SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat is een grapje he! Ik vertrouw het volk er helemaal niet mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
5% en verplicht 20% aan overheidsinstanties van keuze overmaken. Ultieme macht voor het volk.
Echt een typische Philips "We zijn jullie beu, we willen van jullie af .....hier heb je geld, opzouten" reactie.quote:
Precies! Alhoewel ik geen fan ben van Arial maar het is een verschrikkelijke verbetering.quote:
Dat wil ik inderdaad liever niet weten. Als ik voldoende geld heb om alle dingetjes te kunnen kopen die ik wil ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
niet weten hoe je genaaid wordt... das ook een manier.
Ik wil toe naar een einde van solidariteitsstelsel voor ALLES.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
5% en verplicht 20% aan overheidsinstanties van keuze overmaken. Ultieme macht voor het volk.
Struisvogelpolitiek noemen we dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
Dat wil ik inderdaad liever niet weten. Als ik voldoende geld heb om alle dingetjes te kunnen kopen die ik wil ben ik tevreden.
En we schaffen alle subsidies af. Geen HRA meer, geen kinderbijslag, etc. dat kost alleen maar geld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
Bij de wetenschappersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een grapje he! Ik vertrouw het volk er helemaal niet mee.
Ik zou bijna weer willen dat het stemrecht weer bij de eilite komt.
And it ain't prettyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie nog Comic Sans MS? Pfff, allang aangepast in de Custom CSS
Als ik maar 5% hoef te betalen is dat niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En we schaffen alle subsidies af. Geen HRA meer, geen kinderbijslag, etc. dat kost alleen maar geld.
Ja precies. Maar voor mensen die het land besturen zit het anders in elkaar omdat je daarmee beschikt over de levenskwaliteit van anderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek noemen we dat.
blijf met je stinkende poten van mijn HRA af mafkeesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En we schaffen alle subsidies af. Geen HRA meer, geen kinderbijslag, etc. dat kost alleen maar geld.
De PGBquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat wordt dan jaar op jaar gekozen tot één van de beste werkgevers van het land.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt een typische Philips "We zijn jullie beu, we willen van jullie af .....hier heb je geld, opzouten" reactie.Maar goed, ze hadden ook NIETS kunnen compenseren natuurlijk.
Moet je maar niet boven je stand lenen, pauper.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef rival het volgende:
blijf met je stinkende poten van mijn HRA af mafkees
Waarom kan jij als HBO'er een huis kopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
blijf met je stinkende poten van mijn HRA af mafkees
En voor jou nog maar een keerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie nog Comic Sans MS? Pfff, allang aangepast in de Custom CSS
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
SecretaressesHet enige vrouwelijke schoon in de IT. Voor de rest, och, maak er niet zoveel gebruik van.
quote:
Ze hebben geen werknemers meer, dus dat is makkelijk gewonnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat wordt dan jaar op jaar gekozen tot één van de beste werkgevers van het land.
Goeie!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze hebben geen werknemers meer, dus dat is makkelijk gewonnen.
We gaan terug naar onze core en stoten de rest van onze praktijken af. En we vinden het niet vreemd dat we op het laatst alleen nog managers hebben die vergaderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze hebben geen werknemers meer, dus dat is makkelijk gewonnen.
de HRA 11,4 Miljard. per jaar..... dat geld geven we vast wel uit aan arme afrikaantjes oid, probeer daar wat los te peuteren...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet je maar niet boven je stand lenen, pauper.
Dat is de kern. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan terug naar onze core en stoten de rest van onze praktijken af. En we vinden het niet vreemd dat we op het laatst alleen nog managers hebben die vergaderen.
Net als bij hooligans toch?quote:
Dat is toch prachtig. Managers die niemand te managen hebben. Eindelijk ontspannen managers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan terug naar onze core en stoten de rest van onze praktijken af. En we vinden het niet vreemd dat we op het laatst alleen nog managers hebben die vergaderen.
ik een HBO'er?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kan jij als HBO'er een huis kopen?
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
Whoops
En naast jou ook nog wel anderen, ik was iets te stellig.
Fix het dan in je browser bij je lettertypeinstellingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus dit lettertype is echt niet te lezen man
Daar gaat 't vier uur Cup-a-Soupjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig. Managers die niemand te managen hebben. Eindelijk ontspannen managers.
Teveel moeitequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fix het dan in je browser bij je lettertypeinstellingen.
Dan zou deze posts dus onleesbaar zijn, en dat issie nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus dit lettertype is echt niet te lezen man
Ik zei toch dat we álle subsidies afschaffen? Dus ook ontwikkelingshulp. Dan hoef jij nog maar 5% belasting te betalen, dus dan red je het ook makkelijk zonder HRA. Is gewoon puur win-win.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef rival het volgende:
de HRA 11,4 Miljard. per jaar..... dat geld geven we vast wel uit aan arme afrikaantjes oid, probeer daar wat los te peuteren...
zeg begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he... Waarom bestaat die HRA eigenlijk nog?
Deal!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we álle subsidies afschaffen? Dus ook ontwikkelingshulp. Dan hoef jij nog maar 5% belasting te betalen, dus dan red je het ook makkelijk zonder HRA. Is gewoon puur win-win.
Omdat we dat hebben ingesteld en je er lastig tot niet vanaf komt. Zeker niet in economische lage tijden.quote:
Probleem is dat veel mensen natuurlijk ook door HRA hun huis kunnen betalen en zonder niet meer. Volgens mij het HRA het probleem niet, je zult huizenkoop op den duur weer moeten herstellen. Het is de werking van de HRA die niet goed is. Hoe meer hypotheek, hoe meer HRA. Kortom, mensen met hoge hypotheken gebruiken ook maximaal HRA ( meneer Verhagen bijvoorbeeld) en kunnen zo relatief veel goedkoper wonen. Kortom, weer een maatregel voor de babyboomers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he... Waarom bestaat die HRA eigenlijk nog? Het geeft mensen toch alleen maar de mogelijkheid een huis te kopen dat ze eigenlijk niet kunnen betalen?
Waarom is dat ooit ingevoerd?
Meer in combinatie ook met waarom dat ooit is ingevoerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat we dat hebben ingesteld en je er lastig tot niet vanaf komt. Zeker niet in economische lage tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |