SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat is een grapje he! Ik vertrouw het volk er helemaal niet mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
5% en verplicht 20% aan overheidsinstanties van keuze overmaken. Ultieme macht voor het volk.
Echt een typische Philips "We zijn jullie beu, we willen van jullie af .....hier heb je geld, opzouten" reactie.quote:
Precies! Alhoewel ik geen fan ben van Arial maar het is een verschrikkelijke verbetering.quote:
Dat wil ik inderdaad liever niet weten. Als ik voldoende geld heb om alle dingetjes te kunnen kopen die ik wil ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
niet weten hoe je genaaid wordt... das ook een manier.
Ik wil toe naar een einde van solidariteitsstelsel voor ALLES.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
5% en verplicht 20% aan overheidsinstanties van keuze overmaken. Ultieme macht voor het volk.
Struisvogelpolitiek noemen we dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
Dat wil ik inderdaad liever niet weten. Als ik voldoende geld heb om alle dingetjes te kunnen kopen die ik wil ben ik tevreden.
En we schaffen alle subsidies af. Geen HRA meer, geen kinderbijslag, etc. dat kost alleen maar geld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
Bij de wetenschappersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een grapje he! Ik vertrouw het volk er helemaal niet mee.
Ik zou bijna weer willen dat het stemrecht weer bij de eilite komt.
And it ain't prettyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie nog Comic Sans MS? Pfff, allang aangepast in de Custom CSS
Als ik maar 5% hoef te betalen is dat niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En we schaffen alle subsidies af. Geen HRA meer, geen kinderbijslag, etc. dat kost alleen maar geld.
Ja precies. Maar voor mensen die het land besturen zit het anders in elkaar omdat je daarmee beschikt over de levenskwaliteit van anderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek noemen we dat.
blijf met je stinkende poten van mijn HRA af mafkeesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En we schaffen alle subsidies af. Geen HRA meer, geen kinderbijslag, etc. dat kost alleen maar geld.
De PGBquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat wordt dan jaar op jaar gekozen tot één van de beste werkgevers van het land.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt een typische Philips "We zijn jullie beu, we willen van jullie af .....hier heb je geld, opzouten" reactie.Maar goed, ze hadden ook NIETS kunnen compenseren natuurlijk.
Moet je maar niet boven je stand lenen, pauper.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef rival het volgende:
blijf met je stinkende poten van mijn HRA af mafkees
Waarom kan jij als HBO'er een huis kopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
blijf met je stinkende poten van mijn HRA af mafkees
En voor jou nog maar een keerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie nog Comic Sans MS? Pfff, allang aangepast in de Custom CSS
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
SecretaressesHet enige vrouwelijke schoon in de IT. Voor de rest, och, maak er niet zoveel gebruik van.
quote:
Ze hebben geen werknemers meer, dus dat is makkelijk gewonnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat wordt dan jaar op jaar gekozen tot één van de beste werkgevers van het land.
Goeie!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze hebben geen werknemers meer, dus dat is makkelijk gewonnen.
We gaan terug naar onze core en stoten de rest van onze praktijken af. En we vinden het niet vreemd dat we op het laatst alleen nog managers hebben die vergaderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze hebben geen werknemers meer, dus dat is makkelijk gewonnen.
de HRA 11,4 Miljard. per jaar..... dat geld geven we vast wel uit aan arme afrikaantjes oid, probeer daar wat los te peuteren...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet je maar niet boven je stand lenen, pauper.
Dat is de kern. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan terug naar onze core en stoten de rest van onze praktijken af. En we vinden het niet vreemd dat we op het laatst alleen nog managers hebben die vergaderen.
Net als bij hooligans toch?quote:
Dat is toch prachtig. Managers die niemand te managen hebben. Eindelijk ontspannen managers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan terug naar onze core en stoten de rest van onze praktijken af. En we vinden het niet vreemd dat we op het laatst alleen nog managers hebben die vergaderen.
ik een HBO'er?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kan jij als HBO'er een huis kopen?
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
Whoops
En naast jou ook nog wel anderen, ik was iets te stellig.
Fix het dan in je browser bij je lettertypeinstellingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus dit lettertype is echt niet te lezen man
Daar gaat 't vier uur Cup-a-Soupjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig. Managers die niemand te managen hebben. Eindelijk ontspannen managers.
Teveel moeitequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fix het dan in je browser bij je lettertypeinstellingen.
Dan zou deze posts dus onleesbaar zijn, en dat issie nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus dit lettertype is echt niet te lezen man
Ik zei toch dat we álle subsidies afschaffen? Dus ook ontwikkelingshulp. Dan hoef jij nog maar 5% belasting te betalen, dus dan red je het ook makkelijk zonder HRA. Is gewoon puur win-win.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef rival het volgende:
de HRA 11,4 Miljard. per jaar..... dat geld geven we vast wel uit aan arme afrikaantjes oid, probeer daar wat los te peuteren...
zeg begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he... Waarom bestaat die HRA eigenlijk nog?
Deal!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we álle subsidies afschaffen? Dus ook ontwikkelingshulp. Dan hoef jij nog maar 5% belasting te betalen, dus dan red je het ook makkelijk zonder HRA. Is gewoon puur win-win.
Omdat we dat hebben ingesteld en je er lastig tot niet vanaf komt. Zeker niet in economische lage tijden.quote:
Probleem is dat veel mensen natuurlijk ook door HRA hun huis kunnen betalen en zonder niet meer. Volgens mij het HRA het probleem niet, je zult huizenkoop op den duur weer moeten herstellen. Het is de werking van de HRA die niet goed is. Hoe meer hypotheek, hoe meer HRA. Kortom, mensen met hoge hypotheken gebruiken ook maximaal HRA ( meneer Verhagen bijvoorbeeld) en kunnen zo relatief veel goedkoper wonen. Kortom, weer een maatregel voor de babyboomers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he... Waarom bestaat die HRA eigenlijk nog? Het geeft mensen toch alleen maar de mogelijkheid een huis te kopen dat ze eigenlijk niet kunnen betalen?
Waarom is dat ooit ingevoerd?
Meer in combinatie ook met waarom dat ooit is ingevoerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat we dat hebben ingesteld en je er lastig tot niet vanaf komt. Zeker niet in economische lage tijden.
Nog iets meer Nuance.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ze hadden in 1990, toen ze er over begonnen te lullen, meteen moeten instellen dat elk jaar de HRA 1% afneemt. In 1990 nog 30%, 1991 29%, etc. en dan zaten we nu nog maar op 9%, maar dat maakte dan niet uit, want we groeiden er dan langzaam in.
Maar ja, te laat
Is toen ingevoerd om het kopen van huizen te stimuleren. Toen lag de huizenmarkt ook op z'n gat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer in combinatie ook met waarom dat ooit is ingevoerd.Ik snap dat het extreem moeilijk is om dit nu weer af te schaffen.
Om het eigen huizenbezit te bevorderen. Dat was het idee erachter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Meer in combinatie ook met waarom dat ooit is ingevoerd.
Onze overheid wilde huizenbezit motiveren en stimuleren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer in combinatie ook met waarom dat ooit is ingevoerd.Ik snap dat het extreem moeilijk is om dit nu weer af te schaffen.
Ja, dat klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog iets meer Nuance.
Niks aanpassen voor lopende hypotheken. Voor nieuw af te sluiten hypotheken jouw systeem.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij in Purmerend woont
Ja, ik snap het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Probleem is dat veel mensen natuurlijk ook door HRA hun huis kunnen betalen en zonder niet meer. Volgens mij het HRA het probleem niet, je zult huizenkoop op den duur weer moeten herstellen. Het is de werking van de HRA die niet goed is. Hoe meer hypotheek, hoe meer HRA. Kortom, mensen met hoge hypotheken gebruiken ook maximaal HRA ( meneer Verhagen bijvoorbeeld) en kunnen zo relatief veel goedkoper wonen. Kortom, weer een maatregel voor de babyboomers.
Ah... En nu ligt 't weer op z'n gat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is toen ingevoerd om het kopen van huizen te stimuleren. Toen lag de huizenmarkt ook op z'n gat.
Dat durf ik JUIST te zeggen als rasechte Zaankanterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
hoe durf je dat te zeggen als inwoonster van Zaandam
En Almere dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat durf ik JUIST te zeggen als rasechte ZaankanterZaandam is het afvoerputje van Amsterdam. Purmerend is het afvoerputje van Zaanstad
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Om het eigen huizenbezit te bevorderen. Dat was het idee erachter.
Ah. En uiteindelijk heeft het niks opgeleverd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onze overheid wilde huizenbezit motiveren en stimuleren.
Hetzelfde overigens voor bijtelling van auto's.quote:
Dat is het afvalputje voor Amsterdammers die levensmoe, depressief, suicidaal zijn, of oudersquote:
Ik lees net dat het al ui 1893 komtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap het.
[..]
Ah... En nu ligt 't weer op z'n gat.
Die kunnen ze wel betalen. Die is keurig afgemeten op de middelen. De kosten en de baten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ah. En uiteindelijk heeft het niks opgeleverd.
Ja, dat mensen een huis hebben die ze eigenlijk niet kunnen betalen.
lol wij zijn het putje van Amsterdam, jullie het putje van turkijequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat durf ik JUIST te zeggen als rasechte ZaankanterZaandam is het afvoerputje van Amsterdam. Purmerend is het afvoerputje van Zaanstad
Volgens mij andersom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar zonder die HRA kunnen mensen dat vaak niet, toch? Dus in feite heeft de overheid mensen gestimuleerd huizen te kopen die ze eigenlijk niet kunnen betalen, maar omdat ze die HRA hebben, kan het wel en kost het de overheid geld om mensen in die huizen te laten wonen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kunnen ze wel betalen. Die is keurig afgemeten op de middelen. De kosten en de baten.
Bij de baten zit de HRA
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
lol wij zijn het putje van Amsterdam, jullie het putje van turkije
Zaandam is het goedkoopst van de hele regio
Dat viel me zo op in Edinburgh, daar is het echt nog : kijk! een neger!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij andersom.
In Zaandam moet je echt goed zoeken wil je een blanke treffen. Klein Turkije daar.
Dat is allebei écht onzinquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
lol wij zijn het putje van Amsterdam, jullie het putje van turkije
Zaandam is het goedkoopst van de hele regio
Dat is toch met elke vorm van baten. Zonder subsidies gaan koren en theaters dood. Zonder HRA kunnen sommige mensen hun huis niet betalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zonder die HRA kunnen mensen dat vaak niet, toch? Dus in feite heeft de overheid mensen gestimuleerd huizen te kopen die ze eigenlijk niet kunnen betalen, maar omdat ze die HRA hebben, kan het wel en kost het de overheid geld om mensen in die huizen te laten wonen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij andersom.
In Zaandam moet je echt goed zoeken wil je een blanke treffen. Klein Turkije daar.
Gemene ouders heeft Belsezarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het afvalputje voor Amsterdammers die levensmoe, depressief, suicidaal zijn, of ouders.
Ja, oke. Is het dan zo dat ten tijde van de invoering van de HRA mensen geen huis konden kopen omdat ze te duur waren of wilden ze dat gewoon niet omdat de markt op zijn gat lag en ze hun huis dus niet konden verkopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch met elke vorm van baten. Zonder subsidies gaan koren en theaters dood. Zonder HRA kunnen sommige mensen hun huis niet betalen.
We doen toch nog steeds hetzelfde? Huurtoeslag, zorgtoeslag.
Zonder die baten kunnen mensen het niet meer betalen.
nee sorry dat turken verhaal is echt geen onzin...... ik heb er jaren op school gezeten en ben er nog regelmatig...quote:
Worden de illegalen wel meegeteld?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
Gemeente Zaanstad
Percentage niet-westerse allochtonen 15,9
Totale bevolking 141.402
Westerse allochtonen 12.037
Niet-westerse allochtonen 22.545
Turken 10.390
Surinamers 4.254
Marokkanen 1.962
Nederlands Antillianen en Arubanen 784
Overige niet-westerse allochtonen 5.155
Ja ok, over die flats en poelenburg hoor je me ook niet. Daar wil je inderdaad niet wonen. Maar de rest van Zaandam is echt prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
nee sorry dat turken verhaal is echt geen onzin...... ik heb er jaren op school gezeten en ben er nog regelmatig...
en de flats aan de A8 zegmaar, die zijn het goedkoopst in de regio
Is het ook wel, als je er onder valtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat wordt dan jaar op jaar gekozen tot één van de beste werkgevers van het land.
Blank zelfs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, over die flats en poelenburg hoor je me ook niet. Daar wil je inderdaad niet wonen. Maar de rest van Zaandam is echt prima.
Ik vind het sowieso krom dat ik belasting betaal om andermans huis te financieren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Maar bij huurtoeslag werkt men met een inkomensgrens, bij HRA niet toch? Daardoor heeft iedereen er maar recht op. Beetje krom.
Leve het sociale stelselquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso krom dat ik belasting betaal om andermans huis te financieren.
Maar die mensen betalen ook meer belastingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Maar bij huurtoeslag werkt men met een inkomensgrens, bij HRA niet toch? Daardoor heeft iedereen er maar recht op. Beetje krom.
Mja, die flats in peldersveld zijn nog wel ok hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, over die flats en poelenburg hoor je me ook niet. Daar wil je inderdaad niet wonen. Maar de rest van Zaandam is echt prima.
Of studie, of de pil. of de wegen,quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso krom dat ik belasting betaal om andermans huis te financieren.
Hadden er gister nog een aantal een hoogoplopende discussie over in het cafe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb meebetaald aan jouw kind(eren) DAT is pas krom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Techno het volgende:
[..]
* Spezza19 is voorstander van afschaffing HRA. maar dan moet huursubsidie ook wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Techno het volgende:
[..]
En die betalen jouw aow en pensioen weer. Dan staat het zo weer 2-1 voor de kinderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb meebetaald aan jouw kind(eren) DAT is pas krom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |