schreef schavuit1986 het volgende:
[..]
Ja echt goed man. HBO, soooooDa's echt hooggeschoold man. Echt goed. Jij bent meer waard dan mij, respect gozer! Jij gaat het maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |