abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98970222
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

WOT?!!! :X :X :P 8)7 :+
Ze is toch niet spuuglelijk? :?
pi_98970875
Grappig ga door
pi_98973758
Ik vind haar ook niet opvallen door haar uiterlijk hoor.. Gewoon een gemiddelde scholiere. Nou ja, zonder school dan.
  zondag 3 juli 2011 @ 09:56:04 #54
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_98974073
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:06 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ze is toch niet spuuglelijk? :?
Ik schrik me iedere keer rot als ik de grote foto uit de OP zie :X :X
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_98974232
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik schrik me iedere keer rot als ik de grote foto uit de OP zie :X :X
Ze kan soms wel heel lelijk kijken, dat dan weer wel :D
  zondag 3 juli 2011 @ 11:13:57 #56
124676 RobertoCarlos
pi_98975244
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:10 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ze kan soms wel heel lelijk kijken, dat dan weer wel :D
Ze is ook gewoon lelijk.
pi_98976548
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ze is ook gewoon lelijk.
Die foto is niet geweldig nee. Maar op andere foto's valt het toch wel mee? Ze is iig niet meer zo sprieterig. Alleen nu moet ze oppassen dat ze geen overgewicht krijgt door het goede leven.. Ik bedoel de ontberingen die ze moet doorstaan op haar emotionele odyssee van twee jaar alleen op de ontstuimige en onvoorspelbare wereldzeeën.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 12:19:50 #58
137949 Disana
pi_98976740
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

Ze is ook gewoon lelijk.
Dat toch ook weer niet? Ze is wat de Engelsen noemen plain, kraak noch smaak, hoe zei spuitje het ook alweer op z'n Gronings :)

We hadden het laatst over hoe ze eet, er waren vraagtekens over want ze wil er niet veel over kwijt. Maar vandaag lees ik

'En nu ga ik nog even iets lekkers koken want zeelucht maakt hongerig, alleen weet ik nog niet wat.. '

Dat lijkt te duiden op wat meer dan ravioli in blik, pannenkoeken of droog brood. Wat denken jullie?
pi_98976837
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat toch ook weer niet? Ze is wat de Engelsen noemen plain, kraak noch smaak, hoe zei spuitje het ook alweer op z'n Gronings :)

We hadden het laatst over hoe ze eet, er waren vraagtekens over want ze wil er niet veel over kwijt. Maar vandaag lees ik

'En nu ga ik nog even iets lekkers koken want zeelucht maakt hongerig, alleen weet ik nog niet wat.. '

Dat lijkt te duiden op wat meer dan ravioli in blik, pannenkoeken of droog brood. Wat denken jullie?
Koekjes! :D
  zondag 3 juli 2011 @ 12:24:48 #60
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_98976913
quote:

[..]

als ze er niks over kwijt wil, en ze weet nog niet wat ze gaat koken zal het wel weer ravioli zijn _O-
pi_98976944
quote:

[..]

ik vind het niet per sé duiden op iets anders dan normaal. Misschien kan ze niet kiezen tussen tortellini met kaas- of vleesvulling.
Maar mss. vergis ik me en is ze een heerlijk plaatselijk gerecht wat ze ergens heeft opgepikt aan het klaarmaken.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 12:34:00 #62
137949 Disana
pi_98977204
Hahaha, jullie zijn lekker optimistisch over haar voedselvoorraad en kookkunsten. Eenmaal koekjes, eenmaal ravioli, mogelijk tortellini.

Ik vond die zin toch vrij hoopvol klinken. 'Iets lekkers koken', dat is toch wel wat meer dan een blikje opwarmen?
pi_98977305
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:34 schreef Disana het volgende:
Hahaha, jullie zijn lekker optimistisch over haar voedselvoorraad en kookkunsten. Eenmaal koekjes, eenmaal ravioli, mogelijk tortellini.

Ik vond die zin toch vrij hoopvol klinken. 'Iets lekkers koken', dat is toch wel wat meer dan een blikje opwarmen?
Het hangt ervan af wat ze lekker vindt..En van wat ze kan.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:59:20 #64
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_98977949
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:34 schreef Disana het volgende:

Ja je zou zeggen dat ze op zich op die boot tijd genoeg heeft om eens lekker te koken.
Lack of common cents
pi_98978109
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja je zou zeggen dat ze op zich op die boot tijd genoeg heeft om eens lekker te koken.
Maar je moet het ook kunnen. En als het lekker hard waait en die boot schommelt alle kanten op lijkt het me nog niet eenvoudig een verantwoorde maaltijd te koken. Maar als ze genoeg vers fruit aan boord heeft zal het met de vitamientjes wel mee vallen.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 13:10:49 #66
137949 Disana
pi_98978236
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:05 schreef spuitje het volgende:

Maar je moet het ook kunnen. En als het lekker hard waait en die boot schommelt alle kanten op lijkt het me nog niet eenvoudig een verantwoorde maaltijd te koken. Maar als ze genoeg vers fruit aan boord heeft zal het met de vitamientjes wel mee vallen.
Twintig knopen wind, geen melding van schommelen. En fruit kook je niet, dus hopelijk heeft ze het over iets anders dat ook gezond is.
pi_98979997
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Twintig knopen wind, geen melding van schommelen. En fruit kook je niet, dus hopelijk heeft ze het over iets anders dat ook gezond is.
Ze heeft het alleen over iets wat lekker is :P Ach nou ja, misschien lezen we morgen wat ze gegeten heeft?

Vraag me trouwens af: zal ze zelf aanwezig zijn op de geplande meets in augustus?
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 14:33:47 #68
137949 Disana
pi_98980780
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:07 schreef spuitje het volgende:

Ze heeft het alleen over iets wat lekker is :P Ach nou ja, misschien lezen we morgen wat ze gegeten heeft?

Vraag me trouwens af: zal ze zelf aanwezig zijn op de geplande meets in augustus?
Meets? Ik heb weer iets gemist, geloof ik?
pi_98981484
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef Disana het volgende:Meets? Ik heb weer iets gemist, geloof ik?
fanclub meetings. Zal me niets verbazen dat ze "even" komt overvliegen, want dat mag immers als je solo en unassistent en non stop rond de wereld vaart
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 14:55:35 #70
137949 Disana
pi_98981555
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:53 schreef Alleskids het volgende:

fanclub meetings. Zal me niets verbazen dat ze "even" komt overvliegen, want dat mag immers als je solo en unassistent en non stop rond de wereld vaart
Waar kun je daarover lezen dan? Zijn er echt mensen zo gek van haar dat ze elkaar willen ontmoeten?

Ik zie haar daar nog niet zomaar heen gaan. Haar permanente kaakklem zou verhinderen dat ze haar fans eens vriendelijk toelacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 03-07-2011 15:10:19 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 15:17:06 #71
124676 RobertoCarlos
pi_98982414
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Waar kun je daarover lezen dan? Zijn er echt mensen zo gek van haar dat ze elkaar willen ontmoeten?
Als je LD met Anne Frank vergelijkt kan ik me dat ook wel voorstellen... 8)7
  zondag 3 juli 2011 @ 16:07:20 #72
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_98984562
Misschien houd ze die meetings midden op de oceaan, volgboten zijn er toch wel
pi_98987841
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie haar daar nog niet zomaar heen gaan. Haar permanente kaakklem zou verhinderen dat ze haar fans eens vriendelijk toelacht.
Dat kun je lezen op haar Hyves Eentje op de dag dat het een jaar geleden is dat ze uit Nederland vertrok en eentje op de dag dat ze officieel aan haar solozeiltocht rond de wereld is begonnen.
En ik denk dat ze wel vriendelijk tegen haar echte fans zal zijn. Die zorgen er immers deels voor dat zij nog steeds vakantie kan houden, dus die moet je te vriend houden.
pi_98990827
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:25 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat kun je lezen op haar Hyves Eentje op de dag dat het een jaar geleden is dat ze uit Nederland vertrok en eentje op de dag dat ze officieel aan haar solozeiltocht rond de wereld is begonnen.
En ik denk dat ze wel vriendelijk tegen haar echte fans zal zijn. Die zorgen er immers deels voor dat zij nog steeds vakantie kan houden, dus die moet je te vriend houden.
Ze zal alleen niet speciaal voor hen komen overvliegen. Teveel moeite..
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 18:48:54 #75
137949 Disana
pi_98991138
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:25 schreef spuitje het volgende:

Ik zie daar niet direct een meet beschreven staan (kijk vast niet goed), maar moet ik het zo zien dat de mensen links onder Aanwezigen (66) op de meet zullen zijn van 1 augustus, etcetera? En dat er dan op 21 augustus 48 mensen zeker aanwezig zullen zijn? Wat een mafketels zeg, hebben ze niets beters te doen? :D
pi_98991335
Wat zouden ze eigenlijk doen op die bijeenkomsten? :?

Zouden ze misschien geld inzamelen voor een standbeeld? :D
pi_98992185
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:54 schreef Banjerkanjer het volgende:

Allemaal verhalen vertellen over hoe geweldig ze Laura vinden. Opscheppen over hoe dicht bij ze haar stonden op de HISWA. En elkaar vertellen hoe heldhaftig het van haar was om zich te verzetten tegen het mensvijandige regime en in tegenstelling tot Anne Frank, die ook graag de wereld had willen omzeilen en in haar polsen sneed omdat dat niet mocht van de Duitsers, het overleefd heeft.. Oh wacht, er is een klein nuanceverschil tussen hun beider situaties.
(Ik geloof nog steeds dat dat Anne Frankverhaal een meesterlijke troll was trouwens. Dat kán een zinnig mens toch niet serieus menen?)
pi_98992467
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Allemaal verhalen vertellen over hoe geweldig ze Laura vinden. Opscheppen over hoe dicht bij ze haar stonden op de HISWA. En elkaar vertellen hoe heldhaftig het van haar was om zich te verzetten tegen het mensvijandige regime en in tegenstelling tot Anne Frank, die ook graag de wereld had willen omzeilen en in haar polsen sneed omdat dat niet mocht van de Duitsers, het overleefd heeft.. Oh wacht, er is een klein nuanceverschil tussen hun beider situaties.
(Ik geloof nog steeds dat dat Anne Frankverhaal een meesterlijke troll was trouwens. Dat kán een zinnig mens toch niet serieus menen?)
Dat van Anne Frank moet een troll zijn geweest :Y

Tot nu toe heb ik de indruk dat het gros van de fans van Laura Dekker heel eenzame, boze en teleurgestelde mensen zijn. Ze zijn boos op en teleurgesteld in de hele wereld (met name Nederland) en de gehele mensheid. Ik denk dat het lekker klagen wordt over alles en iedereen, en hoe fantastisch ze zelf toch nog zijn geworden ondanks al die ellende. Met Laura Dekker als boegbeeld en personificatie van alle eigen opgelopen jeugdtrauma's. Zoiets stel ik me er bij voor.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 19:32:56 #79
137949 Disana
pi_98992778
quote:
Daarom vroeg ik spuitje ook waar ik er meer over kon lezen, want het is mij dus ook een compleet raadsel. Beetje staan lummelen met een glaasje in de hand, anekdotes uit betere zeildagen ophalen?

En dan nog twee keer vlak achter elkaar ook zeg. 66 plus 48 mensen plus een aantal twijfelaars. Echt heel raar, maar ik zal het wel niet begrijpen.
pi_98993483
Misschien moeten we er met zijn allen heen gaan.. Kunnen we lachen :+
pi_98995367
Ik ben benieuwd hoe Laura op Niue ontvangen wordt. Het eiland is een de-facto deel van Nieuw Zeeland (waar 90% van de Niueaner wonen) en dus eigenlijk een deel van het geboorteland van Laura.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 20:43:32 #82
137949 Disana
pi_98995684
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef svetan het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Laura op Niue ontvangen wordt. Het eiland is een de-facto deel van Nieuw Zeeland (waar 90% van de Niueaner wonen) en dus eigenlijk een deel van het geboorteland van Laura.
Ze slaat Niue waarschijnlijk over:

quote:
Ik wilde eerst naar Niue varen - dat is 700 zeemijlen bij me vandaan. Alleen denk ik er nu sterk over om naar Tonga te gaan. Dat ligt 200 mijl verder en als ik daar aankom, ben ik precies op de helft van mijn reis. dat lijkt me een fantastische mijlpaal om te bereiken. Maar wat als het windstil blijft? Wil ik daar aankomen terwijl ik op de motor vaar.... Ik heb genoeg diesel bij me, dus het kan.
http://solozeilster.hyves(...)/?threadsortmethod=1
pi_98996293
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef svetan het volgende:
Zou het ze iets kunnen schelen? Ze zullen zich haar als landgenote echt niet kunnen herinneren..

quote:
Nou, die opmerking impliceert dat de aankomstdatum gepland wordt. Dus uitsluitend willen zeilen is sowieso geen optie.
Ze is nu iig. eerlijk over het feit dat die 'zeil'tocht een farce is, dat impliceert die opmerking ook.
Op zich zou ze daar rustig op de motor kunnen binnenvaren. Die aankomst kan ze wel een keer overdoen voor de camera als er wat wind staat, want dat ziet er natuurlijk wel leuker uit, ja.
pi_98997552
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik spuitje ook waar ik er meer over kon lezen, want het is mij dus ook een compleet raadsel. Beetje staan lummelen met een glaasje in de hand, anekdotes uit betere zeildagen ophalen?

En dan nog twee keer vlak achter elkaar ook zeg. 66 plus 48 mensen plus een aantal twijfelaars. Echt heel raar, maar ik zal het wel niet begrijpen.
Meer valt er nog niet over te lezen. Alleen de data zijn bekend. Plaats van samenkomst en een eventueel programma moet nog komen denk ik.
Ik heb me niet aangemeld als "vriend" op die Hyves en ben ook echt niet van plan dat te gaan doen, maar misschien weten de bijna 2200 vrienden van laura inmiddels meer?
  zondag 3 juli 2011 @ 21:21:27 #85
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_98997678
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Misschien moeten we er met zijn allen heen gaan.. Kunnen we lachen :+
:Y
ik denk alleen niet dat Laura erg vrolijk gaat worden als er dertig Fok-nerds op Guppy komen staan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 3 juli 2011 @ 22:24:53 #86
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_99001326
Ik offer me wel op om naar Tonga te vliegen om Laura's mijlpaal mee te vieren en te verslaan voor Fok. Wie sponsort deze dappere tocht voor me?
Als ik Svetan nou heel lief aankijk....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_99002893
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik heb me niet aangemeld als "vriend" op die Hyves...
Dit is niet waar! :N
pi_99003646
@Livelink: Wat denk je.... daar vlieg ik dan wel zelf http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/12.gif
  zondag 3 juli 2011 @ 23:13:05 #89
37150 livelink
pi_99003906
We verwachten natuurlijk wel een objectief verslag dan, Svetan.
pi_99004662
quote:

Niet voor een standbeeld, maar er zal ongetwijfeld een inzameling zijn om de de voortzetting van haar solozeilreis rond de wereld mogelijk te maken.

Ik kan me ook niets bij een dergelijke meet voorstellen, maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ik me mijn hele leven lang niet heb kunnen voorstellen waarom mensen echt alles doen om maar een minuut (of minder) in de buurt van hun idool te kunnen zijn.
Ik vind bepaalde artiesten geweldig, ga graag naar concerten als ik de kans krijg/heb. Maar dat is het dan ook wel zo ongeveer wat mij betreft. Als ik zie dat mensen echt alles verzamelen wat over een bepaald persoon op de markt word gebracht krijg ik altijd iets van : die is niet goed snik!

Maar als mensen samen willen komen om over Laura te praten moeten ze dat vooral doen en dan ben ik de eerste om ze heel veel plezier te wensen!
pi_99005318
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Dit is niet waar! :N
Nou bewijs maar dan dat ik me wel heb aangemeld :)
  maandag 4 juli 2011 @ 09:02:15 #92
37150 livelink
pi_99011935
Het is ook wel echt een stomvervelend kind ook.

Gup en ik heb besloten toch niet naar niue te gaan maar rechtstreeks door te varen naar Tonga. Ik hoor via de SSB radio van alle zeilers die daar geweest zijn dat de ankerplaats wel erg ruw is. En in Tonga lig je in een mooie baai met rustig water, in plaats van op open zee. Het klinkt zo mooi en ik wil die datumgrens wel eens zien.. hihi. Dus nu ga ik toch weer naar een eiland waar mijn ouders ook al geweest zijn! Maar.. van af tonga kan ik ook zeggen dat ik er al geweest ben.. Alleen weet ik dat niet meer zo goed want dat is heel lang geleden! Guppy had eigenlijk al 100 mijl verder kunnen zijn als ik de aangroei onderwater in Bora bora had verwijdert, maar ja.. En daarna zou ik eigenlijk het liefst vanuit Tonga rechtstreeks naar m'n geboorteland Nieuwzeeland varen, het is zo dichtbij maar toch ook zo ver weg. Als ze me op m'n 13de hadden laten gaan had ik het gewoon aan kunnen lopen, maar nu moet ik er helaas aan voorbij varen wegens tijdgebrek..

Laura

Toch te bang om in Niue aan te leggen en die laatste zin. Wat is het toch een verwend kreng. Als jij zo graag naar je geboorteland wilde gaan, dan had je op je 13e een ticket kunnen kopen en kunnen gaan. Of in plaats van haar decadente vlucht naar Sint Maarten had ze ook nog naar Nieuw-Zeeland kunnen vluchten. Maar daar waren natuurlijk geen goede vrienden om haar op te vangen.
pi_99012005
De werkelijke reden is natuurlijk dezelfde als waarom ze niet naar Nieuw-Zeeland kan gaan: ze mag dan niet meer uitvaren. Onder de leeftijd van 21 jaar is het in Nieuw-Zeeland niet toegestaan om zonder begeleiding van een volwassene in de territoriale wateren te varen.
pi_99012468
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
De werkelijke reden is natuurlijk dezelfde als waarom ze niet naar Nieuw-Zeeland kan gaan: ze mag dan niet meer uitvaren. Onder de leeftijd van 21 jaar is het in Nieuw-Zeeland niet toegestaan om zonder begeleiding van een volwassene in de territoriale wateren te varen.
Zoiets had ik inderdaad ergens gelezen en zo moet het ook wel zijn. Tijdgebrek kan het niet zijn want ze heeft nog ruim een jaar de tijd om haar record te vestigen. Maar haar trouwe fans zullen wel met haar mee klagen over die nare nederlandse instanties die het haar onmogelijk hebben gemaakt haar geboorteland te bezoeken tijdens haar reis.
En waarom zou ze in Bora Bora de aangroei niet hebben verwijderd, zo druk heeft ze het daar niet gehad als ik me goed herinner.
  maandag 4 juli 2011 @ 09:41:04 #95
124676 RobertoCarlos
pi_99012505
quote:
Gup en ik heb besloten toch niet naar niue te gaan maar rechtstreeks door te varen naar Tonga. Ik hoor via de SSB radio van alle zeilers die daar geweest zijn dat de ankerplaats wel erg ruw is. En in Tonga lig je in een mooie baai met rustig water, in plaats van op open zee. Het klinkt zo mooi en ik wil die datumgrens wel eens zien.. hihi. Dus nu ga ik toch weer naar een eiland waar mijn ouders ook al geweest zijn! Maar.. van af tonga kan ik ook zeggen dat ik er al geweest ben.. Alleen weet ik dat niet meer zo goed want dat is heel lang geleden! Guppy had eigenlijk al 100 mijl verder kunnen zijn als ik de aangroei onderwater in Bora bora had verwijdert, maar ja.. En daarna zou ik eigenlijk het liefst vanuit Tonga rechtstreeks naar m'n geboorteland Nieuwzeeland varen, het is zo dichtbij maar toch ook zo ver weg. Als ze me op m'n 13de hadden laten gaan had ik het gewoon aan kunnen lopen, maar nu moet ik er helaas aan voorbij varen wegens tijdgebrek..

Laura
Dit lijkt me het bewijs dat ze geen Jessica Watson is: zelf niets doen (1e vetgedrukt deel), maar wel anderen de schuld geven (2e deel) :N
pi_99012894
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dit lijkt me het bewijs dat ze geen Jessica Watson is: zelf niets doen (1e vetgedrukt deel), maar wel anderen de schuld geven (2e deel) :N
Behalve dat.. als de werkelijke reden is dat ze er niet meer weg kan, dan maakt het geen bal uit of ze daar iets eerder was komen aankakken.
Dat zou dan een aperte leugen zijn.
En ze is nog een luie neet ook. Ik dacht dat ze 'zeilmeisje' werd genoemd omdat ze uitsluitend voor de zeilsport leefde.
pi_99013878
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Behalve dat.. als de werkelijke reden is dat ze er niet meer weg kan, dan maakt het geen bal uit of ze daar iets eerder was komen aankakken.
Dat zou dan een aperte leugen zijn.
En ze is nog een luie neet ook. Ik dacht dat ze 'zeilmeisje' werd genoemd omdat ze uitsluitend voor de zeilsport leefde.
Nou ja, het is de eerste leugen niet he. O-)
  maandag 4 juli 2011 @ 11:07:34 #98
37150 livelink
pi_99014412
Zou ze nou niet doorhebben dat dit soort blogjes alleen maar een slecht beeld geven? Nou ja, haar fans zullen het inderdaad wel weer fantastisch vinden.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 11:08:02 #99
137949 Disana
pi_99014430
Eerder viel wel eens te lezen dat ze de onderkant van haar boot schoongekrabd had. Kennelijk had ze deze keer wel erg veel haast om weg te komen, werd de gastvrijheid van de inboorlingen haar te veel of zit ze op de hielen van weer zo'n duur jacht met misschien zelfs een lekkere knul aan boord :)

Had pa haar niet eerder kunnen vertellen dat ze niet bij Niue aan kan leggen? Ze heeft het misschien niet verteld, lekker eigenwijs als ze is. Ze wilde immers een plek aandoen waar haar ouders niet waren geweest.
pi_99017584
Het klinkt een beetje als een smoesje omdat het dingen zijn die ze eerder had kunnen weten.. Oh sorry, ik vaar toch maar verder, want op het andere eiland is een leuke baai en ankeren is hier ook een beetje lastig, bedenk ik me net. Nou doei!

Alleen als dat een uitvlucht is, wat is dan de echte reden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')