abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99202854
Ik heb een zelfde soort domain, nog niks mee gedaan.. heb er wel een mooi systeem voor in me hoofd maar kan niet programmeren :P dus blijft nog ff stof happen.

Gewoon ontwikkelen, als er een blogje op staat krijg je domain ook nog domainage, als het een lege pagina is of die standaard pagina van je host is niet ;)
pi_99203811
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef YazooW het volgende:
Ik heb vanaf februari 2008 een .com domein met daarin een ict gerelateerd beroep, dus $beroep.com. (wil hem liever hier niet noemen) Verkoop van het domein schiet niet echt op dus zit er nu aan te denken om er maar wat mee te gaan doen.

Volgens adwords wordt er het meest gezocht naar vacatures omtrent het beroep, maar ook opleidingen en cursussen. Nu zit ik er aan te denken om er gewoon een simpel wordpress blog in te zetten, en dan zelf wat artikelen te schrijven. Maar wat ik dus eigenlijk wil vragen is of andere users hier misschien andere ideeën hebben...

PM me maar als je het domein wilt weten.
Engelse of Nederlandse naam? Je zou er referrerlinks naar vacaturesites op kunnen zetten, misschien zelfs geautomatiseerd dmv een API.
pi_99216007
Heb mijn nieuwe layout toch maar online gezet. Ik hoop dat de bezoekers het leuk vinden :P.
pi_99226296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef JoshuaL het volgende:
Heb mijn nieuwe layout toch maar online gezet. Ik hoop dat de bezoekers het leuk vinden :P.
I like :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:04:20 #180
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99234628
Hier inmiddels bij een ander 'bijprojectje' ook de 100 euro in de maand aangetikt, het mooie is dat ik echt totaal geen tijd meer hoef te besteden aan die site aagezien de content automatisch op keyword wordt gehaald uit RSS-feeds en die worden dan weer als artikel gepubliceerd en het loopt nog ook. :+
Grappig dat je zonder enige moeite zo makkelijk geld kunt verdienen, ik ga het project uitbreiden naar andere onderwerpen en als het daar hetzelfde blijkt te werken ga ik het gewoon in tientallen varianten uitvoeren.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:20:47 #181
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99236626
quote:
Ziet er strak uit!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:21:54 #182
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99236642
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:04 schreef Lastpost het volgende:
Hier inmiddels bij een ander 'bijprojectje' ook de 100 euro in de maand aangetikt, het mooie is dat ik echt totaal geen tijd meer hoef te besteden aan die site aagezien de content automatisch op keyword wordt gehaald uit RSS-feeds en die worden dan weer als artikel gepubliceerd en het loopt nog ook. :+
Grappig dat je zonder enige moeite zo makkelijk geld kunt verdienen, ik ga het project uitbreiden naar andere onderwerpen en als het daar hetzelfde blijkt te werken ga ik het gewoon in tientallen varianten uitvoeren.
Hoe doe je dat via RSS Feeds automatisch berichten posten? Ook weleens over zitten denken ik gebruik Worpdress.

Maar het is toch niet echt goed ivm SEO als je berichten 1 op 1 kopieert (want dat gebeurd er eigenlijk via die RSS Feeds). Of pas je de tekst nog wat aan?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:42:17 #183
305022 benx
Siktigit
pi_99237119
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ziet er strak uit!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nice !
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_99237353
Pas wel op met RSS gebruiken, geloof dat adsense problemen heeft met niet-originele content ;)
pi_99238423
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:50 schreef Eierbal het volgende:
Pas wel op met RSS gebruiken, geloof dat adsense problemen heeft met niet-originele content ;)
Jup, Adsense heeft volgens mij afgelopen jaar de regels aangescherpt m.b.t. die RSS / copy nieuws websites. En ook de zoek algoritme is aangepast zodat die sites dus minder kans krijgen om te ranken.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:29:11 #186
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99238582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Jup, Adsense heeft volgens mij afgelopen jaar de regels aangescherpt m.b.t. die RSS / copy nieuws websites. En ook de zoek algoritme is aangepast zodat die sites dus minder kans krijgen om te ranken.
Dat dacht ik al. Ik ga hier dus niet aan beginnen hoe makkelijk het ook is.
pi_99238650
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:29 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. Ik ga hier dus niet aan beginnen hoe makkelijk het ook is.
Internet vervuiling dat het is :P maar wel simpel ja, daarom is het niet gek dat Google er een hekel aan heeft/krijgt.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:35:56 #188
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99242569
Zaken gaan goed heb nu watchesdiscounter.com aan dezelfde persoon verkocht voor 150 euro! Zo binnen 10 dagen ruim 300 verdiend met de verkoop van 2 namen.

:D
pi_99243748
Mensen bij welke host kan ik het best magento hosten?
daar
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:04:07 #190
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99247132
Laatste domeinnaam gekocht (voorlopig) een Duitse :7 zag dat deze behoorlijk goed verkopen op Sedo.

onlinesupplies.de

Ben benieuwd staat nu op Sedo.
pi_99247770
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:04 schreef Razor21 het volgende:
Laatste domeinnaam gekocht (voorlopig) een Duitse :7 zag dat deze behoorlijk goed verkopen op Sedo.

[ afbeelding ]

onlinesupplies.de

Ben benieuwd staat nu op Sedo.
Ik doe niet veel met Sedo, maar als je 'add domains' doet staan ze dan gelijk op die marktplaats? En moet je wachten op een bod?

Of promote jij je domains ook voor een extra fee? Of hoe?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:53:04 #192
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99248752
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik doe niet veel met Sedo, maar als je 'add domains' doet staan ze dan gelijk op die marktplaats? En moet je wachten op een bod?

Of promote jij je domains ook voor een extra fee? Of hoe?
Ze komen meteen opd e marktplaats te staan. Dat promoten doe ik niet. Probeer de goede namen altijd voor een Top Listing of Premium listing aan te bevelen. Tot nu steeds rejected.

En anders wachten op een bod (nog nooit gehad op Sedo).

Hoop dat die .de naam er wel door komt.
pi_99249704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:04 schreef Lastpost het volgende:
Snel verdienen, maar dat kan je wel je account kosten ;)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:32:49 #194
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99249940
Zo te zien kom je niet eens de standard market van Sedo?? Toevallig een Sedo Expert aanwezig die mij even wil helpen?

.net domeinnamen zijn die bijna net zo goed als een .com?

[ Bericht 22% gewijzigd door Razor21 op 09-07-2011 18:46:17 ]
pi_99250786
Iemand heeft een bod gedaan van ¤75 op amigoingtosleep.com, is dat een beetje een redelijk bod of kan ik nog meer vangen voor deze domeinnaam? Heb er niet zo veel verstand van.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:05:52 #196
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_99250834
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:04 schreef Kerol het volgende:
Iemand heeft een bod gedaan van ¤75 op amigoingtosleep.com, is dat een beetje een redelijk bod of kan ik nog meer vangen voor deze domeinnaam? Heb er niet zo veel verstand van.
Zou hem lekker accepteren. Persoonlijk zou ik niet weten wat je met dit domein kunt doen om verder te ontwikkelen.

Ter indicatie:

watchesdiscounter.com ---> 150 euro verkocht (toevallig vandaag)
horgelodiscounter.nl --> 100 euro verkocht

Waar heb je hem te koop staan?
pi_99250909
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:05 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Zou hem lekker accepteren. Persoonlijk zou ik niet weten wat je met dit domein kunt doen om verder te ontwikkelen.

Ter indicatie:

watchesdiscounter.com ---> 150 euro verkocht (toevallig vandaag)
horgelodiscounter.nl --> 100 euro verkocht

Waar heb je hem te koop staan?
Die indicatie zegt echt 0,0.. de domains zijn niet te vergelijken.
pi_99256703
The fuck :') vuile tering google.. Adwords account banned, Adsense account in gevaar... :') stelletje...
Ik lees echt nooit me gmail, ik bezocht hem een keer kom ik erachter.

Me adsense account loopt gevaar omdat er ads staan bij seks moppen.. pff als je een artikel over seks schrijft mag dat ook niet? Adwords geen idee.. fijn nieuws :r
pi_99257592
Aiii. Dat is kut ja :{
Het is jammer dat adsense nog altijd de best betaalde advertentiedienst is, anders was ik er allang weggeweest. Veel te veel regeltjes en te weinig/geen manier om in contact te komen met ze.
pi_99257836
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef Eierbal het volgende:
Aiii. Dat is kut ja :{
Het is jammer dat adsense nog altijd de best betaalde advertentiedienst is, anders was ik er allang weggeweest. Veel te veel regeltjes en te weinig/geen manier om in contact te komen met ze.
Klopt, maar ze sturen je maar al te graag naar de concurrent :') hopelijk staat er snel een waardige concurrent op die zich niet laat uitkopen.

Adwords is ook jammer, kan het wel missen maar liever niet.. het gaat me het meeste om adsense. Nu maar eens kijken of ik ga filteren (als dat lukt) of gewoon een ander adnetwork.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')