Engelse of Nederlandse naam? Je zou er referrerlinks naar vacaturesites op kunnen zetten, misschien zelfs geautomatiseerd dmv een API.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef YazooW het volgende:
Ik heb vanaf februari 2008 een .com domein met daarin een ict gerelateerd beroep, dus $beroep.com. (wil hem liever hier niet noemen) Verkoop van het domein schiet niet echt op dus zit er nu aan te denken om er maar wat mee te gaan doen.
Volgens adwords wordt er het meest gezocht naar vacatures omtrent het beroep, maar ook opleidingen en cursussen. Nu zit ik er aan te denken om er gewoon een simpel wordpress blog in te zetten, en dan zelf wat artikelen te schrijven. Maar wat ik dus eigenlijk wil vragen is of andere users hier misschien andere ideeën hebben...
PM me maar als je het domein wilt weten.
I likequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef JoshuaL het volgende:
Heb mijn nieuwe layout toch maar online gezet. Ik hoop dat de bezoekers het leuk vinden.
Ziet er strak uit!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef JoshuaL het volgende:
Heb mijn nieuwe layout toch maar online gezet. Ik hoop dat de bezoekers het leuk vinden.
Hoe doe je dat via RSS Feeds automatisch berichten posten? Ook weleens over zitten denken ik gebruik Worpdress.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:04 schreef Lastpost het volgende:
Hier inmiddels bij een ander 'bijprojectje' ook de 100 euro in de maand aangetikt, het mooie is dat ik echt totaal geen tijd meer hoef te besteden aan die site aagezien de content automatisch op keyword wordt gehaald uit RSS-feeds en die worden dan weer als artikel gepubliceerd en het loopt nog ook.![]()
Grappig dat je zonder enige moeite zo makkelijk geld kunt verdienen, ik ga het project uitbreiden naar andere onderwerpen en als het daar hetzelfde blijkt te werken ga ik het gewoon in tientallen varianten uitvoeren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef JoshuaL het volgende:
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Jup, Adsense heeft volgens mij afgelopen jaar de regels aangescherpt m.b.t. die RSS / copy nieuws websites. En ook de zoek algoritme is aangepast zodat die sites dus minder kans krijgen om te ranken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:50 schreef Eierbal het volgende:
Pas wel op met RSS gebruiken, geloof dat adsense problemen heeft met niet-originele content
Dat dacht ik al. Ik ga hier dus niet aan beginnen hoe makkelijk het ook is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup, Adsense heeft volgens mij afgelopen jaar de regels aangescherpt m.b.t. die RSS / copy nieuws websites. En ook de zoek algoritme is aangepast zodat die sites dus minder kans krijgen om te ranken.
Internet vervuiling dat het isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ga hier dus niet aan beginnen hoe makkelijk het ook is.
Ik doe niet veel met Sedo, maar als je 'add domains' doet staan ze dan gelijk op die marktplaats? En moet je wachten op een bod?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:04 schreef Razor21 het volgende:
Laatste domeinnaam gekocht (voorlopig) een Duitsezag dat deze behoorlijk goed verkopen op Sedo.
[ afbeelding ]
onlinesupplies.de
Ben benieuwd staat nu op Sedo.
Ze komen meteen opd e marktplaats te staan. Dat promoten doe ik niet. Probeer de goede namen altijd voor een Top Listing of Premium listing aan te bevelen. Tot nu steeds rejected.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik doe niet veel met Sedo, maar als je 'add domains' doet staan ze dan gelijk op die marktplaats? En moet je wachten op een bod?
Of promote jij je domains ook voor een extra fee? Of hoe?
Snel verdienen, maar dat kan je wel je account kostenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:04 schreef Lastpost het volgende:
Hier inmiddels bij een ander 'bijprojectje' ook de 100 euro in de maand aangetikt, het mooie is dat ik echt totaal geen tijd meer hoef te besteden aan die site aagezien de content automatisch op keyword wordt gehaald uit RSS-feeds en die worden dan weer als artikel gepubliceerd en het loopt nog ook.![]()
Grappig dat je zonder enige moeite zo makkelijk geld kunt verdienen, ik ga het project uitbreiden naar andere onderwerpen en als het daar hetzelfde blijkt te werken ga ik het gewoon in tientallen varianten uitvoeren.
Zou hem lekker accepteren. Persoonlijk zou ik niet weten wat je met dit domein kunt doen om verder te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:04 schreef Kerol het volgende:
Iemand heeft een bod gedaan van ¤75 op amigoingtosleep.com, is dat een beetje een redelijk bod of kan ik nog meer vangen voor deze domeinnaam? Heb er niet zo veel verstand van.
Die indicatie zegt echt 0,0.. de domains zijn niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zou hem lekker accepteren. Persoonlijk zou ik niet weten wat je met dit domein kunt doen om verder te ontwikkelen.
Ter indicatie:
watchesdiscounter.com ---> 150 euro verkocht (toevallig vandaag)
horgelodiscounter.nl --> 100 euro verkocht
Waar heb je hem te koop staan?
Klopt, maar ze sturen je maar al te graag naar de concurrentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef Eierbal het volgende:
Aiii. Dat is kut ja
Het is jammer dat adsense nog altijd de best betaalde advertentiedienst is, anders was ik er allang weggeweest. Veel te veel regeltjes en te weinig/geen manier om in contact te komen met ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |