Dan is dit de uitgelezen kans om het jezelf te lerenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef tinoz het volgende:
heb maar 1 jaar techniek op school gehad, hier snap ik niet veel van
quote:I'm sorry it's not possible to cut or shorten the strips, but can bend it and twist it into all sorts of different shapes, letters, and words. Since the strips are similar they can be used with the same remote.
Kan je een linkje neerzetten naar die chinavasion LED dingen??quote:Op maandag 25 juli 2011 12:12 schreef tinoz het volgende:
De strip van Chinavasion is geen optie :
[..]
Staat al in de OP.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef netolk het volgende:
[..]
Kan je een linkje neerzetten naar die chinavasion LED dingen??
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat al in de OP.
http://www.chinavasion.com/search?q=led+strip&Submit=GO
Je kan het zelf maken zoiets als sjoemie1985 zei dan zijn de ledjes niet zo duur en kan je zelf bepalen hoe lang en om de hoeveel cm je een ledje wiltquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:55 schreef tinoz het volgende:
Ik heb via martkplaats een site gevonden die koofverlichting verkopen die wel in te korten is maar wel aanzienlijk duurder is dan Chinvasion, nu vraag ik me af waar ik ledstrips kan vinden met de prijs van Chinavasion en de mogelijkheden van verlichtingkopen.nl
Zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |