misschien is
een ledstrip ook een optie ? Ik vraag me alleen af of ik de strip korter kan maken.
Gister even wezen kijken bij de woonboulevard en bij de mediamarkt hadden ze voor ongeveer 40 ¤ een ledstrip van 40-30 Cm die verschillende kleuren kon weergeven met een extern kasje als bediening. Ik vroeg een medewerker hoelang het ding was en hij dacht ongeveer een meter ( wat ik al weinig vond voor 40¤ , maar ik had hem toch maar gekocht.
Toen ik bij de bushalte stond toch maar eens in de doos gekeken en omdat het me vies tegenviel weer terug gegaan en mijn geld netjes terug gekregen.
Daarna naar de BCC waar ze helemaal geen ledstrips hadden en uiteindelijk naar Ikea.
Daar hadden ze ze ook, alleen dan 1 meter strip voor 30¤.
Hoewel dat goedkoper was , heb ik er toch maar geen gekocht, want zoals je kan zien, Zijn de ledstrips op internet velen malen goedkoper, en met een budget zoals het mijne , zou het erg onverstandig zijn om ze duur te kopen als het anders kan.
Nu vraag ik me alleen af of ik de ledstrips kan inkorten omdat 10 meter niet in mijn tafeltje pas

Verder vond ik het wel vreemd dat ik bij de service balie van Mediamarkt al mijn gegevens moest geven.
Voor een topic over ledstrips alleen :
LED trips[ Bericht 8% gewijzigd door tinoz op 23-07-2011 15:30:32 ]