Eerste deel klopt.quote:

Nope.quote:

Close enough, StarCom. Anders wordt het galgje.quote:

The ganitor, Seamus of zoiets?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Klaudias het volgende:
Noem een regelmatig terugkerend personage uit de tv-serie "The Simpsons" met wenkbrauwen.

Seamus zit maar in 1 aflevering.quote:

Ik bedoel die Schotse concierge van Barts school, maar ik weet zijn naam niet meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Seamus zit maar in 1 aflevering.
je bedoelt iemand anders denk ik.

quote:

http://en.wikipedia.org/wiki/Groundskeeper_Williequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik bedoel die Schotse concierge van Barts school, maar ik weet zijn naam niet meer.

Die heeft er maar 1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik bedoel die Schotse concierge van Barts school, maar ik weet zijn naam niet meer.

DP is gewoon een film term die double penetration betekend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Bart het volgende:
Bij een twijfelachtig antwoord bepaalt de vraagsteller of het goed is of niet. Maar als een antwoord gewoon aantoonbaar goed is, ook al is het niet het antwoord dat de vraagsteller wil horen, dan lijkt mij dat de vraagsteller er gewoon op aangesproken moet worden dat het punt naar het eerste juiste antwoord gaat.

Karrel, hou het ff in het discussietopic aub, dat is er niet voor niets.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
DP is gewoon een film term die double penetration betekend.

quote:

Maar je noemt wel de derde juiste.quote:

Dat is net als de overige doorgestreepte antwoorden geen netbeheerder maar een energieleverancier. Volgens de nieuwe energiewet moeten die twee taken gescheiden worden, vandaar Nuon -> Nuon+Liander, en Eneco -> Eneco+Stedin.quote:

1. Dat weet ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
DP is gewoon een film term die double penetration betekend.

Dat was ook een goed antwoordquote:

De discussie voor je ergens anders. Ik probeer het alleen hier toe te passen met behulp van jouw quote. Ik ben het niet eens met de punt verdeling.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
1. Dat weet ik.
2. Waarom kopieer je een reactie uit een ander topic hier? Dat soort discussies voeren we niet voor niets ergens anders.

Beide nee. Gaat om twee steden die tegen elkaar aanliggen, in de staat minnesotaquote:

Minneapolis?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Beide nee. Gaat om twee steden die tegen elkaar aanliggen, in de staat minnesota

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |