Mijn WP plugin (WP to Twitter) zorgt ervoor dat er elke keer als er een nieuw bericht is, deze wordt geplaatst op Twitterquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan via twitter? Gewoon via je eigen account een paar keer je website link posten? Ik las laatst dat Google wel kijkt naar de autoriteit van die twitter/facebook user.
Vorige maand ging wonderbaarlijk goed, had ik 25 euro opgehaald. Maar de afgelopen week is er pas 1x geklikt, terwijl er toch ongeveer 420 bezoekers zijn geweestquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Jij verdiende toch tegen de ¤5 zei je laatst?
TweetAttacks is wel wat beter maar als je niet opzoek bent naar "targetted followers" kun je Twiends eens proberen.Ik heb al binnen 2 weken 1100+ followers maar je moet zelf ook mensen gaan volgen.quote:
Dat vind ik zo'n nadeel dat je anderen ook moet volgen. Heb dat ook op het begin gedaan maar dan krijg je de hele dag alleen maar zooi op je Twitter. De berichten die wel interessant/leuk zijn mis je dan door alle berichten van die honderden mensen die je voor niks volgt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef Masterboy het volgende:
[..]
TweetAttacks is wel wat beter maar als je niet opzoek bent naar "targetted followers" kun je Twiends eens proberen.Ik heb al binnen 2 weken 1100+ followers maar je moet zelf ook mensen gaan volgen.
Ja dat kun je ook. Zelf nog niet gedaan. Twitterfeed van Geenstijl is niet heel lastig. Ik doe dat ook weleens. Kijk gewoon welke #Hashtag ze hebben en post ik wat artikelen (bij Spitsnieuws).quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:44 schreef Geo3kant het volgende:
Razor kun je met die twitter tool ook mass unfollow doen? Ik follow nu gewoon een hoop mensen (helaas handmatig) maar straks wil die unfollowen natuurlijk
Ik heb wel ooit bij de twitterfeed van Geenstijl.nl gestaan, toen kreeg ik een leuke spike in me traffichelaas maar 1x.
Daar heb je wel vaker last van he?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij heb ik nu echt een parel dit kan niet anders:
like.me.uk
[ afbeelding ]
Attribute value is not unique; domain "like.me.uk" is not available
Waarom zag ik dan dat deze gewoon vrij was..@#$#@$ of ik keek niet goed damn..was te mooi om waar te zijn.
Inderdaadquote:
Bedankt voor de tips.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
.uk en .me.ok is geen parel bro...tenzij je er een sterk concept opzet, maar met Google Plus kan Facebook wss schade oplopen zoals toen met Hyves gebeurde.
Je wilt eigenlijk alleen maar .com's of .net, maar echt heel veel domains zijn al bezet, als ik je een tip mag geven als jij wilt handelen in domains ga trends volgen zoals je deed met secret story, zulke domains moet je reggen.
Zoals paar weken geleden dus al geruchten van de iphone 5 begon, dan moet je ipone5hoesjes.nl en dat soort dingen reggen.Ik noem maar wat, trends zijn nu beter omdat ze hot zijn op het moment en er nog wel een aantal vrij zijn.
PlaystationXX is t/m 20 bezetquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef dirkjo het volgende:
Is ook wel grappig om te zien dat zowat alle iphone domeinen al bezet zijn. Ga maar eens naar iphone5/6/7.nl
Vraagprijs? Reg bij? PM/DMquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Kerol het volgende:
Nu we het hier toch over domeinnamen hebben, iemand interesse in het domein: amigoingtosleep.com? Vond het wel een mooie domeinnaam, heb hem ook geregged en een site bij gemaakt maar ben het nooit echt gaan promotenOng 25 euro verdiend in 3 maanden tijd.
Meer info via DM graag (stats, vraagprijs etc.).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Kerol het volgende:
Nu we het hier toch over domeinnamen hebben, iemand interesse in het domein: amigoingtosleep.com? Vond het wel een mooie domeinnaam, heb hem ook geregged en een site bij gemaakt maar ben het nooit echt gaan promotenOng 25 euro verdiend in 3 maanden tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |