abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99290281
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:52 schreef Document1 het volgende:
Sorry hoor maar wat een jankerds in dit topic. Die meid heeft het iig beter voor elkaar dan de meeste hier die alleen maar kunnen dromen van wat zij nu doet.
Dromen van: zeggen dat je een recordpoging gaat doen - en je daarvoor ook laten betalen - en ondertussen gewoon twee jaar vakantie pakken, bedoel je? Nee, niet mijn ding.
Als je vindt dat de gemiddelde uitkeringstrekker het goed voor elkaar heeft omdat hij leeft op andermans kosten, geef ik je gelijk.
pi_99296369
Het was toch tevoren bekend dat ze de toeristische passaatroute ging varen en er twee jaar over zou doen?

Het aantal zeildagen is ongeveer 250, dus als je van plan bent er twee jaar over te doen, lig je ca 2/3 van de tijd aan de wal.
pi_99297132
Goed dat ze is gegaan. De helft van alle critici hier is vast jaloers op zo'n vrijbuiter als Laura. Net dat programma gezien van die 2 zeilers, die er ook 2 jaar over hebben gedaan, rond de wereld. Team Laura ^O^
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2011 @ 22:22:33 #254
137949 Disana
pi_99298051
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Goed dat ze is gegaan. De helft van alle critici hier is vast jaloers op zo'n vrijbuiter als Laura. Net dat programma gezien van die 2 zeilers, die er ook 2 jaar over hebben gedaan, rond de wereld. Team Laura ^O^
Vrijbuiter? Uitvreter zul je bedoelen :)
  zondag 10 juli 2011 @ 22:41:14 #255
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99298932
quote:
Dat programma heb je niet gezien, want anders had je het verschil met LD wel gezien :P
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_99299067
Hmmm... er schijnen er toch nog meer hier te zijn die niet alles negatief en vanuit een jaloerse hoek zien :-)
pi_99299894
quote:
Maar die claimen geen records. Klein verschilletje misschien, maar toch.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:25:50 #258
124676 RobertoCarlos
pi_99301527
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef svetan het volgende:
Hmmm... er schijnen er toch nog meer hier te zijn die niet alles negatief en vanuit een jaloerse hoek zien :-)
Ga jij nou eerst maar eens gewoon antwoord geven op een normale vraag, negatief mannetje :N
pi_99302240
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef spuitje het volgende:

[..]

Maar die claimen geen records. Klein verschilletje misschien, maar toch.
Da's waar, maar wat Laura op haar leeftijd doet vind ik stoer. Ze doet het toch maar. Een ander zal het onverantwoord vinden of opportunistisch. Ik geef haar het voordeel van de twijfel. :)
pi_99303946
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef wich het volgende:
Het was toch tevoren bekend dat ze de toeristische passaatroute ging varen en er twee jaar over zou doen?

Het aantal zeildagen is ongeveer 250, dus als je van plan bent er twee jaar over te doen, lig je ca 2/3 van de tijd aan de wal.
Dus zat tijd om af en toe een baantje in byvoorbeeld een jachthaven te nemen en zelf eens iets te verdienen!
  maandag 11 juli 2011 @ 00:24:32 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_99304405
Wat mij stoort is weer dit zielige gedoe. Ze kan ook in Tonga op zoek gaan naar iemand die die radio voor haar repareert. Maar dat lijkt niet in haar op te komen. Wat men in het gastenboek ook zegt; zoek een technicus, vraag bij de havendienst of iemand kan komen helpen of zo.
Maar nee, zij gaat zielig zeggen dat ze dan tot Darwin zonder radio verder gaat. Terwijl iedereen weet dat dat geen optie is.

Zelfde gezeur met die voet van haar. Oh, ha ha, ik heb mijn voet weer bezeerd omdat ik nooit schoenen aan doe. Gedraag je nou gewoon verantwoordelijk en draag die schoenen. Je bent toch debiel als je zo'n kans krijgt en het risico loopt naar huis te moeten wegens een blessure aan je voet.

Ik vind ook dat we in dit topic vaak best zuur op haar reageren. En het is toch nog een kind, dat probeer ik in mijn achterhoofd te houden. Maar ze komt zo onaangenaam over en dan reageer ik toch weer. Misschien is dat wel fout, ja.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_99310663
Ik heb ook weleens gezegd dat ze nog een puber is. Maar ze wil niet als een kind worden behandeld, dan moet ze zich ook niet zo gedragen.
Wat mij eigenlijk het meest stoort is het gelieg over van alles en nog wat. Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Wetten en regels maken het haar nu eenmaal onmogelijk bepaalde landen aan te doen, waarom moeten er smoezen worden gezocht?

Wel heeft ze in haar laatste weblog de mensen bedankt voor de tips en adviezen m.b.t. de SSB. Netjes van haar!
pi_99311063
we reageren idd wel eens zuur..
Maar ja, een solozeiltocht van twee jaar rond de hele wereld ondernemen terwijl je niet eens voldoende financiėle middelen hebt om reparaties uit te kunnen laten voeren vraagt ook om cynische reacties.
Het is iig niet mijn idee van 'iets goed voor elkaar hebben' en ook niet iets waarvan ik droom.
Wel vind ik het vaak grappig. :)

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef livelink het volgende:
Wat mij stoort is weer dit zielige gedoe. Ze kan ook in Tonga op zoek gaan naar iemand die die radio voor haar repareert. Maar dat lijkt niet in haar op te komen. Wat men in het gastenboek ook zegt; zoek een technicus, vraag bij de havendienst of iemand kan komen helpen of zo.
Maar nee, zij gaat zielig zeggen dat ze dan tot Darwin zonder radio verder gaat. Terwijl iedereen weet dat dat geen optie is.

Zelfde gezeur met die voet van haar. Oh, ha ha, ik heb mijn voet weer bezeerd omdat ik nooit schoenen aan doe. Gedraag je nou gewoon verantwoordelijk en draag die schoenen. Je bent toch debiel als je zo'n kans krijgt en het risico loopt naar huis te moeten wegens een blessure aan je voet.

Ik vind ook dat we in dit topic vaak best zuur op haar reageren. En het is toch nog een kind, dat probeer ik in mijn achterhoofd te houden. Maar ze komt zo onaangenaam over en dan reageer ik toch weer. Misschien is dat wel fout, ja.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:22:44 #264
124676 RobertoCarlos
pi_99313455
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
we reageren Ik reageer idd wel eens zuur..
[..]
Spreek voor jezelf zeg :N
pi_99315331
ok, behalve Roberto.. Die is alleen maar een beetje sarcastisch.
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf zeg :N
pi_99319186
Ik vind LD trouwens de laatste tijd wel iets vriendeljker. Ze geeft toch wat minder af op mensen die haar voor haar gevoel voor de voeten lopen of dom zijn omdat ze niets van zeilen weten.
Wat me ook opviel is dat ze wel erg veel bij die boot omhangt als ze voor anker ligt. Er worden weinig uitstapjes naar de vaste wal gemaakt en dat valt me een beetje tegen van iemand die andere culturen wil leren kennen. want dat was toch 1 van de doelen van deze reis?
  maandag 11 juli 2011 @ 14:22:51 #267
124676 RobertoCarlos
pi_99319323
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef spuitje het volgende:
Ik vind LD trouwens de laatste tijd wel iets vriendeljker. Ze geeft toch wat minder af op mensen die haar voor haar gevoel voor de voeten lopen of dom zijn omdat ze niets van zeilen weten.
Probeer je nou kunstmatig wat minder zuur te zijn? ;)

Lukt niet echt!
pi_99319729
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Probeer je nou kunstmatig wat minder zuur te zijn? ;)

Lukt niet echt!
Hadden we niet afgesproken dat je dat niet zou verklappen? :+
pi_99322031
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef spuitje het volgende:
Wat me ook opviel is dat ze wel erg veel bij die boot omhangt als ze voor anker ligt. Er worden weinig uitstapjes naar de vaste wal gemaakt en dat valt me een beetje tegen van iemand die andere culturen wil leren kennen. want dat was toch 1 van de doelen van deze reis?
Mss. vaart ze veel rond haar boot met haar opblaascatamaran om die te promoten en doet ze wat minder zuur omdat er centjes binnen moeten komen.
pi_99323247
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mss. vaart ze veel rond haar boot met haar opblaascatamaran om die te promoten en doet ze wat minder zuur omdat er centjes binnen moeten komen.
Eergisteren voer ze rond in haar opblaas dinghy en ja, je vangt nu eenmaal nog altijd meer vliegen met stroop dan azijn. Ze is volgens mij doende reclame te maken voor diverse sponsoren. En dat mag ook wel, die mensen willen natuurlijk wel wat reclame voor gratis beschikbaar gestelde spullen. Denk dat ze daarom ook de volledige naam van de SSB noemde.
Het zal ook niet meevallen allemaal als er niet of nauwelijks geld is.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:14:38 #271
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99338209
quote:
Dit dus. Stelletje zure Volkskrantlezers hier.

Ik houd van Laura. Ik ben een groot fan van haar. Voor ze vertrok was ik dat al. Natuurlijk heeft Laura onderweg tegenslagen en haar blogs zijn beperkt, omdat we het echte verhaal pas krijgen als ze terug is.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_99338876
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dit dus. Stelletje zure Volkskrantlezers hier.

Ik houd van Laura. Ik ben een groot fan van haar. Voor ze vertrok was ik dat al. Natuurlijk heeft Laura onderweg tegenslagen en haar blogs zijn beperkt, omdat we het echte verhaal pas krijgen als ze terug is.
Fout, dat krijg je niet dat mag je kopen :) En het ware verhaal zal het niet zijn.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:25:00 #273
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99339010
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef spuitje het volgende:

[..]

Fout, dat krijg je niet dat mag je kopen :) En het ware verhaal zal het niet zijn.
Ik zal met plezier betalen voor haar dvd. 10% gaat naar Sea Shepherd en de rest gaan naar Laura's droom. Goed besteed geld dus.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 11 juli 2011 @ 22:20:22 #274
124676 RobertoCarlos
pi_99342516
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]
Ik houd van Laura. Ik ben een groot fan van haar. Voor ze vertrok was ik dat al.
Waarom dan precies?
pi_99347493
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik zal met plezier betalen voor haar dvd. 10% gaat naar Sea Shepherd en de rest gaan naar Laura's droom. Goed besteed geld dus.
Wacht even hoor, deze snap ik niet. Laura is nu toch bezig met het verwezenlijken van haar droom? Daar heeft ze achteraf toch geen geld meer voor nodig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')