Tofquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef Kuukske het volgende:
M'n eerste (en misschien wel enige) review staat online!
In samenwerking met Pheno trouwens. Dat wel..
What did I do?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef Kuukske het volgende:
M'n eerste (en misschien wel enige) review staat online!
In samenwerking met Pheno trouwens. Dat wel..
Ik vind het wel terecht.... Kinderen.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat een talibanner, een kind als schild gebruiken
Mijn voorkeur staat dan toch tot verschuilen achter een "vent". Minder kans om geraakt te worden en geen moedergevoelens die opkomen om te gaan verzorgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vind het wel terecht.... Kinderen.....
Kinderenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht.... Kinderen.....
Nou dat zou een uitvinding zijn!quote:
Noujaaa.. gewoon. Het mij gunnenquote:
Immer. En ik ken de Heideroosjes niet. Maar dat zegt niets, want ik ben een cultuurbarbaar.quote:
Ik ken de Heideroosjes te slecht. Gun de heren wel een kans op een kusje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Degene die mijn Heideroosjes-verwijzing kan vinden in het artikel krijgt een kusje trouwens..
En da's ook jouw enige inbreng?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Degene die mijn Heideroosjes-verwijzing kan vinden in het artikel krijgt een kusje trouwens..
quote:
Welkom in R&P!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
"staat jou wereld wel eens op de kop"
"ik en mijn vriendin"
Welke brugklasser heeft die headers bedacht
Je hebt 'm goed verstopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Die van mij zal ongeveer 3 jaar oud zijn als ik me netjes aan mijn upgradeplanning houd. Valt me ook niet tegen hoe hij het nog bijhoudt. Crysis 2 op bijna hoogste zut. Witcher 2 heb ik wat moeten tweaken met de settings en daar zit iig de videokaart mee aan zijn limit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik koop volgend jaar wel weer ergens een nieuwe pc, dan is mn huidige 5 jaar oud en mag ie met pensioen. Opvallend hoe goed hij nu nog mee kan komen moet ik zeggen, zelfs Crysis 2 draait prima. Niet in de hoogste specs maar toch.
Nerd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die van mij zal ongeveer 3 jaar oud zijn als ik me netjes aan mijn upgradeplanning houd. Valt me ook niet tegen hoe hij het nog bijhoudt. Crysis 2 op bijna hoogste zut. Witcher 2 heb ik wat moeten tweaken met de settings en daar zit iig de videokaart mee aan zijn limit.
Moederbord is trouwens al bijna 5 jaar oud bedenk ik me net.![]()
Het zou me niet verbazen als hij met een videokaart van 200-250 eu gewoon nog anderhalf, 2 jaar mee kan. Maar dat trek ik niet, ik zit me nu al in te houden niet meteen helemaal nieuwe zooi te bestellen
Ik vind het helemaal niet zo storend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
Is het al 12 uur? Ik ga echt niet bijlezen met dit lettertype
Coen en Sander van 3FM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo storend.Waarom is het eigenlijk, wie heeft dit bedacht?
Jij leest altijd alles terug?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
ik zie net dat ik dit systeem in 2007 heb aangeschaft. En met de videokaartupgrade van een paar maanden geleden, vind ik dat ie het nog maar ff vol moet houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
1e reactie was "stel je niet aan", maar na 5 minuten doet het me pijn aan de ogenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het wel mooi. Kun je dat altijd gebruiken met een abo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:34 schreef JoeBravo het volgende:
1e reactie was "stel je niet aan", maar na 5 minuten doet het me pijn aan de ogen
jep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Kun je dat altijd gebruiken met een abo?
Oeh!quote:
Wil je dat danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Kun je dat altijd gebruiken met een abo?
Wat denk je zelf lieverd?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh!
Wat zitten die icoontjes onder de datum, tijd en postnummer raar tegen de lijn aan trouwens.
1 | .post_right {line-height:16px;} |
Hij heeft al één post van me verwijderd, dus het moet het tweede wel zijnquote:
Ik ook. Vooral bij anderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het allemaal wel grappig met dat font
Er over praten is saai. Doen is leuker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, laten we het gewoon weer over neuken hebben.
Sabbelen wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
Het is bijna zondag hoor KT. Neuken mag dan niet.
Sja, jij wou een change of subject! Verzin dan zelf maar watquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ja, want neuken hebben we het niet genoeg over de laatste tijd.
Is dat niet iets met Tantra ofzo? Die ene jongen deed dat met Stifler's Mom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In jou gemeente mag aanraken zelfs niet op zondag.
Oke, ik geef de schuld aan het trekken, maar jou???quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, jij hebt die banners gemaakt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De verdoving werkt nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, ik geef de schuld aan het trekken, maar jou???
Was dat met die bloem? Of haal ik nu 923843 dingen door elkaar...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat niet iets met Tantra ofzo? Die ene jongen deed dat met Stifler's Mom.
In dat geval...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ja, want neuken hebben we het niet genoeg over de laatste tijd.
Vleeskeuring site.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
Is die site van die banner een datingsite? Ik wil niet klikken.
Meningsverschil met wat? Met een rood sein?quote:sorry voor de abrubte stop, de machinist had even een meningsverschil. We zullen over een ogenblik weer verder rijden...
Dat is gewoon code voor bijna dodelijk ongeluk ofzo. Net als "Meneer Jansen naar de <random afdeling>" betekent dat er brand en/of een gunman is op die afdelingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Trein vol in de ATB, conducteur over de omroepinstallatie:
[..]
Meningsverschil met wat? Met een rood sein?_
Lijkt me stug, het was midden tussen de weilanden. Niet een plek waar je veel gothics verwacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is gewoon code voor bijna dodelijk ongeluk ofzo. Net als "Meneer Jansen naar de <random afdeling>" betekent dat er brand en/of een gunman is op die afdeling.
Het is al drie-en-half uur weekend en ik heb nog steeds geen bier op, denk dat dat het probleem isquote:
Even zonder grapjes, ik zag wel ooit in Tilburg op het bord 'Vertraging door aanrijding met koe'.quote:
Ik heb een keer in een trein gezeten die stapvoets reed waarin werd omgeroepen:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Even zonder grapjes, ik zag wel ooit in Tilburg op het bord 'Vertraging door aanrijding met koe'.
quote:we rijden momenteel wat langzamer omdat er ter hoogte van zoetermeer een zwaan gesignaleerd is die op het spoor zit
Ik ook weleens, alleen dan met koeien en schapen. Of dat we stopten tot de koeien klaar waren met het spoor oversteken oid...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een trein gezeten die stapvoets reed waarin werd omgeroepen:
[..]
Ik ben halverwege seizoen twee gestopt. Op gegeven moment keek ik alleen om op Ian te kwijlenquote:
Ja, daar ben ik nu ook mee bezig. Z'n haar. Dat lijf. Die uitstraling.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen twee gestopt. Op gegeven moment keek ik alleen om op Ian te kwijlen![]()
![]()
. Zijn ogen
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |